Ertesi sabah pembe rujumu sürdüm. Annem okul formamı aldığı için okul formamı giydim. Tam odadan çıkacaktım abim girdi içeri.
"o çocuk kim? " Sesinden bana kızdığı anlamak hiç te zor değildi.
"Sanada Günaydın." yanından sıyrılıp kapıya yöneldim ama abim benden kızlı davranıp kolumu tuttu.
"Kendine dikkat et. Dövülecek biri olduğunda da söyle. " kesinlikle Asrının o harika yüzünü dağıtmasına izin vermeyecektim.
"Tamam çıktım. Okula geç kalıyorum. " okula geç kalmak önemli değil. Asrın kapıda bekliyor. Kolumu bırakınca kapıya koştum. Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı açtım.
Kapının önünde asrın beni bekliyordu yine duvara yaslanmıştı.
"selam asrın." ona adıyla hitap etmek hoşuma gidiyordu. Çok güzel bir ismi vardı.
"selam." ama o hiç adımı kullanmadı. Onun ağzından ismimi duymak hoş olurdu.
"hadi okula geç kalacağız." Abim evden çıkmadan buradan uzaklaşmalıydık.
"tamam." Kolunu uzattı. Tabi bende koluna girdim. yürüyorduk. Yağmur yağmadığı sürece yürüyerek gidecektik.
Okulun önünde beni asrın ile görünce selina sinirlendi. Okulda bütün gün asrın ile birlikteydim. Asrın son derse girmemişti ama beni aşağıda bekleyeceğini söyledi. Zil çalınca çantamı topladım. Sınıftan çıkmak için kapıya yöneldim ama selina o uzun takma tırnaklarını koluma geçirdi.
" nereye ufaklık. " bilmem farkında mı aynı yaştayız.
" asrın bekliyor. " onu gıcık etmek istedim ama daha çok sinirlendi. Tırnakları koluma girdi.
" seni uyardım. " Kolumdan tuttuğu gibi beni sıraya yapıştırdı. Kafamı sıraya vurunca gözlerim kendiliğinden kapandı.
Uyandığımda elimi tutan asrın'la karşılaşmayı planlamamıştım. Parmakları ince uzundu ve bu çok hoştu.
"Benim yüzümden sanada zarar gelecekti." Ne olmuştu ki bana... kalkmaya çalışırken başım acıdı ve elimi başıma götürdüğümde alnımda küçük bir yara bandı sargı gibi bir şey vardı.
"Ne oldu? " yüzümü buluşturarak sormuştum. Başım ağrıyordu.
"Seni Beklerken selina gelmeyeceğini söyledi. Anladım bir şey yaptığını. Sınıfa çıktım sıraların arasında yerde yatıyordun." Gözüm içeri giren anneme ve abime takıldı bizi böyle görecekler.
" ne yaptın lan kardeşime. " abim Bağırmıştı ve bağırışı beynimde yankılanıyordu ve bu ağrının şiddetlenmesine neden oldu.
" onun bir suçu yok. " başımın ağrısını umursamadan Bağırmıştım. " o sadece bana yardım etti. " onu korkuyordum Abimden. Platoniğim benim.
***
Bir hafta oldu. Abimle asrın'la görüşmemi yasakladı çünkü selina'nin ona aşık olduğunu bu yüzden bana zarar verdiğini anlattım. Zaten asrın da benimle görüşmüyor beni görünce yüzünü çeviriyor. En azından onu derste kesebiliyorum. Servis kullanıyorum. Asrın yokken yürümek istemiyorum. Selina ceza aldı okuldan uzaklaştırıldı. Bir hafta kafam rahatı.
Sonunda hafta sonu gelmişti ve bu biraz olsun sevinmemi sağladı. Servise bindim. Asrın bir haftadır olduğu gibi serviste yoktu. Servisten indim eve yürüyordum. Hava kararmıştı. Kışa gidiyorduk normal. Kulaklığımla yollar çabuk bitiyordu. Evin önüne geldiğimde durdum. Asrın'ın yaslandığı duvarda ellerimi gezdirdim. İçimden gelmişti. Garip ama neyse ya...
Kapıyı tıkladım. Annem kapıyı açtı. Abim eve gelmiş beni bekliyordu. Odama çıkıp Üstümü değiştirdim. Aşağı indim. Yemek vakti. Bilin bakalım kim tabağı ile oynayacak.
" eline sağlık anne." Oynadığım tabağı elime aldım. Mutfağa götürmeyi planlıyordum.
" yemeğini bitir." emredersiniz başka. Onu dinlemeden mutfağa gidip tabağı bıraktım. Karanlıktı ışığı açmak istemedim ne gerek var. Zaten uyuyacağım.
Sabah kalktığımda annem odamı karıştırıyordu. Gözlerimi ovuşturdum ve yatakta doğruldum.
" ne arıyorsun anne." Annem Bir an korktu. " neden odamı karıştırıyorsun. " Annem öylece suratıma bakarken sinirleniyordum. Eşyalarımın karıştırılmasından hoşlanıyorum.
" ben küpe mi kaybettim ona bakıyordum." İşaret parmağımla kulağını gösterdim küpe Kulağındaydı. " yaşlılık. " Annem yalan söylüyor. Öleceğini bilse yaşlandım demez. Ne saklıyor ki...
" Anne ne... " sakliyorsun diyecektim ama sözümü kesti. "5 dakikaya hazırlan aşağı gel Abinle bir gezeceksiniz. " Abimle gezmeyi çok severdim ama şu son hafta yüzünü bile görmek istemedim. Selina'dan çok canımı yaktı. Bende ona inat bu soğuk havada şort giydim. Siyah Sortumun üzerine gri bir tshirt giydim. Tshirtüm kısa kollu olduğu için üstüme siyah bir hırka aldım. Saçımı açık bıraktım. Sortumun cebine telefonumu atıp odadan çıktım.
Aşağı indiğimde abim koltukta oturmuş maç izliyordu. Öksürdüm. Arkasını dönüp beni süzdü.
" bu hal ne git uzun bir şey giy. " inandım inat abicim. Kafamı Hayır anlamında salladım. " eğer dışarıda sana bakan bir it olursa oracıkta gebertirim. " birini benim yüzümden dövünce vicdan azabı çekmemek için Üstümü degistirmem gerektiğini üstünü kapatarak söylemişti. Beni vicdanımı kullanarak kandıramayacak.
" çıkalım mı artık? " abim arabanın anahtarını sehbadan alıp dışarı çıktı. Bende kapının önünde ayakkabı mı gidiyordum. Telefonum titredim. Elime aldığımda mesaj geldiğini gördüm. Tanımadığım bir numara
Çok güzel görünüyorsun ama şort ne kadar seni seksi göstersede üşüteceksin
Asrın'ın numarasi kayıtlı o değil ama onun olmasını isterdim. Kim şimdi bu. Telefon sapığı olsa neden takip etsin ki beni. Etrafıma baktım. Kimse yoktu. Telefonu cebime koyup arabaya bindim.
Bütün gün sahilde yürüdük. Bir ara ayakkabılarımı çıkarıp denizin kıyısındaki ıslak kumlarda yürüdüm. Ayağıma Kum yapışmasından hiç hoşlanmazdım ama ne bileyim bugün içimde garip bir his var.
Abim benimle yürürken etrafa bakıyordu sürekli sanki beni yiyecekler.
Evin önüne geldiğimde karşı kaldırımda asrını gördüm. Abime baktım beni anlamasını umuyordum.
" sadece 5 dakika. " hemen arabadan indim. Karşı Kaldırıma geçtim. Asrın müzik dinliyordu. Yanına koşup omzuna dokundum. Arkasını dönüp Kulaklığının birini çıkardı. Beni süzdü. Kaşları çatıktı.
"Ne var. " neden beni tersliyor. İstemsizce kaşlarım çatıldı ama sakin olmalıyım.
" sadece bir haftadır neden bana böyle davrandığını sormak istedim. " ne az önce sinirlensemde kendimi kontrol etmiştim sesim gayet sakin çıkmıştı.
" benden uzak dur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu. " sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.