Duyduklarım karşısında şok oldum. Asrın'ı seviyordum tamam belki ilk görüşte oldu ama seviyordum. Tabiki platonik. Eski okulum da sadece bir kere aşık oldum. Bir hafta bana gülmüşlerdi. O yüzden bir daha aşkımı itiraf etmeyeceğime dair kendime söz verdim.
Okul bittiğinde servise doğru yürüdüm. Servise bindim. Tam servis kalkarken asrın geldi. Tek boş yer benim yanım olduğu için otudu. O sırada elim ayağıma dolandı hemen telefonumu çıkardım kulaklığımı taktım şarkımı dinliyordun.
"Naber." amanın Naber dedi. Ne desem.
"iyi sen." iyi degil Harikayım. Sakin ol gizem sakin alt tarafı Naber dedi. Salak aşığa bağlayıp her şeyi mahfetme.
"iyi. Nereden geldin buraya. " Kulaklığımın birini çıkarıp kendi kulağına taktı.
" istanbul." Lütfen neden geldiğimi sormasın.
" istanbul'dan buraya insan neden gelir ki." Ona yanlızlığımdan bahsetmek istemiyorum. Hayatımda çok fazla dışlandım.
" Annemin işi yüzünden taşındık. " yalan söylemeyi sevmiyorum ama zorunda hissettim.
bütün yol boyunca ikimizde aynı şarkıyı dinledik. Bir ara telefonumu aldı ve şarkıyı değiştirdi. Eve yaklaşıyordum asrın birden ayağa kalktı. Bende. ikimizde aynı anda indik.
" sende mi burada iniyorsun."Onunda burada indiğine şaşırdım. Sormadan edemedim.
"evet." Evimizi yakın olması hoşuma gitti.
"benim evim burası yürürken sana daha fazla eşlik edemeyeceğim. " onun evi neredeydi acaba.
" yarın görüşürüz. " gorusuruz degil mi? "
"görüşürüz asrın." Adiyla hitap etmiştim. Bu garipti.
İki katlı küçük evimize girdim anneme sarıldım. Annemde şaşırdı genelde böyle şeyler yapmam. Ama mutluluk ve heyecandan ölebilirim. hemen odama girdim. Ustumu değiştirdim ve ödevleri yapmaya başladım. Ödevlerim bittiğinde aksam olmuştu. Yemek yemek için aşağı indiğimde abim eve gelmişti. Abim çok kafa biridir. Bir keresinde beni bara götürmüştü. Arada kavga ederiz eteklerime elbiselerime karışır. Birlikte yemek yedik sonra ben odama gittim. yatağımda hayal kurarak uyudum.
Sabah annem yanıma geldi. Oysa ben Alarmımın çalmasını bekliyordum.
" gizem kal hadi."
" yatağım ben gidince beni özlüyor o yüzden bugün onu bırakmayacağım." dediğim sey çok sacmaydi ama kalmak istemiyorum .
"saçmalama kalk hadi. " Okulda ne kadar asrın olsada okul yinede ilgimi çekmiyordu.
"tamam kalktım." Pes ediyorum .
"hadi 5 dakkada kalk giyin ve aşağı in." Sabah sabah kahvaltı etmeyi sevmiyorum. Genelde kahvaltı yapmam ilk öğünüm öğle yemeği olur.
Zar zor kalktım. Ustume ilk defa kendi isteyimle siyah sort giydim. Genelde pantolon kazak yada pantolon tshirt giyerim bu yüzden aşağı indiğimde annem şaşırmıştı. Abim kaşlarını çatmıştı. Evden söylenerek çıktı. Sortumun altına siyah kilolu corap giydim üşümek istemediğim için. Üstüme kirli beyaz ince bir kazak giydim. Anne zoruyla Kahvaltımı yapıp kapıya çıktım karşımda asrın'ı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu. " sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.