"Biz neyiz." Tek nefeste söylemiştim. Karmaşık düşünceler bana göre değildi. Ben düz bir insandım.
" benimsin. " ben şaşkınşaşkın ona bakıyordum. Bakışları mı fark etmiş olmalı. " sorun mu var? "
" y yok." Kahretsin neden kekeledim ki.
Asrın düşünceli görünüyordu. Neden bu kadar düşünceli ki diye düşünürken yanımıza bir adam geldi.
" kapıda cenk adında biri seni soruyor. Şahin sorun çıkmasın." dedi adam. Cenk demişti. Cenk.
" Eyvah abim." Asrın gayet rahattı. Rahatını bozmadan konuşmaya başladı.
" Şahin'e söyle sorun çıkmayacak. " adam yanımızdan giderken asrına bakıyordum. Hala rahattı. Ayağa kalktı.
" napiyorsun. " dedim kapıya bakıp abimi görmeye çalışarak.
" Abinle konuşucam. " Kapıya ilerlerken ben dediğinin şokundan çıkmamıştım. Peşinden koştum ama o çoktan Abimin karşısına çıkmıştı. Abim beni görünce kolumdan tutarak arkasına çekti.
" kardeşimden uzak dur." Dediğinde asrın güldü.
" bu artık imkansız. " ne yani beni hiç bırakmayacak mı? Kendine gel gizem Abimin burada.
" ne demek imkansız lan uzak duracaksın. " dedi abim suan o kadar Sinirliydi ki boynunda damarı çıkmıştı.
" gizem benim kızım. " bunu gerçekten abime söylemiş olamaz dimi.
" benim kızım ne demek o senin malın mı? " derken yüzüne yumruğu indirdi ben küçük bir çığlık attım.
Abim ve asrın birbirine girmişti. Bir o vuruyor bir o vuruyor. En son Abimin koluna yapıştım. Kolunu çekmek istedi ama izin vermedim.
" yapma." dedim dolan gözlerimle. "lütfen benim için yapma." Asrının Dudağı Abimin kaşı kanıyordu. Abim kolumu tutarak beni dar sokaktan sürükleyerek çıkardı. Arabanın önüne geldiğimizde kolumu bıraktı ve arabaya bindi. Arabaya binip emniyet Kemerimi bağladım.
" bir daha o çocuğun yakınında göremeyeceğim seni okula seni ben bırakıp ben alacağım. " sözünü kesecekken izin vermedi. " Sözümü kesme. Okula devamsızlık yapılmayacak burak'tan ayrılmayacaksın. "
" ama abi bir dinlesen. " abim kornaya basınca bir an irkildim sonra kendime geldim.
" bu konuşma bitti. Sömestr tatilinde istanbulda olacaksın. " istanbulu duyunca sertçe Ayaklarımı yere vurdum. Evin önüne kadar bir daha ağzını açmadı. Evin önünde arabaya binip eve girdim. Selina burak'la salonda oturmuş konuşuyordu beni görünce sustular. Ayaklarımı uğra vuran merdivenden yukarı çıktım. Odanın kapısını kitledim ve yatağa attım aciz vücudumu. Telefonumu çıkarıp asrına mesaj attım.
Seni merak ediyorum.
Telefon kısa süre sonra titremişti bende elime alıp mesajlara girdim. Asrın'dan gelmişti.
O zaman camını aç.
Şaşkınlığımı üstümden atamadan cam tıklandı. Hemen yataktan kalkıp Cama gittim ama hızlı kalktığım için bir dakika kör kaldım. Camı açıp asrını içeri aldım. Hala şaşkındım ve endişeli. Abim aşağıda.
" ne işin var burada abim aşağıda. " yatağa oturup beni yanına çekti. Nefes almadığımı hatırlayınca nefes aldım.
" beni merak etmiyor muydun? " elimi patlayan dudağına götürecekken beni öptü. "Öpünce geçti. "
" asrın fazla rahatsın abim aşağıda. " dememe kalmadan kapım tıklandı. Som Ağazlı dedim kendi kendime.
" gizem konuşabilir miyiz? " dedi abim. Bir anda yataktan kalkıp ortalıkta dolaşmaya başladım.
" müsait değilim. Konuşmak da istemiyorum. " Abimin benle konuşmadan gitmeyeceğini biliyordum ama zaman kazanmalıydım. Asrının elinden tutup banyoya sürükledim. Asrın ise beni vücudu ile banyo kapısı arasına sıkıştırdı.
" Ne yapıyorsun. " dedim fısıldıyarak. O ise normal ses tonunda konuşmaya başlayınca elimle ağzını kapattım. Elimi tutup ağzından çekti. Dudaklarını dudaklarımla öptüğünde karşılık vermek istesem de vermedim.
" abim kapıda asrın. " dedim uyaran bir ses tonunda. Asrın ise dudaklarını kulağıma yaklaştırdı ve sıcak nefesini Kulağımda hissederken konuştu.
" öpücüğümü alıcam. " Dediğinde başımla onaylayıp onu banyoya soktum. Abim kapıyı iyice yumruklamaya başlamıştı. İyice sinirlendirmeden kapıyı açtım.
"Konuşmak istemiyorum abi." dediğimde içeri girip yatağa oturdu.
" ben senin iyiliğini düşünüyorum. Bu son senen ve ders çalıştığını görmüyorum ve o pi-"sözünü kestim çünkü asrın onu duyup banyodan çıkabilirdi.
" abi." i'yi uzatarak abimi uyardım.
" okuldaki devamsızlığın da yanında cabası." Haklıydı bayağı devamsızlık yapmıştım. " en azından sınavlar bitene kadar o çocuğu senin yanında görmek istemiyorum. "
Başımla onayladım. Bir an önce Abimin odadan çıkması gerekiyordu. Abim alnıma bir öpücük kondurup odadan çıktı. Hemen kapıyı kitledim ve banyo kapısını açtım. Acar açmaz içeri sigara kokusu dolmaya başladı. Asrın yanıma gelip beni öpmeye başladı. Unutma zaten asrın unutursan şaşırırım.
Dudaklarımız ayrıldığında nefes nefese kalmıştık. Asrın üstündeki tshirtü çıkarırken onu izliyordum. T-shirtünü kenara bırakıp kolumdan tutarak yatağa yattı benide yanına çekti. Şuan şoktaydım.
" asrın ne yapıyorsun. " dediğimde kollarını belime sanmıştı.
" kokunla uyumaya çalışıyorum. " tamam okuduğum kitaplarda ki bu sahneyi yaşamak için dua'lar etmiştim ama başıma gelmesini beklemiyordum ve böyle hissedeceğimi bilmiyordum. Başını boynuma Saçlarımın arasına gömdü.
" asrın abim aşağıda tamam öpücüğünü de aldın. " her hücremde endişeyi yaşıyordum.
" Susup uyur musun? " uyumak mı gözümü kırpmaya korkuyorum. "gizem bir şey olmayacak uyur musun? " adım la seslendi ve bu hoşuna gitti. Adımı onun ağzından duymak.
" Nasıl bu kadar rahatsın. "
" sen fazla endişelisin. " Dediğinde derin bir nefes aldım. Belki de Haklıydı. Ani yaşamalıydım. Kitap okumaya başladığımdan beri -gerçek kitaplar ali topu tutan bahsetmiyorum. -bu sahneyi bekliyorum.
"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu.
" sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu. " sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.