6.

4.7K 328 20
                                    



"Vstávat!" Harry se dovnitř vřítil jako torpédo a vytáhl mě z postele. "Zahrajeme si." ušklíbl se a táhnul mě k tyčím, které vyseli ze stropu.

"Co chceš dělat?" zeptal jsem se vyděšeně, když ze mě stáhl oblečení bez jakkéhokoliv problému. Neměl jsem s tím problém, ani jsem se nestyděl, neměl jsem proč.

Harry si mě chvíli prohlížel a já věděl, že se mu, to co vidí, moc líbí. Se svým tělem jsem nikdy neměl problém, taky proč. Spoustu můžu si mě oblíbilo a chválilo mě, tak proč si stěžovat.

"Pěkný." usmál se a zadíval se mi do očí. Chytil jednu mojí ruku, z kapsy vytáhl pouta, které mi přicvakl a ruku dal k tyči. Tam mě přicvakl. Překvapeně jsem zíral, jak dělá úplně to stejné s mojí druhou rukou. Teď jsem tam vysel, jak otrok a sotva se dotýkal země.

"Co děláš?" zeptal jsem se ještě jednou, i když jsem věděl, že odpověď nepřijde. Harry přešel místnost a vytahoval nějaké věci z šuplíků, které následně položil na stolek vedle mě.

Byl tam erekční kroužek-který přímo nenávidím-, svorky na bradavky-při kterých mi zamrazilo v zádech-, snad to největší dildo co jsem v životě viděl a další menší, alespoň, že tam měl i lubrikant. Dál tam bylo i něco co jsem v životě neznal, lepící páska, roubík, šátek a bič.

"Zahrajeme si hru." zašeptal Harry a rukou mi zapumpoval na chloubě, tak aby ztvrdla. Z jeho doteku jsem slastně zaklonil hlavu a okamžitě přikývl.

"Budu se tě ptát na otázky, které se ti asi nebudou moc líbit. Budou až moc intimní a ty mi na ně budeš odpovídat. Pokud ne, tak dostaneš jednu z těch věcí na stole. Vím, že sis je už prohlídl, takže víš co tě čeká. Začneme s erekčním kroužkem, ten mám nejradši."

Nemohl jsem odporovat, protože by se stejně ptal a tak jsem jen němně přikývl.

"Dobře, takže začnu." Harry se na mě podíval s neskrývaným zájemem. "Kolik lidí už bylo tady?" přešel za mě a jemně zatlačil na můj vstup.

Trochu jsem se zajíkl, ale chtěl jsem odpověděť. "N-nevím." vykoktal jsem, když se zase objevil v mém zorném poli.

"Ale Lou," usmál se. "Jsi chytrej kluk, tak přemýšlej."

"O-opravdu... n-nevím... já je nepočítám." odpověděl jsem trhaně.

"Takže jich bylo hodně?" přikývl jsem. "Víc než dvacet?" znovu jsem přikývl. "Víc než sto?" zavrtěl jsem hlavou. "Tak kolik?"

"N-neco kolem p-p-padesáti." odpověděl jsem nakonec.

"Vidíš a ani to nebolelo." ačkoliv Harryho tón hlasu mluvil vesele, mě se on sám nezdál moc veselí, spíš ho tahle informace zaskočila. "A kolik se jich dotklo tady?" chytil mě za chloubu a já se opravdu nemohl nadechnout.

"H-hodně?" vydechl jsem, když mě pustil.

"To je otázka?" zamračil se na mě a trochu ustoupil.

"Omlouvám se. Nepočítám to, ale rozhodně to bylo kolem stovky." řekl jsem na jeden nádech. "Ze začátku jsem poskytoval jen takovéhle služby." dodal jsem.

"Jak dlouho už takhle pracuješ?" zajímalo ho.

"Od sedmnácti." zalhal jsem.

"Poznám, když mi někdo lže!" zasyčel Harry a to jsem schytla facku do tváře. Popadl erekční kroužek a nasucho mi ho navlíkl.

Vykvíkl jsem kvůli tomu pocitu sevřenosti a slzy se mi nahromadily v slzném kanálku.

"Tak od kolika?" zeptal se znovu, když se uklidnil a díval se na můj bolestivý penis.

"Od patnácti." moje tváře nabraly červenou barvu a radši jsem se na něj nekoukal.

"Uhm, dobře." řekl tiše. "Tak a pamatuješ si kdo byl tvůj úplně první, kdo do tebe zasunul?"

Překvapeně jsem k němu vzhlédl. Tohle jsem nečekal a opravdu jsem na to nechtěl odpovídat.

"Louisi?" zvýšil hlas. Zavrtěl jsem na protest hlavou a on se jen ušklíbl. "Tak co chceš teď?" zeptal se, ale na odpověď nečekal. Začal si hrát s mými bradavky a potom co ztvrdly na ně nasadil svorky.

Byla to bolest, muka a k tomu ten kroužek. Opravdu už jsem chtěl brečet.

"Povídej." ušklíbl se. Určitě byl spokojený s tím co dělá.

"B-byl to jeden z prvních zákazníků." zalhal jsem a Harry to poznal. Chytil jednu svorku a mírně s ní zakroutil. Sevřel jsem pouta a snažil se potlačit bolestný výkřik. "Dobře!" vykvíkl jsem a on to pustil. "Byl to můj nejlepší kamarád." dostal jsem ze sebe rychle.

"Jak se to stalo?"

"B-byli jsme na párty a, uhm, nějak se to zvrtlo." po tváři mi musela stéct slza, jelikož jí Harry okamžitě setřel a pobídl mě, abych pokračoval. "O-opil se a pak mě zatáhl na záchody." zajíkl jsem se. Tohle byla jedna z nejhorších vzpomínek. "Kdybych v sobě taky neměl nějaký ten alkohol, tak... taky by mě tam znásilnil... ale... ale alkohol mě udělal... povolnějším."

Harry se usmál a sundal mi jendu svorku. Byla to lehká úleva, ale větší bolest pro druhou bradavku.

"Kolik ti bylo?" pokračoval dál. Mírně mi přejížděl rukama po těle a já se jeho dotyky snažil ignorovat.

"Š-šestnáct."

"A jemu?"

"Dvacet." zamumlal jsem.

"Otolik starší." zašeptal si spíš pro sebe a rukou zajel na můj zadek. Prst zatlačil do mýho vstupu a já vykřikl na prázdno. Chvíli si hrál než ho zase vytáhl a dělal jakoby nic. "Líbilo se to to alespoň?" zakroutil jsem hlavou. "Proč?"

"Bolelo to. Hodně." zašeptal jsem.

"Neboj se." zvednul mi hlavu a daroval mi lehký polibek. "Odemně tě to bude bolet ještě víc." zašeptal, než se odtáhnul úplně.



My Lust || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat