7.

4.7K 339 18
                                    



Chvíli jsem tam vysel a snažil se přemýšlet co na mě ten ďábel vymýšlí. Asi si odběhl na záchod nebo si šel něco vyřídit.

Prostě mě tu nechal a já nevěděl co dělat, trochu mě děsilo, aby mě tu třeba nezapomněl, protože můj penis opravdu bolel a to nemluvím o mé pravé bradavce.

Trvalo to pár minut než se vrátil, v ruce sklenice vody a pivo. Pivo si odložil na stolek a sklenici mi přiložil k ústům a zaklonil. Bylo mu jedno jestli mi něco steče po bradě, protože toho uteklo hodně, ale mě to nevadilo. Byl jsem rád, že neumírám žízní.

"Dobrý?" zeptal se s úsměvem a já přikývl.

"Děkuju." zašeptal jsem ještě, aby si snad nemyslel, že nejsem vychovaný.

Jen mi věnoval pohled, sklenici odložil a otevřel si pivo. Chvíli upíjel a pozoroval mě než ke mně přišel.

"Napij se." nakázal a dal mi pivo k ústům.

"Já pivo nepiju." zašeptal jsem a doufal, že mi to nebude nutit. Trochu se zamračil a odtáhl se.

"Proč?"

"Nechci si zakalit mysl." zamumlal jsem. Snažil jsem se dýchat a k tomu mi pomáhala lehký oddech, když se mému penisu začala věnovat gravitace.

Přikývl a pivo odložil.

"Řekni mi Louisi." začal a přešel za mě. "Jaký je tvůj sen?"

"Sen?" zajíkl jsem se, když mě začal jemně hladit po zádech.

"Ano, sen. Cíl. Co by si chtěl v životě dokázat." upřesnil.

"Já nemám žádný sen." řekl jsem. Měl jsem sen, než se stala ta nehoda a půlka rodiny zemřela. Vždycky jsem chtěl rodinu zabezpečit, tak jako oni zabezpečili mě.

"Louisi, každý má sen." povzdechl si a přešel dopředu.

"Já jsem o svůj sen přišel, když mi zemřela půlka rodiny." řekl jsem.

"Chápu." jeho ruka se zastavila na mém penisu na kterém párkrát zapumpoval a já musel zavzdychat. "Co kdybych tě teď ošukal?" zeptal se a já zmoženě přikývl. "Slova, brouku."

"Ano, prosím." zašeptal jsem a snažil se s ním udržet oční kontakt.

Harry se ušklíbl, sundal mi svorku z bradavky a já úlevně vydechl. Pak mě odepnul a já mu spadnul do náruče.

"Opatrně." zasmál se a dovedl mě na postel, kde mě jemně položil. Boleli mě ruce a nohy a to jsem vlastně jen vysel. Harry ze mě sundal i erekční kroužek a to bylo něco.

"Děkuju." zašeptal jsem, i když jsem vlastně nemusel. Harry se usmál a šel uklidit věci, jediné co si přinesl byl lubrikant, který položil vedle mě.

Zakousl se mi do krku a začal tam tvořit obrovskej cucflek, nemusel jsem, ale začal jsem vzdychat. Harry si mě vyhoupl na klín a dravě líbal. 

Naschvál jsem se mu zavrtěl na klíně a zasloužil jsem si slastné zamručení. Harry mě sundal, hopem se svlékl a postavil vedle postele.

"Na kolena zlatíčko." ukázal před sebe a já okamžitě poslechl. Věděl jsem co chce. Díval jsem se na jeho penis jako na svatej obrázek.

Chytil jsem ho u kořene a strčil až do krku. Harryho to dostalo a tak na mě koukal jak se o něj starám, prakticky bez dávicího reflexu.

Snažil jsem se mu dopřát takovou slast jako každému jinému zákazníkovi. Sál jsem, občas zapojil zoubky, hýbal hlavou nahoru, dolu i do stran a občas si trochu dopomohl rukou.

Netrvalo dlouho a už mu začalo škubat. Chtěl jsem se odtáhnout, ale Harry mě chytil za vlasy a přidržel mě dokavaď se mi nevystříkl hluboko do krku a já to se zakuckáním musel spolknout.

"Jsi šikovnej." přiklekl si ke mně. "Jn by ses měl naučit, že někdo chce, aby děvka polykala jeho sperma." vlípnul mi lehkou pusu a pak mě hodil na postel. "Jelikož ty si děvka, tak na všechny čtyři. Natrhnu ti prdel." zašeptal mi u ucha a já ho okamžitě poslechnul.


My Lust || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat