9.

4.5K 318 20
                                    



Seděl jsem na posteli a koukal na zeď před sebou. Už asi před dvaceti minutama mě přišel Harry ošukat, ale nic z toho nebylo.

Zavolali mu z práce kvůli nějakému většímu problému, nějaká krádež osobních informací, či co a tak musel hodně rycle odjet.

Samozřejmě, že na mně nezapomněl a rozhodně na mě ani nezapomene. Vedle mě leželo to co jsem měl v následujících třech či šesti hodinách použít.

Podíval jsem se na všechny ty velikosti vibrátorů a dild-od malíčku až po skoro ruku. Harrymi přikázal, abych sám sebe uspokojoval, hrál si se sebou a všechno jsem to měl... natáčet.

Bylo to zvrhlý, ale zajímavě zvrhlý.

Opatrně jsem vzal kameru a roztřesenýma rukama jí položil na stojan kousek od postele, tak abych byl krásně vidět.

Chvíli jsem dýchal než jsem zmáčkl 'Play' a přešel zpět k posteli.

První jsem začal žhavým striptízem a nakonec jsem ležel na posteli s roztaženýma nohama a odhaleným vstupem přímo na kameru.

Nějak se mi do toho nechtělo, ale vzal jsem takový středný dildo a nanesl na něj trochu banánového lubrikantu.

Dal jsem si to ke vstupu a zatlačil, nebolelo to, protože jsem to dělal podle sebe a proto jsem jen slastně zaklonil hlavu a nacpal do sebe dildo celé.

Chvíli jsem byl v klidu, než jsem se rozpohyboval, společně s bokama přirážel dildem hluboko do sebe.

Vzdychal jsem a pro Harryho potěšení jeho jméno, nebo párkrát 'Daddy' a 'Pane'.

Zachvíli mě to nebavilo a vzal jsem větší, rovnou jsme ho do sebe narval a pokračoval. Bylo to velice příjemné, ale radši bych v sobě měl Harryho.

Kleknul jsem si na nohy a přidržel si dildo, abych na něj mohl dosedávat. Přitom jsem si druhou rukou přejížděl po penise a díval se upřeně do kamery.

Netrvalo dlouho a já zmoženě vystříkl a dosedl, abych se uklidnil, čímž jsem do sebe dildo zastrčil celé a vyhrkly mi slzy.

Takhle hluboko snad nikdy nikdo, ani nic nebylo.

Okamžitě jsem to ze sebe vytáhl a utřel si slzy.

Pokračoval jsem s vibrátorama a nakonec se udělal třikrát pro Harryho potěšení, než jsem vypnul kameru a šel se osprchovat.

Nakonec jsem si lehnul a spokojeně usnul.

.

.

.

Probudil jsem se... odkrytý? Přece, když jsem usínal, tak jsem se přikryl?

Posadil jsem se a rozhlédl se kolem. Kamera byola pryč, za to Harry seděl na křesle a pozoroval mě.

"Uhm, ahoj." plaše jsem se usmál.

"Dobré." oplatil mi úsměv a přešel ke mně. Nemohl jsem si nevšimnout jeho obrovského 'problému' mezi nohama.

Kurva, asi viděl to video. Prolítlo mi hlavou.

"Byl jsi tak žhavej." zašeptal a natiskl se ke mně. Začal jsem zrychleně dýchat, když se mi nepříjemnou džínovinou otíral o rozkrok. "Udělal jsem se přitom videu snad pětkrát."

Zmoženě jsem polknul a čekal co bude. On se tolikrát udělal a ještě je nadrženej?

"Je ráno Louis." zamumlal a políbil mě pod ucho. "Neděle ráno, už tu jsi jen poslední den, takže si to chci pořádně užít."

Zadrhl jsem se, když mi to došlo. Včera jsme nic nedělali, na včerejšek mě měl zaplacenýho, kurva, kurva, kurva.

"Co mi uděláš?" zašeptal jsem a naschvál zvedl nohu, abych se mohl otřít o jeho penis, který vybuchoval v džínech.

"K-kurva." zavzdychal a polžil si hlavu na moje rameno. "Přestan, nebo ti ublížím."

"Tak mi ubliž Daddy." řekl jsem a ještě víc natiskl své koleno k jeho bolestivýmu místečku.

Něco nesrozumitelného zabručel a pak už jsem jen ležel na zádech a čekal na jeho prudké a hluboké přírazy, ale to co udělal mě málem zabilo.



My Lust || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat