"Vstávat." ozvalo se od dveří a já rozespale otevřel oči. Zaostřil jsem na vysokého muže, kterej na mě s viditelným pohrdáním koukal.
Byl jsem ještě nahý z včerejšího zážitku s Harrym, ale bylo mi jedno, že na mě ten chlápek kouká.
"Kdo jste?" zeptal jsem se a posadil se.
"Jsem Payne. Ochranka Stylese a mám vás odvést tam odkud vás vytáhl." přešlápl si z nohy na nohu. Muselo mu to být nepříjemné. Harry si určitě s každým užije a Payne se jich musí zbavit.
"Dobře. Můžu se obléct?" jen přikývl a odešel na chodbu.
Chvíli jsem jen koukal do zdi, nechtěl jsem odtud. Líbilo se mi tu, chtěl jsem bejt s Harrym co nejdéle by to šlo, protože s ním byl snad ten nejlepší sex a možná by s ním byl i skvělej život.
Pak jsem se zvedl a oblékl si oblečení, které pro mě bylo už připraveno. Skládalo se z mých upnutých černých boxerek, legín a černým trikem. Nijak mi nevadilo tohle nosit, někdy jsem musel nosit i sukničky a hrát si na malou holčičku, protože to nějaký chlapy vzrušovalo.
Já si o nich vždycky myslel, že jsou to pedofilové, ale nemají koule ošukat dítě.
"Hotovo." řekl jsem Paynovi, když jsem vylezl za ním na chodbu.
Celého si mě prohlížel, až mě to trochu znervóznilo.
"Dobrá." kývl pak a vedl mě do přízemý.
"Kde je Harry?" zeptal jsem se u dveří. Zajímalo mě to, bylo mi docela dost líto, že se semnou nepřišel rozloučit. Taky proč, že? Jsem jen děvka.
"Styles pracuje. Přece sis nemyslel, že tě poveze zpět do té hnusné díry. Už tak je dost ponižující, že tě tam vyzvedl. Ten kretén si nedokáže najít skutečného přítele a proto musí ošukávat vás. Hnus." odfrkl si a vystrčil mě ven k autu.
"Nemluvíte moc profesionálně." zasyčel jsem. "Myslím, že by se Harrymu nelíbilo, kdybych mu řekl jak o něm mluví jeho pracovník."
"Jemu může bejt všechno u prdele. Bude šťastnej, když mu alespoň zůstane firma a dům." zasmál se a otevřel mi dveře. "Divil bych se, kdyby si někdy v životě viděl nějaký prachy. Už žádný totiž nemá."
"Jak to?" zajímalo mě to. Nevím proč, ale nějakým divným způsobem mě zajímalo všechno o Harrym.
"Všechno mu ukradli." pokrčil rameny. "Někdo se mu vloupal do osobních věcí a zjistil o jeho, uhm, jak bych to řekl... dostaveníčkách v gaybordelech. No a v téhle brandži se takovéto chování nepřísluší, proto od něj skoro všichni odstupují. Homofobní kreténi."
"Patříš mezi ně?"
"Co?"
"Ti co Harryho nenávidí. Homofobní kreténi." upřesnil jsem. Nic neřekl jen mě nechal nastoupit a sám si šel sednout na místo řidiče. Chvíli jsem čekal, ale bylo ticho. "Patříš?" zeptal jsem se znovu.
Povzdechl si a podíval se na mě. Prohlížel si celý můj obličej, každý detail mé tváře. "Ne." vydechl nakonec. "Styles je můj nejlepší kamarád. Nelíbí se mi co dělá, ale ani mu v tom nestojím."
"Aha." špitl jsem nakonec a už byl radši potichu.
Rozjeli jsme se.
"Pověz mi Louisi. Jak si dokázal Stylese tak okouzlit?" zeptal se najednou.
"Co?" nechápal jsem. Jak to myslí okouzlit? Vždyť jsem prakticky nic neudělal.
"Styles je nějakej jinej. Předevčírem zářil jak sluníčko a mluvil o tobě jako o někom důležitém... přitom o svých šlapkách normálně nemluví." vysvětlil. "A dneska ráno vypadal hrozně, ale to bylo nejspíš kvůli práci."
Byl jsem potichu, ani jsem nevěděl co bych měl říct. Byl to hezkej pocit pomotat Harrymu hlavu. On mi jí pomotal také.
Zbytek cesty už bylo ticho, když Payne zastavil před mojí prácí. Chytil mě za zápěstí a tím mě donutil, abych se na něj podíval.
"Chci jen říct, že tahle práce... Prostě by si toho měl nechat. Vypadáš jako normální kluk. Měl by sis najít něco co by tě bavilo. Něco co by tě naplňovalo." řekl jemně a s vřelým úsměvem. "Harrymu si pěkně pomotal hlavu. Všimnul jsem si toho. Jseš jinej než ti ostatní, které si koupil. Jseš něčím vyjímečnej. Vidím to i já."
"Uhm," zamručel jsem. Nevěděl jsem co bych na to měl říct.
"Každopádně ti chci popřát štěstí. Louisi." pustil moje zápěstí a otočil se k volantu.
"Děkuju." špitl jsem a otevřel dveře. Nechal jsem Payna za sebou a šel zpět dovnitř. Celý bordel byl v plným proudu, ačkoliv bylo ráno.
Vracel jsem se na svůj pokoj a nechával se párkrát ošahat od nějakých opilců. Před pokojem jsem se zastavil, jelikož tam už nedočkavě čekal Niall.
"Bože!" zasmál se a obejmul mě. Chytil mě za ruku a dotáhnul na Glennův pokoj.
"Ahoj." usmál se na mě Glenn a já mu úsměv oplatil.
"Notak, povídej!" Niall mě usadil na židli a čekal. "Chci o něm vědět všechno."
"Moc toho není." pokrčil jsem rameny. "Mladej a dost pohlednej. Dělal semnou vše co jsem si přál a byl s ním snad ten nejlepší sex."
"To vidíme." zasmál se Glenn a Niall přikývl. "Záříš. Takhle si nikdy nevypadal."
"Myslím, ale že jinak nic zajímavýho neni. Ani se semnou nerozloučil." nechápal jsem se. Proč mi vůbec vadí, že se nerozloučil? Většina mých zákazníků, mě prostě omrdala a odešla. Nikdy se nerozloučili, tak proč mi to u něj tak moc vadí?
"A co byl zač?" zaculil se Niall a vytáhl notebook.
"Harry." nechtěl jsem prozrazovat jméno. Harry byl jen můj, moje malá, velká obsese.
"Styles?!" oba dva to vyřkli nastejno. Nemohl jsem jim lhát.
"Jo."
Niall si s Glennem vyměnil 'nenápadný' pohled, který mě dost znervóznil. Podrbal jsem se na hlavě a na oba upřel nechápavý výraz. "CO?!"
"Nic." oba pokroutili hlavou a dělali, že se opravdu teď nechovají jak idioti.
"Kurva, co?" zasyčel jsem.
"Nic, jen..." Niall si povzdechl a chvíli se s Glennem na sebe dívali, než znovu promluvil. "Před chvílí to bylo v televizi... uhm... no... on spáchal sebevraždu."