11.

4.7K 321 9
                                    


Po asi hodině se najednou Harryho ruka ocitla na mém zadku, když ze mě prudce vytáhl ocásek.

Zakňučel jsem a nechápavě jsem se na Harryho podíval. 

Nestihl jsem nic dělat, když si vlezl za mě, zvednul mě na všechny čtyři a jazykem začal laskat můj citlivý vstup.

Hodně silně jsem zasténal a prohnul se jako luk, až jsem mu umožnil lepší přístup. Jazykem zajel dovnitř a pak zase ven a takhle si semnou dlouhou chvíli hrál, než mě donutil jen z jeho jazyka vyvrcholit.

"Kurva, Harry." zašeptal jsem. Harry se začal vysvlékat a já ho sledoval, než jsem mu s kalhotama poslušně pomohl. "Můžu... můžu...?!" zakokatal jsem se.

"Copak, kurvičko?" usmál se Harry a sundal si boxerky. Při pohledu na jeho chloubu jsem si oblízl rty.

"Prosím... mohl by si mi... znásilnit pusu?" řekl jsem a přitom se mu díval do očí. Překvapilo ho to, ale taky vzrušilo. Viděl jsem, jak se mu jeho zorničky zvětšily a ruce lehce pohly k mé hlavě. Nakonec přikývl.

Dodal jsem si odvahu a chytil jeho penis do ruky. Chvíli jsem mu ho jen tak lehce honil, než jsem si ho strčil do pusy.

Pak to šlo ráz na ráz. Harry mě chytil za vlasy a začal mi pusu ošukávat tak tvrdě, že jsem to ještě nezažil. Sotva jsem se dokázal nadechnout, málem jsem se i pozvracel, ale snažil jsem se dýchat nosem a i když to bylo nechutné, já to miloval.

Nechával jsem si, opravdu doslova, znásilňovat pusu a užíval jsem si to. Harry mě do ničeho vlastně nemusel nutit, šel jsem dobrovolně a rád.

Netrvalo dlouho a Harry se mi udělal do pusy, trochu na tvář a něco na břicho. Klekl si ke mně a usmál se.

"Nechceš se povozit, tak jako na tom dildu?" zeptal se s pohledem upřeným na můj penis.

Přikývl jsem a Harry si lehnul. Nalezl jsme na něj, ale než jsem si ho do sebe narazil, tak jsem ho začal líbat na hrudi a posouval se pomalu dál až na jeho krk, kde jsem mu udělal malý cucflek.

Harry si mě pak překvapivě přitáhl do polibku. Byl to dravý a chtivý polibek, ale já se ho nemohl nabažit. Byl to ten nejlepší pocit, lepší než orgasmus. Když Harry zažádal o vstup, rád jsem mu ho dal.

Nechal jsem se sebou dělat všechno, rty jsem měl už prokousaný a jazyk částečně taky, proto jsem mezi námi cítil chuť železa, ale ani jeden z nás se neodtáhl.

Já protože jsem věděl, že to je poslední polibek, který s ním budu mít a on... ani vlastně nevím proč on ne.

Nakonec jsme se odtáhli a já si strčil špičku jeho penisu do svého vstupu. Skousnul jsem si ret a pozoroval Harryho s lehce otevřenou pusu.

Pomalu jsem nasedával a oba jsme krásně sténali. Párkrát jsem se zvednul a zase nasedl, abych se ujistil, že mě to nebolí, když mě pak Harry chytil za obojek a znovu přitáhl do polibku.

Ignoroval jsem jeho ruce, které chytli mé boky a začal mi určovat tempo nasedávání. Byl to krásný pocit, líbat tohle stvoření a ještě se na něm vozit.

Odtáhl jsem se od Harryho úst a začal se vozit sám. Jezdil jsem opravdu rychle, ale unavoval jsem se. Byl to krásný pohled sledovat Harryho sténat mé jméno, párkrát zaslechnout sladkou nadávku a to vše kvůli mě.

Vždy jsem si užíval ten pocit, že do kolen všechny lidi dostávám já.

Už jsem nemohl a Harry to na tempech poznal. Shodil mě ze sebe a položil na záda. Znovu do mě vniknul a začal opravdu tvrdě přirážet, až jsem se mu zakousnul do ramene, jak moc to bylo dokonalé.

Užíval jsem si jeho přítomnost, jeho vůni, jeho osobitost, jeho styl života, jeho sex, jeho... Protože jsem věděl, že za chvíli mě odveze a vyhodí, pak už se v životě neuvidíme.

Zasténal jsem a vystříkl se. Poskvrnil jsem svojí hruď i jeho hruď a asi trochu i obličej, ale to nevadilo. Stejně jsme od toho byli celý špinavý.

Harry se udělal chvíli po mě.

Pak jsme vedle sebe jen leželi, mazlili se a vydýchávali tu krásu. Asi za hodinu nebo dvě jsme si vlezli do sprchy, kde mě přitiskl na kachličky a dali jsme si další repete. Bylo to krásné a protentokrát něžné.

Nikdy jsem neměl rád něžné milování, ale s Harrym to bylo něco jiného. Když se do toho přidalo líbání a občasný cucfleky na krku a ramenech, bylo to něco nepopsatelně skvělého, že jsme věděl, že už nic takového znovu neprožiju a toho jsem se bál.

Chtěl jsem zůstat s Harrym, být milován od něj, být tvrdě šukán od něj. Moc jsem chtěl bejt jeho koťátko a ne jeho zaplacená děvka.


My Lust || Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat