"Tak mi ubliž Daddy." řekl jsem a ještě víc natiskl své koleno k jeho bolestivýmu místečku.
Něco nesrozumitelného zabručel a pak už jsem jen ležel na zádech a čekal na jeho prudké a hluboké přírazy, ale to co udělal mě málem zabilo.
Najednou se ve mě ocitlo to obrovský dildo, u kterého jsem ani nevěděl, že se vyrábí.
"Doprdele!" zakřičel jsem a začal brečet. Opravdu bolestně, protože to vážně bolelo.
Harry kupodivu chvíli čekal, ale ne moc dlouho a začal s tím uvnitř mě pohybovat.
"H-h-harr-" zmoženě jsem zakňučel. Chtěl jsem aby přestal. Bolelo to a to hodně. "P-prosím..."
"Líbí se ti to?" zašeptal mi do ucha.
Sevřel jsem ruce v pěst a zavrtěl hlavou. Tiše jsem kňoural, protože Harry pokrčoval v přirážení.
Zachvíli, ale přestal a to zkurveně velký dildo ze mě konečně vytáhl. Vydechl jsem a lehce se usmál. Bylo to mnohem lepší.
"Bolelo to, co?" zasmál se za mnou Harry a v tu chvíli mi to došlo. Jsem jen levná kurva se kterou si může dělat co chce, nezáleží mu na mě a je mu jedno jestli mi ublíží, ale nějak mi to nevadilo.
"Jo..." zaskučel jsem.
"Měl by si toho vydržet mnohem více, princezno." řekl vesele a otočil mě na záda. Prdel opravdu bolela a tak jsem jen něco zakňučel a zavřel oči.
Nevím, jak, ale najednou jsem byl posazen na kraj vany. Bolelo to, ale neodporoval jsem.
Harry mi roztáhl nohy od sebe a kleknul si předemně. Překvapeně jsem ho sledoval, když si vzal můj penis do ruky a začal zkušeně jezdit nahoru a dolu.
Zasténal jsem a zvrátil hlavu do zadu, až jsem málem přepadl do vany, ale nestalo se tak. Zachvíli Harryho ruce vystřídala pusa a to byl ten nejkrásnější moment, protože už mi ho dlouho žádný zákazník tak dobře nekouřil.
Sténal jsem, jak o život a prsty zapletl do jeho vlasů, ale tempo jsem si neurčoval, to bych si nedovolil.
Netrvalo dlouho a s Harryho svolením se mu udělal do pusy. Byl to opravdu intenzivní orgasmus, jelikož jsem nebyl plně při smyslech a dokonale si to užíval.
Harry se vedle mě posadil na vanu a já si všimnul, že už na sobě také nemá žádný kousek oblečení.
"Chtěl bych si pohrát, Lou." řekl Harry po chvilce krásného ticha.
"Jak to myslíš?" nevěděl jsem jak to přesně myslí. mohlo to bejt myšleno v různých směrech.
"Já, uhm..." zasekl se a podíval se mi do očí. "Na... na cokoliv co by se ti líbilo."
"Jako třeba?" pozvedl jsem obočí a čekal na jeho odpověď. Chtěl jsem si hrát to ano, ale jakým způsobem to mohl mylset on. Mohlo to být ve smyslu na tatínka, na kočičku, na BDSM a tak, ale i jiný hry se dají hrát.
"Můžeš si vybrat, ale já osobně preferuju koťátko." usmál se a mikl rameny.
Na mé tváři se taky objevil velký úsměv. Hrát si. S ním si hrát. S panem dokonalým, ovšem, vždycky a všude.
"Dobře." řekl jsem nakonec. "Ouška a ocásek snad máš?"
Harry vypadal překvapeně, ale pochvilce přikývl, chytil mě za ruku a odvedl zpět do pokoje. Posadil jsem se na postel a Harry vytáhl černou krabici z jedný ze skřínek.
Položil jí vedle mě a nechal mě jí otevřít. Byla plná ocásků různých velikostí, obojků, oušek a dokonce tam bylo i vodítko a misky.
Nejistě jsem se podíval na Harryho, kterej se na mě usmál a vytáhl jeden hrozně roztomilý chundelatý ocásek v barvách duhy.
Určitě bych si ho vytáhl sám, kdybych měl příležitost. Nakonec jsem sám vybral růžovej obojek s malými ostny a ouška, které alespoň trochu ladily k ocásku.
Ouška jsem si nasadil sám a obojek mi připnul Harry. Trochu to škrtilo, ale dalo se to přežít.
Vylezl jsem si na všechny čtyři a na Harryho vystrčil zadek v očekávání ocásku. Chvíli se nic nedělo, když pak ho do mě Harry jemně narval a párkrát si s ním pohrál.
Slastí jsem se oprohnul jak kočka a už měl sto chutí nechat se tvrdě přefiknout, ale hrát si chtěl Harry a já vlastně taky.
Zanedlouho jsem uslyšel cvaknutí vodítka a Harry mě vedl pryč z oný místnosti až do přízemý do obýváku. byl jsem rád, že na mě bere ohledy, že se mi špatně chodí ještě s tou věcí hluboko v prdeli.
Došli jsme ke gauči a Harry se posadil, chtěl jsem k němu, ale hned co jsem tam vlezl mě prudce schodil se slovy, že zvířata nesmí na gauč.
Lehnul jsem si tedy na zem a nechal Harryho koukat na nějaký trapný seriál. Myslel jsem, že to bude záživnější.
No myslel, spíše jsem to čekal.