Klečel jsem na čtyřech a čekal na něj. Nějak dlouho mu to trvalo, ale nakonec se prohnula postel a já ucítil jeho ruku na svém pozadí.
Nečekal jsem, že bude takhle rychlí a navíc tvrdý, ale stalo se.
Přirazil do mě až po kořen a já zmoženě vykřikl. Samozřejmě, že jsme dostatečně roztažen, ale prví zásun vždycky bolí, navíc, když je jeho penis potřen jen mými slinami.
"Říkal jsem, že ti natrhnu prdel." zasmál se za mnou Harry. Nečekal na to jestli si zvyknu a rovnou začal tvrdě a hluboko přirážet. Zaryl mi nehty do boků a držel si mě u sebe tak blízko. "Děvky se maj šukat tvrde, Lou." dodal, když jsem tiše plakal.
Věděl jsem, že si to zachvíli začnu užívat, ale musel jsem prostě počkat, až si zvyknu. Jenže Harry mi nedával šanci. Každou chvílí měnil směr přírazu, špička se otírala o mou prostatu, ale naschvál se jí nedotkla a Harry si to všechno krásně užíval.
Nějakou chvíli to trvalo než jsem si to začal užívat taky, ale to už se Harry dostával na vrchol. Plácl mě přes prdel a poručil mi, abych vzdychal jeho jméno.
Samozřejmě jsem hned svolil a ječel až moje hlasivky odumírali. Harry se najednou zastavil a otočil mě na záda, ani chvíli nečekal. Přirazil do mě znovu a tentokrát silněji.
Vykřikl jsem, už jsem nemohl. Prdel mě bolela a to jsem nemluvil o tom, že penis byl bolestně tvrdý, ale nemohl se uvolnit, smlouva to nedovolovala.
Harry dál přirážel a vzdychal, občas jsem zaslechl své jméno, ale nic víc. Moje tělo začalo ignorovat toho Harryho.
Zanedlouho se Harry s dlouhým protáhlím stenem udělal do mého nitra a pak se svalil vedle mě. Slzy jsem měl na krajíčku, jak hodně penis bolel. Chtěl jsem vyvrcholit, ale pak bych přišel o práci.
Harry vedle mě chvíli ležel a oddechoval než s eposadil a podíval se na mě.
"Proč ses..." odmlčel se a podíval se na můj penis.
"Nemohl jsem." nechal jsem nějakou tu slzu utéct.
"Jak to myslíš?"
"Smlouva... to nedovoluje." zašeptal jsem a zavřel oči, ale zachvíli je zase otevřel.
Harry se posadil a zadíval se mi do očí. "Jak to myslíš smlouva?" nechápal.
"Pracovní smlouva. Kdybych se... Tak bych jí porušil." odpověděl jsem mu.
"A kdo se to asi dozví, že ses udělal a tím porušil smlouvu?"
"T-ty?"
"Já bych to nikomu neřekl." věnoval mi úsměv a jeho ruka se ocitla na mém penisu. "Teď jsi můj a já chci, aby ses pro mě udělal."
Začal zkušeně jezdit nahoru a dolu a já slastí přivřel oči. Rozhodně to netrvalo dlouho a já se vystříkl, šťastně a spokojeně.
"Vidíš." Harry mě políbil, setřel si sperma z ruky i z mýho břicha. "Teď se můžeš jít osprchovat a zítra si dáme repete."
Jen jsem přikývl, Harry mě přikryl a opustil pokoj s tím, že pokud mám hlad, udělá večeři. Hlad jsem rozhodně neměl a do sprchy se mi taky nechtělo, ale nakonec jsem se odhodlal a osprchoval se, pak se zachumlal do peřiny a jako miminko usnul.