Prolog

5.8K 126 7
                                    

Cześć, jest to moje pierwsze opowiadanie tego typu, staram się by było ono wyjątkowe z niecodziennymi rozwiązaniami, których mam nadzieje, nie będziecie się spodziewać :)

Głównymi bohaterami tego opowiadania jest Rezi, każdemu znany najpopularniejszy polski gamer. Drugą postacią będzie Ola, odważna i nie bojąca się wyzwań dziewczyna, natomiast trzecim uczestnikiem opowieści będzie Kuba brat Oli. Opowiadanie będzie o przyjaźni i miłości, jak i o problemach, które spotyka się w tych dwóch najważniejszych rzeczach w życiu człowieka.

Teraz krótko o głównych bohaterach opowieści !

Rezigiusz - Chyba nie trzeba przedstawiać, otwarty na świat, zakochany w enduro, mega wesoły chłopak, youtuber, posiada własny sklep odzieżowy i ma dziewczynę Martynę.

Ola - chodzi do liceum, w przyszłości chciałaby studiować ekonomię, lubi długie spacery, jazdę na rowerze, kocha zwierzęta i uwielbia ciszę, którą bardzo często zagłusza jej brat Kuba.

W przeciwieństwie do brata jest oazą spokoju.

Kuba - Brat bliźniak Oli, chodzą do jednej klasy, mieszkają w Krakowie, jest on utrapieniem swojej siostry, ponieważ ma talent do śpiewania, ćwiczy śpiewanie i nagrywa covery, przez co jego siostra, która lubi ciszę nienawidzi go za to.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentujcie co myślicie, chętnie poznam wasze zdania i dawajcie znać o ewentualnych błędach.

Systematyczności nie będzie, kwestia mojej weny, chęci i czasu. W razie opóźnień dam wam znać :)

Nie będzie to opowiadanie w którym będzie co 2 rozdziały tragedia, jednakże nie będzie to znaczyło, że nie będzie akcji !


Rezi - Historia przyjaźni i miłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz