Rozdział 12

1.4K 52 7
                                    

Perspektywa Kuby: Ola i Remek już są, jak ja ich dawno nie widziałem! Jutro nasze urodziny, już 18. Mam nadzieje że ten singiel wyszedł dobrze, nie słuchałem go, ale wszyscy będą zaskoczeni z kim śpiewam pierwszy singiel promujący płytę. Na naszych urodzinach puszczę go, Freddie też ma wpaść, mimo że to nie jego pokolenie. Ogólnie cała ekipa poza Freediem jest bardzo młoda, wszyscy mają też wpaść.
- To co idziemy pokupować rzeczy na urodzinki? (K)
- Tak, nienawidzę tego twojego "nowego" mieszkania, czy tam piętra (O)
- Dlaczego?
- No bo trzeba tak długo jechać tą windą, przecież to nienormalne
- Nie marudź, idziemy
Miało być ponad 40 osób, dostałem od Freddiego pieniądze, aby pokupować rzeczy na przyjęcie, zrobiliśmy zakupy na 5 wózków sklepowych, nie chce myśleć nawet, co ludzie i pracownicy mieli w głowie widząc, taką ilość zakupów.
Pod wieczór zaczęli się zbierać wszyscy znajomi z dalszych stron, przyjechał z nimi też Multi, którego bardzo polubiłem od czasu MU, dużo rozmawialiśmy w wolnych chwilach, kiedy Remek zajmował się moją siostrą. Na szczęście całe to piętro ma tyle pokoi, że wszystkich pomieścimy. Remek i Ola dostali własny pokój, myślę że się nie obrażą, ja jestem w pokoju z Michałem.

Następnego dnia wieczorem.

Przyjęcie zaczęło się w okolicach godziny 18, wszyscy jesteśmy w ogromnym salonie połączonym z kuchnią, tworzyły się grupki, w każdej poznawały się osoby, które się wcześniej nie znały, a inne wspominały wspólne chwile. Nagle do salonu wszedł Freddie, wszyscy na niego spojrzeli, wiele osób nie wiedziało jeszcze, że nawiązałem z nim współpracę ich miny były bezcenne, kiedy jeden z najlepszych wokalistów na świecie wszedł do salonu, wskoczył na krzesło i zaczął mówić

"Dziś obchodzimy pewien specjalny dzień, urodziny Kuby i jego siostry bliźniaczki Oli. Wielu z was wie, wielu z was nie wie, że Kuba nawiązał ze mną współprace od ponad miesiąca pracujemy razem i nagraliśmy singiel, występuje tam w duecie z Kubą, Kuba chciał, abyście to wy posłuchali jako pierwsi naszego singla. On sam przez obietnice, nie słuchał tego, więc dla niego to też szczególna chwila. Wy jesteście młodzi, ja jestem z innego pokolenia, ten singiel jest po pierwsze promocją płyty, a po drugie przekazaniem pałeczki pokoleniowej, Kuba chciał coś jeszcze powiedzieć przed wysłuchaniem"

Wyszedłem szybko na krzesło, żeby każdy mnie widział i zacząłem mówić:

"To co zaraz usłyszycie, jest owocem pracy mojej, Freddiego i całej mojej ekipy która jest tu teraz ze mną, dziękuje im za to bardzo, ale chciałbym przejść do podziękowań szczególnych dla 3 bardzo ważnych osób w moim życiu. Po pierwsze Ola, siostrzyczko, dzięki za całe wsparcie, którym mnie obdarzyłaś, za pomoc w robieniu tego pierwszego kroku w tę stronę. Drugą osobą której chce podziękować jest Remek, każdy chyba go zna z internetu, to on dał mi szanse, wystąpić na jego kanale, a potem wystąpić na dużej imprezie, dzięki niemu, zostałem zauważony przez Freddiego, dzięki któremu powstał ten singiel i powstanie również płyta. Trzecią osobą, którą pragnę podziękować jest Michał, za całe wsparcie którym mnie obdarzył i motywację, do dalszego tworzenia singla. Jeśli chodzi o sam singiel chciałbym go zadedykować pewnej dwójce, która dziś przyszła tu jako para, Remek, Ola ta piosenka jest dla was i dla wszystkich przyjaciół"

Zszedłem szybko z krzesła i włączyłem piosenkę, piosenkę nazwałem "Count On Me" (oryginalnie piosenka jest Bruno Mars'a, ale idealnie odwzorowuje taką piosenkę dla przyjaciół, serdeczne polecam :D oczywiście gdzieś tam rola Freddiego jest dop.aut)

Wszyscy byli zaskoczeni, wszyscy mówili, że ta piosenka, jest nieziemska, a szczególnie tekst, który wiele dla wielu znaczył.

Historia 4 przyjaciół, miała toczyć się już do końca szczęśliwie,minęło 15 lat, Ola i Remek wzięli ślub, dziś mają syna, w wieku 10 lat, Remek dalej pracuję na youtube, jego kanał uwielbiają miliony, Ola pracuje jako menadżerka/sekretarka i załatwia wszystkie biznesowe sprawy związane z działalnością Remka przy okazji zajmując się domem i ich dziesięcioletnim synem, Pawłem. Kuba, rozpoczął karierę światowej gwiazdy, stał się popularny na całym świecie, Freddie odsunął się w bok, z powodu podeszłego wieku ciesząc się, że jest ktoś kto go zastąpi, cały jego dobytek zapisał Kubie, jego żona umarła, a dzieci nie było im dane mieć. Michał grał jako gitarzysta u boku Kuby i razem jeździli na trasy koncertowe, co do dziewczyn, szczęścia nie mieli.


___________________________________________________________________

I kończący rozdział, po dłuższych przemyśleniach 2 sezonu nie będzie, historia wychodzi tam zbyt sztywno i nie ciekawie. Jednakże nowe opowiadanie już zostało dodane i pierwszy rozdział ( prolog) też już jest :D

Rozdział 1 nowego opowiadania już jest!




Rezi - Historia przyjaźni i miłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz