Były wakacje, 1 lipca, kilka dni po zakończeniu roku szkolnego, Rezi przeglądał pocztę od widzów późnym wieczorem, dostawał setki wiadomości dziennie więc opóźnienie z odpisywaniem sięgało czasami nawet kilku miesięcy. Otworzył wiadomość z kwietnia, gdzie napisał do niego chłopak ze swoim filmikiem, większość takich wiadomości uznawał za zwykły spam, ponieważ filmiki wysyłane przez jego fanów, były w większości przypadków słabej jakości i nie tracił czasu na ich oglądanie, aczkolwiek czytał o czym piszą, Kuba, bo tak nazywał się ten chłopak, napisał następującą wiadomość :
"Cześć Rezi, od jakiegoś czasu próbuję pokazać swój talent światu, nie, nie martw się nie jest to filmik chłopaka, który gra w Minecraft'a, jest to mój cover piosenki z Hobbita "The Last Goodbye". Chciałbym poznać twoją opinie, ponieważ cenie Ciebie, jako osobę, która ma moje pełne uszanowanie. Pozdrawiam i miłego słuchania
Kuba twój wierny fan"
Rezi postanowił obejrzeć cover, na początku grało intro piosenki, potem zaczął słyszeć jego głos, przez który dostawał dreszczy, chłopak uznał, że Kuba ma naprawdę talent i musi mu jakoś pomóc, pokazać go światu. Napisał do niego następującą wiadomość :
"Siemaneczko Kuba, masz naprawdę ogromny talent, przepraszam Cię za odpisywanie po kilku miesiącach, lecz ogrom wiadomości, który dostaje sprawia, że nie jestem w stanie odpisywać na bieżąco. Chciałbym pokazać Ciebie jakoś na moim kanale, nagrałbyś jakiś cover albo może nawet jakąś swoją piosenkę? Masz takie!? Z miłą chęcią dodałbym to na swój kanał, żeby Ciebie zareklamować, taki talent nie może się stracić. Dodam cię do listy kontaktów na E-mail'u, żeby widzieć twoją odpowiedź od razu! Mam nadzieje że się zgodzisz :)
Czekam na odpowiedź
Rezi"
Był ranek, 2 lipca, jako że Kuba był rannym ptaszkiem, bo wstawał o 7,8 godzinie w wakacje, wykonał poranne czynności i postanowił pobiegać, kiedy wrócił była już godzina 10. Zjadł porządne śniadanie i wziął szybki prysznic. Zabrał się za ćwiczenia głosu, następnie włączył swoje ulubione piosenki na Youtube i zaczął śpiewać i przy okazji sprawdzać Facebook'a i E-mail'a, zobaczył tam wiadomość od Reziego, był zaskoczony, że mu odpisał, kiedy czytał wiadomość nie mógł uwierzyć, że Rezi uważa, że ma on niesamowity głos i że chciałby by on nagrał cover albo własną piosenkę, którą mógłby wrzucić na własny kanał, by go zareklamować.
Kubę zaczęły przechodzić myśli, że jest to jego wielka szansa, usłyszy go mnóstwo ludzi i był szczęśliwy że jego idol mu odpisał, postanowił z kimś pogadać,o tym co on powinien zrobić, jedyną osobą, która była obecnie w domu, była jego siostra, Ola. Postanowił iść do jej pokoju, zobaczył że spi, a była godzina 12, znowu czytała książki do samego rana - pomyślał Kuba.
Mimo to postanowił ją obudzić, dziewczyna czując, że ktoś wyrywa ją ze słodkiego snu
- Zostaw mnie Kuba - krzyknęła,
- Ola, wstawaj stało się coś niezwykłego, proszę cie wstań - rzekł podekscytowany Kuba,
- O co chodzi, przecież nie muszę wstawać, po to żebyś mi coś powiedział,
- Bo taki Rezi, youtuber napisał, że mam niesamowity głos i chciałby mnie pokazać ludziom,
- To ten twoj idol tak? Nie rozumiem dalej co w nim takiego fajnego.
- Tak to on, nigdy nie zrozumiesz, dopóki sama się nim nie zainteresujesz
- Dobra, ale po co mnie o tym informujesz? - zapytała Ola
- No bo nie wiem co zrobić, to są dziesiątki tysięcy ludzi z całej polski i z zagranicy, a co jak mnie wyśmieją i powiedzą, że nie umiem śpiewać? moje covery na Youtube, nie odnosiły wielkich sukcesów może się po prostu nie nadaje, a może...
- Masz niesamowity głos, którego nienawidzę za to że się przez niego budzę codziennie rano, ale nie zmienia to faktu że masz talent, który świat powinien poznać.
- Racja, tak masz rację ! Dzięki siostra - Rzekł i wyszedł, kierując się do swojego pokoju
Kuba po rozmowie z Olą, uwierzył w siebie i zaczął pracować nad cover'em, długo myślał nad wyborem piosenki, którą powinien zaśpiewać i nad ewentualnym napisaniem własnej piosenki, aczkolwiek z tej drugiej opcji szybko zrezygnował, ponieważ uznał że nie potrafi pisać piosenek. Ostatecznie wybrał piosenkę Bruno Mars -"When I was your man"
Rozgrzewał głos i ćwiczył. Od rozmowy z siostrą nie rozmawiał z nikim, nie zszedł nawet do rodziców, którzy wrócili z pracy, a rodzice nie wchodzili do jego pokoju, ponieważ słyszeli, że znowu Kuba pracuje nad coverem.
Kuba dopracowywał każdą część coveru by była idealna. W tym samym czasie Ola czytała książkę, słyszała jak jej brat pracuję nad piosenką i jak mu zależy, wyjątkowo nie chciała mu przerywać i nie robić mu awantur, że jest zbyt głośno, bez konfliktowo postanowiła pójść na spacer, wpadła przed wyjściem do brata powiedzieć mu, że życzy mu powodzenia i że wierzy w niego. Kuba był zdziwiony nagłym zachowaniem siostry i jąkając się ze zdziwienia rzekł tylko d-dz-dzięki.
Ola wróciła dosyć późno ze spaceru, po drodze spotkała koleżankę ze szkoły Anie i zeszło im trochę czasu na rozmowie, było po godzinie 23, weszła na górę i była totalna cisza, zajrzała do pokoju brata i zobaczyła, że zasnął przed komputerem montując cover, przeniosła brata na łóżko, nie sprawiło jej to problemów, ponieważ miała większą krzepę niż jej brat, postanowiła dokończyć montowanie za niego, nie raz widziała jak robił to Kuba, dlatego wiedziała jak to robić. Po zmontowaniu i wyrenderowaniu cover'u było po północy, zapisała plik i postanowiła iść spać.
Jak potoczy się los Kuby i Oli? Czy fani Reziego uznają, że Kuba ma talent? Czy Kuba stanie się rozpoznawalny i spełni swoje marzenia? Czy Ola przekona się do Reziego, że to spoko chłopak? Czy współpraca Reziego i Kuby doprowadzi do przyjaźni ?
--------------------------------------------------------------------------
Podoba się wam? oceniajcie, nawet komentarz z krytyką motywuję !
I tak o to za wami pierwszy rozdział, co myślicie? Jak widzicie akcja nie dzieje się za szybko. Te pytania na końcu, nie wszystkie mają odpowiedź tak, na pewno w przyszłości pojawi się mnóstwo znanych wam postaci z życia realnego. Ewentualne wasze uwagi pomysły piszcie :D
CZYTASZ
Rezi - Historia przyjaźni i miłości
FanficHistoria początkowo opowiada o 3 głównych bohaterach, jakimi są Rezi, Ola i Kuba. Zapraszam do czytania i zostawienia swojej oceny ;)