İyi okumalar!
Boynumun etrafında hissettiğim acıyla gözlerimi araladım. Etrafa baktığımda bomboş ürkütücü bir odada olduğumu gördüm. Bağırmak istediğimde ağzımdaki bant dikkatimi çekti. Ellerim ve ayaklarım bağlanmıştı. Neler oluyordu?
Hemen bir şeyler hatırlamaya çalıştım. En son Senemi öyle görmüştüm.. Gerisi boşluktu.
Ezginin ağzından;
Kahvaltı hazırlayıp bir şeyler yemiştik. Sabah uyandığımızda Kutay ve Beren ortalarda yoktu. Az öncede Yaman Kutayı arayıp nerdesin diye sorduğunda Senem bulundu demişti. Büyük ihtimalle şuan geliyorlardı. Herkes bu mutlu haberden havalara uçacak gibiydi. Bende haklı olmanın gururuyla bir iki kapris yapabilirdim Berene.
Zil çaldığında hemen koşarak kapıya yöneldim, ardından büyük bir heyecanla kapıyı açtım. Kutay ve Senem tam karşımdaydı.
"Geçmiş olsun Senem."
"Sağol."
Kutay Senemin yürümesine yardım ederek içeri geçtiler. Ama ben kapıyı kapamadım, arkamı döndüm ve Kutaya seslendim.
"Beren nerede?"
Kutay Senemi bıraktı ve endişeyle bana baktı.
"Evde değil mi?"
"Evde değil, Kutay. Seninleydi?"
Kutay başını olumsuzca salladığında gözlerim irice açıldı.
"Benimle değildi. Nerde?"
"Şaka mı bu?"
Şaka olmalıydı, yada Beren bize haber vermeden çıkıp gitmişti, ama bunu bu durumda yapacağından emin değildim.
Hemen koşarak telefonumu aldım. Berenin numarasını çevirdim. Gelen ses Berenin odasındandı. Berenin odasına girip telefonunu yastığının altında olduğunu gördüm. Allah kahretsin!
"Nerde bu kız!"
Herkes bağırmamla odaya girerken yere çöktüm.
"Bu sefer o yok.."
İdil fazla önemsemiş gibi davrandığında ondan iğrendim.
"Baksana yine telefon var, telefon sahibi yok."
Ayağa kalktım ve İdili ittirip bağırdım.
"Sus! Gelicek!"
Yaman beni kendine çekip sarılmaya çalıştı ama izin vermedim.
"Beren haklıydı! Bir şeyler saklıyordunuz, şimdi Senem burada ve Beren ortalarda yok! Sizin yüzünüzden, özellikle Yaman sen! Beni nasıl kandırırsın!"
Yaman elini ağzına götürdü.
"Özür dilerim."
Onun söylediği bu şeyle artık ortalarda bir şeyler döndüğünün kesinliğine varmıştım. Kutay odaya bir hızla girdi ve "BEREN NERDE!" diye bağırdı.
Sevinçten uzak güldüm.
"Ebenin ***nda!"
Kutay bana doğru yaklaştı ve işaret parmağını yüzüme sokarcasına gösterdi.
"Doğru konuş!"
Yaman hemen Kutayı engellesede bağırdım. "Asıl sen haraketlerine dikkat et! Baksana dün kıza herkesin içinde bağırmıştın, hiç bir şey bilmiyoruz demiştin! Onu hem kandırdın hemde senin yüzünden şuan kim bilir nerde benim arkadaşım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKSİ.
Romance"İn arabamdan!" diyince bir an afalladım ve kaşlarımı çattım. "Oda ne demek? Bu bir taksi ve bende müşteriyim!" "Hanfendi (!) Zorluk çıkarmayın ve inin, bu gün çalışmıyorum." İşe yeterince geç kalmıştım ve ilk günden kovulmamam için bu taksi son çar...