1.BÖLÜM

293K 9.8K 4.7K
                                    

Hikayem Epsilon Yayınları tarafından kitaplaştırıldığı için bölümler yayımdan kaldırılmıştır ama tanıtım kısmı ile birinci bölümün birkaç sayfasını bıraktım.

İki cilt olarak planlanan serinin birinci cildini tüm kitabevlerinde raflarda, ayrıca Kitapyurdu, Trendyol, Hepsi Burada, N11.com, Çiçek Sepeti ve Amazon gibi daha birçok online satış yapan platformda bulabilir, satın alabilirsiniz. Kitabın ikinci cildi de, takip eden süreçte raflarda birincinin yanında yerini alacaktır.

En kısa zamanda yüz yüze buluşmak dileğiyle, Carpe Diem ailesine kucak dolusu bir 'HOŞ GELDİN CESUR OKUYUCU'.

Her bölümde bir, okuyucuyu derinden sarsan ön görülemez olaylar silsilesi kurguya eklenerek hikayeyi büyük bir hıza ulaştırmaktadır. Sonunda kendinizi bir hız treninde hissedeceksiniz ve hikayeden vazgeçemeyeceksiniz.

Ve en önemlisi, okuduğunuz satırların fazlasıyla sıra dışı olduğunu göreceksiniz.

Unutmayın herkesin Carpe Diem anı farklıdır, kendinizinkini bulmanız dileğiyle keyifli okumalar.
~~≠~~♥️~~≠~~

TANITIM

Sekiz yıl süren platonik duygularla Barış'ı sevdiğini sanan ve karşılık bulacağı günü bekleyen Simay, gerçeklerin hiç de umduğu gibi olmadığını anladığı anda, sekiz yılın üstünü bir kalemde çizip arkasını dönüp gidecek kadar güçlü bir kızdır. Her şeyden uzaklaşmak için çıktığı tatil onun; sert, güçlü, amansız ve kimseye güvenmeyen Burkay ile tanışmasına yol açacaktır.

Elinden her şeyini çalan insanlarla beş yıldır mücadele eden Burkay için Simay'la tanışması çok yanlış bir zamana denk geldiğinden, her ne kadar genç kızdan çok etkilenmiş olsa da, içine düştüğü korkunç ikilem nedeniyle ona güvenmekte ve suçsuz olduğuna inanmakta hayli zorlanmaktadır.

Üstüne üstlük aralarında geçen yanlış anlaşılmaya müsait olaylar silsilesi yüzünden işler iyice sarpa saracak, Simay'ı düşmanlarının yeni bir oyunu gibi görmesine neden olacak ve içinden çıkılmaz imkansız bir hal alacaktır.

Ancak; söz konusu onların sıra dışı aşkıyken, hiçbir şeyin imkansız olmadığı birçok kez sınanacaktır. Her ayrıntıyı sorgulayan analitik zekasıyla Simay, aynı zamanda son derece cesur, inatçı ve güçlü bir iradeye sahip olduğundan, karşılaştıkları ilk andan itibaren Burkay'ı bulmaca gibi çözecek, onun herkese gösterdiğinden çok daha farklı ve yaralı bir erkek olduğunu anlayacaktır.

Sürekli etraflarında kol gezen tehlike nedeniyle aşklarını gözlerden uzak yaşamak zorunda kalan çiftimiz; aynı zamanda tutkularını da, birlikte olabildikleri kısacık zaman dilimlerine sığdırmak zorundadır.

Heyecan girdabına kapılarak okuyacağınız bu hikaye; cesaretin, gücün, iradenin ve sıra dışı tutkunun hikayesidir.

Carpe Diem'i soluksuz okuyacaksınız...

1. BÖLÜM

Arka koltuktaki hediye paketini aldıktan sonra arabamın kapısını kapatıp kilitledim. Kucağımdaki kutu büyüktü ama ağır değildi. Ismarladığım hediye öğlene doğru geç geldiği için kargo şirketine ancak gidebilmiştim. Sonra da bir kırtasiyede paketi yaptırdığımdan, arkadaşımın saat ikide başlayan partisine biraz geç kalmıştım.

Carpe Diem (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin