YAZAR NOTU

40K 2.3K 791
                                    

Sizlere Teşekkür Etmek İstiyorum...

Hikayemi sonuna kadar okuyan cesur okuyucu...

Beni, kurgumu ve karakterlerimi anlayan...

Ön yargılarını, at gözlüklerini dışarıda bırakıp bana bu sıra dışı serüvende eşlik eden...

Daima yanımda olup beni destekleyen...

Yorumlarıyla beni kimi zaman güldüren, kimi zaman duygulandıran ve kimi zaman şaşırtan...

Kalbimde kendine yer bulmuş değerli okuyucu...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bu kurgu sadece benim değil, aynı zamanda sizin eseriniz. Çünkü pek çok sahneyi sizlerin yorumları şekillendirdi.

Açıkçası ters köşelerimi bu kadar eğlenceli hale getiren de yorumlarınız oldu. Okuyucunun aklına getirmediği, olmasını beklemediği pek çok şeyi yazarken, epeyi kafa patlatmak zorunda kaldım; çünkü çoğunuz hep ayrı telden çalıyordu. Düşünceleriniz o kadar çeşitli ve renkliydi ki, ters köşeleri yazarken beni epey zorladığınızı itiraf ediyorum.

Tüm hafta aklımda kurgulayıp Burkay ve Simay'ın hikayesini yazıp sizlere söz verdiğim gibi bölüm atmak, beni çoğu zaman çok yordu.

Bölümleri düzenleyip 'yayımla' tuşuna bastığım anda heyecanla okumanızı ve yorumlarınızı beklerken tüm yorgunluğumun uçup gitmesi benim için müthiş bir deneyim oldu. İşte o anlar, benim için daima paha biçilemez değerde kalacak.

Sanırım çok konuştum...

Tamam sustum.❤️❤️❤️

Carpe Diem (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin