הפרק מוקדש ל EinavAtiya ו- zayn-xcx
תהנו!
הזהרות לתמימות שבינינו... סקס סקס סקס!!! מי שלא רוצה סקס שתקרא מה- ׳~~~~~~~' זה חשוב!
---
פרק 10
״ב-בבקשה, ג׳ייס, אני לא יודע.״
הוא הניד בראשו. ״אחרת אני אשב פה ואסתכל עלייך בלי לעשות כלום.״
נשארתי בשקט, מקווה שהוא יעשה משהו.
ג׳ייס רק חייך והתכוון להתיישב מולי.
״לא, לא. ב-בסדר, אני אגיד לך מה אני ר-רוצה.״ הוא הנהן, מתיישר.
״א-אני רוצה להרגיש את הלשון שלך על ה-הזין שלי.״ חיוך הופיע על פניו. ״כמה אתה רוצה את זה? מה תהייה מוכן לעשות?״
״אני מוכן שתכניס לי אצבעות בתמורה.״ הסמקתי.
״טוב, מוסכם, לבינתיים. קדימה, אפ תסתובב, רגליים מופרדות וידיים על הארונית של של השירותים.״(אתם יודעים... איפה שיש את הלחצן הזה שמורידים איתו מים)
עשיתי מייד מה שבקשו ממני לעשות, פניי לכיוון הקיר.
שמעתי את ברכיו של ג׳ייס פוגעות ברצפה הנקייה, במפתיע, של השירותים.
״תחת באוויר, בייבי בוי.״ הוא הורה לי, גורם לי להיות חם יותר.
״אתה מוכן?״
הנהנתי במרץ, יודע שזה יהיה כואב אבל לא רוצה להתחרט פתאום.
הוא התחיל להעביר את אצבעו על חורי, אחרי זמן קצר לשונו פוגשת במקום, גורמת לי להניע את גופי קדימה מהתחושה המוזרה. הוא משך אותי אחורה, לכיוון פיו, ממשיך.
זה הרגיש טוב, אבל ידעתי שתכף יגיעו האצבעות.
״טוב, אני אתחיל באצבע אחת.״ הודיע.
״תפתח את הפה בבקשה, ריאן.״
לא הבנתי למה עליי לפתוח את הפה, אבל צייתי בכל זאת.
אצבעו הארוכה והעבה נדחפה לפי.
״תלקק ותמצוץ כמו ילד טוב ריאן... ככל שאתה מלקק טוב יותר, כך יכאב לך פחות.״
התחלתי למצוץ את אצבעו במרץ, לחיי שטוחות, לשוני עברה על אצבעו כמה פעמים, גנחתי, איברי נע בהתרגשות.
שמעתי אותו גונח ואז אצבעו יצאה מפי. הלוואי שהייתי יכול לראות אותו גונח, אך במקום זאת אני רואה קיר מולי.
״ילד טוב ריאן, עכשיו, זה יהיה קצת כואב, אבל בסופו של דבר אתה תתרגל בסדר?״
הנהנתי.
אצבע הוכנסה לתוכי באיטיות, זו הייתה הרגשה מוזרה, קצת כואבת.
כשכל אצבעו הייתה בתוכי שמעתי את ג׳ייס ממלמל ׳כל כך הדוק.׳
״אוקי, אתה בסדר ריאן?״
״כ-כן.״
״יופי.. עכשיו אני אתחיל להזיז את האצבע ואכניס עוד אחת, מובן?״
הנהנתי, אוהב את הדומיננטיות בקולו.
הוא התחיל להניע את האצבע, בהתחלה לאט ואז בקצב מהיר יותר, בלי הזהרה אצבע נוספת הוכנסה לתוכי והתחילה לזוז גם כן.
עכשיו כבר כאב לי פחות והתחלתי לאהוב את מה שג׳ייס עושה.
״אתה נהנה, דול?״
״כ-כן.״ גנחתי.
הוא הכניס אצבע נוספת, גורם לי לגנוח חזק יותר.
לאחר כמה דקות שלושת האצבעות יצאו ממני.
״ל-לא ג׳ייס, תמשיך בבקשה!״
״אתה לא רוצה שאני אמצוץ לך?״ הוא שאל בערמומיות.
״כן, כן! בבקשה!״ אמרתי, נזכר בעסקתנו.
״יופי, עכשיו תסתובב ותתיישב על האסלה (הסגורה כמובן כן?) לכיווני.״
צייתתי.
״כל הכבוד ליטל בוי! עכשיו אני אמצוץ לך, כמו שקבענו.. בסדר?״
הנהנתי במרץ, אוהב את הרעיון.
הוא כבר ישוב על ברכיו, נשיפותיו פוגעות באיברי, גורמות לו לנוע בבקשה לגמור.
״נזקק אה?״ הוא חייך ואז לשונו פגשה בקצה הזין שלי, מוציאות ממני גניחה.
הוא תפס בבסיס איברי והחל למצוץ.
מחשבותיי התערפלו יותר, לא מספיק שהיו מעורפלות עד עכשיו.
״ד-דאדי.״גניחה נמלטה מפי, ג׳ייס מרים את ראשו למשמע שם הכינוי.
״אווו בייבי בוי... אתה אוהב לקרוא לי דאדי? זה מחרמן אותך?״ חייך, בזמן שדיבר ידו החלה לנוע מהר יותר.
״תודיע לי כשאתה קרוב, דול.״
״א-אני קרוב, בבקשה דאדי.״
פיו הוצמד לזין שלי בחזרה, מוצץ כמה פעמים עד שאני גומר לתוך פיו בגניחה של שמו.
~~~~~~~
נכנסתי לכיתה, מגיע בחמש דקות האחרונות של השיעור.
נעצרתי כשהמורה בהתה בי.
״למה אתה מאחר אדון ריאן? זה לא מתאים לך.״
״אמ-״ שיאו אני כל כך גרוע בזה! אף פעם לא איחרתי לשיעורים.
״אהה, תראי המורה, אני קצת מתקשה להשתלב בבית הספר בעניין החומר הלימודי, ו-וכפי שאת יודעת השכבות הגבוהות עוזרות לי אז, אמ- קיבלתי שיעור עם אחד מהתלמידים הטובים פה, ג׳ייס, מכירה אותו?״ היא הנהנה. לא ממש שיקרתי בעניין השיעור, כי זה היה בהחלט שיעור סקס מעולה.
״אז הוא המחנך שלי, למדתי איתו כל השעה.״ המילים שלי התבלבלו לגמרי וחזרתי על אותם משפטים כמה פעמים, אני בעצמי לא האמנתי לעצמי, אבל קיוויתי שזה יעבוד על המורה.
וזה, למרבה הפלא, עבד מצויין.
״בסדר-״ המורה התכוונה להגיד עוד משהו, אך הצלצול קטע אותה והיא פנתה בחזרה לכיתה.
״אתם יכולים לארוז את חפציכם.״ היא הודיעה.
שעה הבאה... פיזיקה! כיף חיים!
את השעה הבאה העברתי בחלומות על ג׳ייס, כל כך לא הייתי מרוכז בשיעור שהמורה העיר לי כמה פעמים כדי להשיג את צומת ליבי. (ולא הצליח לו)
כשהגעתי הביתה שמעתי את הטלפון שלי מצלצל, הוצאתי אותו מכיסי, רואה את שמה של ג׳סי מופיע על המסך.
איך שאני אוהב את הילדה הזו.
מייד עניתי לשיחה, מצמיד את אוזני לטלפון.
״הלו?״
״אוווווווווו ריאנושששש מ-״ היא שיהקה, שמעתי את הרעשים שהיו סביבה.
״איפה את ג׳סי?״ שאלתי מהר, קוטע אותה.
״אוווו איזה ברמנית סקסיתתתת נתנה לי כמה משקאות, אלוהיםם איזה גוף!״
״ג׳סי!״ ניסיתי להשיג את צומת ליבה. ״איפה את?!״ היה ברור לי שהיא שיכורה, אבל למה שהיא תשתכר? חייבת להיות סיבה טובה מספיק.
״בבר איפה עוד אנננננננננני יכולה להיות?״ שמעתי אותה מצחקקת.
״איזה בר?״
״קוראים לווווו לאסט ומזה כיף פ-״
״אני בא לקחת אותך.״ אמרתי מסיים את השיחה. אני יודע איפה הבר ממוקם, ההורים שלי הלכו לשתות בו לפני שהגיעו לביתי, אני זוכר שג׳ייס והם דיברו על האזור שבו הוא ממוקם ואיזה סיבוך זה להגיע משם לבית שלי... ובלה בלה בלה. העיקר שאני זוכר את על השיחה. הזיכרון המדהים שלי לדברים זה בין הדברים הטובים ביותר בי, וגם בין הגרועים. תלוי מתי. עכשיו למשל, אני הולך להשתמש בו.
ואני גם הולך לגלות למה ג׳סי השתכרה.
YOU ARE READING
Trapped (boy x boy)
Random״בייבי... תסתכל עלי.״ הנדתי בראשי, לא יכול לפגוש בעיניו הנוצצות, השמחות מדי. ״תסתכל עלי, ריאן!״ הוא דרש. הרמתי את ראשי לאט, פוגש בעיניו הבוערות בשמחה. ״אני הייתי מטומטם.. זה מגיע לי.״ לחשתי. ~~ ג׳ייס הוא הומו גאה, וכולם מקבלים אותו כמו שהוא, אבא שלו...