1.Bölüm:Sen kendini ne zannediyorsun?

4.7K 139 2
                                    

Herkese selam bir farklılık yapıp Defne Ömer yazmak istedim. Aşırı derecede Elçin Sangu seven biriyim . 
Umarım güzel bir hikaye olur aklımdaki kurgu tam oturmadığı için anca bu kadar kısa oldu hatam varsa af ola. Çok ciddi oldu beğenmeniz dileğiyle. Diğer Bölümler daha da uzun olucak emin olun ki.
İyi okumalar.

Defne'den;

T:"Kalk kız uyan"
D:"Ya anneanne uyuycam ben"
T:"Defne uyan işe gidicen"
D:"Gitmiyorum işe"
T:"Defne yaprak sarıcaz kız kalksana"
D:"Anneanne bu saatte ne sarması yapıcaz daha kargalar kahvaltısını yapmamış"
T:"O kargalar yesin seni iyi ne yaparsan yap abisine bak Kardeşini alma demişler"

O ne biçim cümleydi. Sabah sabah zaten olan uykum da gitti. Her halde işten atıldığımı söylesem kalpten gider. Ayy göndeririz kadını diğer tarafa. Genç yaşta eğer hiç susmayan bir anneanneniz varsa çıkın gidin valla dayanılmaz.

T:"Kalktın mı?"
D:"Yok kalkmadım anneanne uyuyorum."
T:"Ah ahh benim sizden çekeceğim çook. Otur kahvaltını yap sonra yaprak sarıcaz."
D:"Ne yaprakmış ya ben işe gidicem işe anneanne."
T:"Tamam kızım git sen bırak beni yalnız aynen devam et"
D:"Off anneanne off!"

Gerçekten benim ne suçum vardı da bu kadın böyle oldu. İşten atıldığımı filan söyleyemem başlar koca koca demeye. Ben en iyisi kendime bir iş bulayım.

D:"Ben çıktım anneanne"
T"Yaprak bitmiş akşam gelirken yaprak getir defne"

Yaprak yaprak ne yaprakmış valla yaprak yetiştiren biriyle evlendiricem seni anneanne rahatlıycaz. Sonunda şu evden de çıktım. Ben iş ararım bulamam ama ben aramayınca bir sürü iş çıkar. Ya bu yaz ayında yağmur ne alaka tam da zamanıydı sanki başka bir zaman yağsa olmuyor. Öyle bir yağmur yağıyor ki Aaa üstümü ıslattı.

D:"Aaa napıyosun sen ya biraz yavaş gitsene"
Ş:"Hanımefendi kusura bakmayın"
D:"Yok abi senin suçun yok ya şu arkandaki demiştir sana hızlı git diye"
Ö:"Şükrü bir problem mi var?"
D:"Var var problem va-var"

Bu adam ne böyle ayy fenalık bastı. Gözleri ayrı bakıyo boyu posu ayrı bir güzel şşt defne kendine gel. Bakma öyle adama yiyecek gibide ama bakmak sevaptır yani.

Ö:"Ne oldu niye bakıyorsun?"
D:"Ben mi?"
Ö:"Evet sen"
D:"Ya sen kendini ne zannediyorsun insan bir özür diler hanımefendi kusura bakmayın der"
Ö:"Önemli bir yere yetişmem lazım çekilirsen arabama binecem"
D:"Ya ben iş arıyodum iş senin gibi değiliz biz. Ben bu kıyafetle nereye gidicem hem yağmur da yağıyor off yani gelip beni buldun."
Ö:"Peki. Yarın Passionis kartta yazıyor adresi buraya gel."
D:"Ne yapıcam ben orda"
Ö:"İş aramıyomuydun al sana iş haa adın ne?"
D:"Defne"
Ö:"Yarın saat 9:00 da orda ol Defne."

Aaa gitti adam jet gibi geldi gitti. Hahaha iş buldum vay be ayağıma geldi resmen. İlk defa şansım döndü. Bakıyım karta bir Ömer İplikçi ismi gibi işte yakışıklı adam. Tamam defne bu kadar yeter kendine gel ya. Ömer kulağa güzel geliyor bakalım beni neler bekliyor Ömer bey ve yeni iş yerimde...

............

Ö:"Sinan bir kız çıktı karşıma böyle bir çene yoktu konuştu yağmur yağıyordu işte...... bende işe aldım manken olucak sen herşeyi anlatırsın.
S:"Tamam abicim de kız nasıldı sen onu söyle"
Ö:"Hiç vazgeçmiycen Sinan dimi? Güzeldi işte."
S:"Vaaay Ömer İplikçi ilk defa bir kızı beğendi."
Ö:"Tamam Sinan tamam dediğim gibi herşeyi hallet sen hadi ben çıktım."

Güzel kızdı kızıl saçları, pürüzsüz beyaz teni, tatlı ve zayıftı bir o kadar da narin. Bal rengi gözleri, kızgın tavırları yüz hatları bile farklıyıdı ama oda bir kadındı diğerleri gibi...

Aşk KırıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin