Herkese selaam yeni yıla yaklaşıyoo ben şahsen PTT yapcam (pijama - terlik- televizyon) siz ne yapacaksınız az çok tahmin ediyorum. Birde bölüm ile ilgili yorumlarınızı yazarsanız dev mutlu olurum.
"Bazen cuma günü kadar seversin birini..."
(Soğuk Kahve/AhmetBatman)İyi okumalar :)
Şimdi ne yapmam gerek ki herşey yolunda gibi devam mı edeyim, yoksa herşeyi unutup sileyim mi. İşte onu yapamam ki insan sevdiğinden nasıl vazgeçer dimi. Eskiden ilk görüşte aşka filan inanmazdım çok saçma gelirdi bana ama artık aşkı inandıran bir insan var bana. Bu kadar artık kendimle konuşmam yeter burda sap sap niye oturayım ya gidip anneannemle sarma sarıyım ben ya canım çekti hem sabahtan beridir açım diye dolaşıyorum biride yemek vermez ki Ömer bey ohh zayıfız diye acıkmıyor sanıyorlar."Benim eve gitmem lazım Ömer bey."
"Ben seni bırakıyım mı?"
"Gerek yok. Siz 'arkadaşlarınızla' mutlu mesut oturun."
"Gerek var ki söyledim. Hadi Defne hadi."
Bak yine birşey diyemedim gerçekten sabır diliyorum.
"Sen niye böylesin ki Defne?"
"Nasıl?"
"Sana yakınlaşmaya çalıştıkça kendini geri çekiyorsun hep benden."
"Çünkü tanımıyorum seni. Sende beni tanımıyorsun."
"Ben seni tanıyorum Defne. Mesela mor rengi çok seviyorsun, anneannen abin ve kardeşinle kalıyorsun, topuklu ayakkabı giymekten nefret ediyosun ama sana çok yakışıyor ve utanınca aynı şuan yaptığın gibi yanakların kızarıp başını eğiyorsun. Bu kadar yeter mi?"
Nasıl ama ya bu kadar mı dikkat etmiş demek ki bende sorun var. Adam herşeyimi biliyor ama ben onun hakkında hiç birşey bilmiyorum.
"Geldik."
"Çok teşekkür ederim bıraktığınız için Ömer bey."
(Gece)Ömer beyle birlikte iş için İzmire gidiyoruz. Neden mi asistanı hastalanmış yanında birisi olması lazımmış bende kıramadım. En son ki konuşmamızdan sonra onu daha çok inceler oldum çözmeye çalışıyorum artık.
"Hadi ya birşey konuşalım artık mesela en sevdiğin renk? En sevdiğin yemek ne?"
"Peki. En sevdiğim renk yeşil oldu senin sayende sonra turuncuyu sevmezdim sever oldum oda senin sayende. En sevdiğim yemek te yaprak sarma"
"Hahaha Nee haha:)"
"Niye güldün Defne?"
"Önemli birşey değil ya. Bu arada sana birşeyleri sevdirebildiysem ne mutlu. Ee ne kadar kaldı orda olmamıza"
"Bilmem uçağı ben sürmüyorum."
X"Evladım ne konuştunuz siz yeni evlimisiniz. Ayy maşallah tütü tütü kız senin karnında şiş sanki biraz hamilemisin aa"
"Hamilemiyim? Yok teyze ya ne hamilesi ayrıca yani nerden çıkardın sen"
X"Birbirinize bakışınızdan kızım, oğlum sende güzel kız seçmişsinde bundaki çeneden Allah sana sabır versin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kırıntıları
FanfictionBir kadın... Bir adam... Birbirlerinde aşkı bulurlar ve herşey değişir...