Merhaba bölümümüz buyurmuş olmakta :) tatiliniz umarım çook güzel geçmiştir. Bölüm ile yorumlarınızı bekliyorum.
"İnsanların az bir kısmı mutlu, bir o kadarı ise mutsuzdur. Geri kalanların tümü; mutlu gibi görünen mutsuzlardır..."
(Oscar Wilde)
Müzik-Vampire Weekend/Step
İyi okumalar :)(Ömer'den)
Her duyguyu yaşıyor her halde gerçekten. İlerideki masaya oturduk şarapları doldurdum ve karşısına geçip konuşmaya başladım
Ö:Belki de en sevdiğim sakarlığın, gözlerime takılıp yüreğime düşmendi. Ben senin o güzel gözlerini sevdim bazen utangaç, bazen tutkulu, ve bazen de gülümseyen gözlerini.
D:Sen benim bu hayatta tanıdığım en güzel, en özel şeysin benim için.
Ö:Şimdi sadece otursak konuşmadan sadece gözlerimiz konuşsa sarılsam sana kokunu çeksem o güzel kokunu sadece otursak. Sende sadece sarılsan bana hiç bırakmayacak gibi.
Yanıma geldi elimi tuttu ve sarıldı. Saçından öptüm o güzel saçlarından zaten saçlarıda kendi gibi güzel kokardı.
Ö:Oğuz Atay'ın çok sevdiğim bir sözü vardır;
"Nedensiz ve sebepsiz sevdim seni. Çünkü bir sebebi olsa, aşk olmazdı bunun ismi.."
Öyledir ya aşk sebebi nedeni olmaz sadece seversin.Gözlerine baktım o güzel gözlerine uyumuştu uyurken bile çok güzel oluyordu saçları, gözleri, dudakları. Peri gibi oluyordu adeta büyülüyordu. Onun yanında huzurluydum mutluydum gözlerimi kapadım ve uykuya bıraktım kendimi...
(Defne'den)
Eve o kadar geç gelmişiz ki malum karoke sağolsun:) Dün gece o kadar güzeldi ki Ömer'in sözleri sevmek bu olsa gerek. Uyurken sanki arkasındaki o kırılgan adam ortaya çıkıyor. Savunmasız ve bir o kadar da ürkek...
Zırr zırr (Bilinmeyen numara)
D:Alo kimsiniz?
X:....
D:Bakın bir kaç kez daha aradınız böyle yaptınız kimseniz söyleyin diyorum size.
Kapattı.
D:Valla çıldırıcam arıyor arıyor cevap vermiyor birde ya. Kesin bu dolandırıcılar varya.
Ö:Defne birşey mi oldu?
D:Yok ya öyle bankadan aradılar.
Ö:Hmm yani bir sorun yok.
D:Evet yok merak etme hem ne olabilir ki Ömer
Ö:Yani hayatım güzelsin.
Yataktan kalktı hem biz bu odaya ne zaman geldik. Bana doğru yürümeye başladı ben geri gittikçe oda yaklaşıyordu.
Ö:Tatlısın, çekicisin.
Adımlarını hızlandırdı Allahım sana geliyorum. Ahh duvar şimdi yandın Defne eee tabi kurda yem olmak için zemin hazırladım ben yani.
Ö:Yani bir erkeğin aradığı bütün özelliklere sahipsin. Mesela şuan sıkıştın bak.
Ter bastı al geldi adam da gözleri fıldır fıldır kardeşim hiç yalnız kalmamalıydık. Duvarla Ömerin arasındayım bir anda beni öpmeye başladı ne yapıcağımı şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kırıntıları
FanficBir kadın... Bir adam... Birbirlerinde aşkı bulurlar ve herşey değişir...