8.Bölüm:Sevdim Seni bir kere

1.9K 103 19
                                    

Melabaaa herkesin yeni yılı çook güzel geçsin hayatınız boyunca hiiç üzülmeyin. Yeni yıl hepimize şans,sağlık,mutluk,huzur ve başarı getirsin. Ülkemiz için barış getirsin. 2016 bize en güzel şeylerle gelsin. Birde 2 K olmuş hikaye okuyan vote veren yorum yapan o güzel elleriniz sağolsun. Çok Çok teşekkür ederim. Bölüm silindi tekrardan yazmak zorunda kaldım bu yüzden bugün paylaştım.
Eee fazla konuştum her halde iyi okumalar.
Multimedya - Teoman /Sevdim seni bir kere

(Yazardan)

Sabah olmuş Defne ve Ömer kahvaltı yaptıktan sonra yola çıkmıştır. Defne uçakta uymuş Ömer'de tabikide onu izlemiştir. Ömer duygularını kendine itiraf etmeye sonunda başarmış Defne onun daha var. Ya da...

(Defne'den)

"Hadi arabaya binelim Defne seni eve bırakıyım."

"Sağolun çok teşekkürler yaptıklarınız için."

Anneannemin çenesine hazırmıyız arkadaşlar valla ben değilim. Şimdi nerdeydin sen, ne yapıyordun, neden eve artık geç geliyorsun ve niye yaprak sarmıyoruz. Kadın yaprakla yatar yaprakla kalkar bilirsiniz. Burasıda çok sıkıcı oldu biraz müzik açalım aaa Teoman-Sevdim seni bir kere en sevdiğim şarkı. Bu şarkı sevipte kavuşamayanlara gelsin filan :)

"En sevdiğim şarkıdır benim. Sevdim seni birkere."

"Başkasını sevemem deli diyorlar bana desinler değişemem."

"Sizde biliyorsunuz dimi çok güzel şarkı sözleri hem anlamlı hem güzel."

"Evet bencede çok anlamı var zaten anlamak lazım sözleri Teoman demiş ki 'Sevdim seni bir kere başkasını sevemem'. Kerem Aslıyı, Mecnunda Leyla'yı çok sevmiş demek ki yıllarca destanları yazılmış Defne."

"Ne güzel konuştunuz ama şey geldik ben artık iniyim."

Odun gibiyim ya ne güzel sözler söyledi bana ama ben indim eve geldim şimdi. Ah anneanne gazabı vakti geldi ve çattı.

"Defnee nerdesin kızım sen 3 gündür yoksun yok kızım aaaa yoksa o gelenle ahh ahh ben nerelere gidem kızım evlenmeden nasıl yaptın ahhh senin anneannen olucağıma taşın olsaydım."

Klasik Türk kadını sözleri dinlemeden anlamdan bizi şey yaptırdı.

"Anneanne bir sakin resmen burda kısa türk filimi çektin ya. İş için gittim ayrıca 2 gün yoktum yani anneanne felaket habercisisin."

"Aaa birde cevap veriyor yürü mutfağa"

"Hayır anneanne sarma filan saramam kusura bakma yani"

"Salak kızım benim yemek için mutfağa ayrıca sarma var."

"Haa öyle desene anneannem"

Yanaklarını sıkıp öptüm sonra sarıldım.

"Bi dur kız boğucan beni. Eee nereye gidiyoruz bu yılbaşı."

"Karayipler'e anneanne yani anneanne senin kayışlar koptu mu ne oldu?"

"Ahh ahh bir yılbaşıyı dışarda geçirmeden ölüp gidicem."

"Ya sultanım o söz ne öyle."


Bu kadın varya komedi ya tam bir komedi. Odama gittim ohh özlemişim ama Ömerle birlikte aynı yerde uyumak ayrı bir güzeldi onun o eşsiz kokusuyla birlikte uyumak. Her geçen gün adama sevgim daha da artıyor bağlanıyorum. Mesela bu yılbaşında onla o kadar çok olmak istiyorum ki yanımda olsa gülen yüzünü görsem. O eşsiz sesini duysam.

Aşk KırıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin