Herkese selaam.
Bana eğer bir öneriniz varsa işte şunu şöyle yap Beyza bunu böyle yap diye birşey derseniz sevinirim.Bu arada adım Beyza deev memnun oldum. 16 yaşındayım yay burcuyum bugün jüpiterle mars çarpışıcakmış filan diyerek astronomiye giriyoruz gerçi hiiç anlamam oda ayrı konu yani salladım :)) maksat ortam neşelensin neyse dediğim gibi istediğiniz bir öneri varsa yada her hangi birşey lüfen yoruma yazarsanız efenim. Görende milyonlar okuyor sanır gibi konuştum olsun sevdim sizi bir kere başkasını sevemem :) Yazım, imla ve noktalama hatası varsa affedersiniz dikkatli olmaya çalışıyorum.
Müzik: Feeling Good
İyi Okumalar Ömerin Defnesinden başlayalım :)"Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim. ...Ne güzel de darma duman ediyorsun beni.."
(Nazım Hikmet Ran)
(Defne'den)
" Merhaba Ömer bey"
"Merhaba."
"Ee nasılsınız?"
"İyi."
"Eee"
"Ne ee si"
"Peki. Aa geldik zaten iyi günler yarın görüşürüz çok öptüm."
Öptüm ben, çok öpmüşüm birde. Ya ben bu Adam la konuşurken olan beynimide vericem. Bu adam bana iyi gelmedi gerçekten de gelmedi. Ben hemen neden bu kadar çabuk ısındım,bağlandım,sevdim ve güvendim. Bunların hepsi çok saçma ilk görüşte.. ne görüştesi yok öyle birşey aynen bu kelimeyi kullanmak yok sadece kendi dünyamdan çıkıp başka birini görünce böyle oldu. Evet, aynen böyle oldu...
Ding dong (anladınız siz zil sesi o;)
"Defne, defne nerde kaldın kız"
"Anneanne sakin ol önce ayağındaki terliği bırak ve teslim ol. Herşeyi anlatıcam."
"Seni bilmiş, seni yürüyen çene."
"Yürüyen çene ne anneanne. İş yerinde çantamı unuttum o yüzden geç kaldım otobüsüde kaçırınca 15 dk yenisini bekledim oldu mu?"
"İyi peki hadi mutfağa geçte yaprak saralım."
"(Esnedi) yaa anneannem sultanım benim, gönlümün prensesi, uykum var çok sonra yapalım mı?"
"Tamam hadi hadi iyi geceler."
(Ömer'den)
Şuan ne mi yapıyorum hemen söyleyim bir yanımda Sinan diğer yanımda köpeği oturuyoruz sohbet filan sanki benim hiç işim yok ya Ömer kim ki. Acaba Defneyi bir arasam mı yok aramıyım belki müsait değildir. Yarın Koray'ın evine gitsin adresi veriyim aslında bence de aramalıyım hatta aynen böyle demeliyim.
Zırrrr zırr zır (buda telefon sesi :P). Açtı.
"Efendim Ömer bey"
"Defne nasılsın?- hep kız sormasın dimi biraz da ben sorayım da etki yaratmış olurum
"İyiyim siz?"
"Bende iyi de Defne yarın Koray gazete haberi için ikimizin fotoğrafını çekicekmiş onun evine git 10:00 da orda ol bende orda olucam 1 dk bile geçmesin."
"Gazete derken Ömer bey"
"Ya gazete dediğim bizim iş yerinin gazetesi sadece çalışanlar için satılıyor o"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kırıntıları
FanficBir kadın... Bir adam... Birbirlerinde aşkı bulurlar ve herşey değişir...