9 .Bölüm:Elleri ellerime

2K 95 26
                                    

Selam arkadaşlar biliyorum baya baya beklediniz ama benim sınavlarım daha geçen hafta cuma bitti ve anca vaktim oldu yazmaya. Sömestr tatilinde bol bol yb gelicek. Sizi seviyorum. Beklettiğim için çok çok özür dilerim.
İyi okumalar. Bölüm ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

'İlk görüşte aşka inanırım'.. Bunu yaşayan bilir. Çünkü aşkta ikinci görüş, hiç olmayabilir..
(Can Yücel)


(Defne'den)

Dün geceden sonra o kadar güzel uyudum ki ya resmen yaşadıklarım rüyaydı ayy yoksa, rüya değildir bence olmasın olmamalı zaten. Olsa bile o kadar güzeldi ki şimdi ben işyerine gidince ne olucak aa ben bugün koray beye gidicem çekim için. Unuttum koş Defne koş ahh bacağım sakar Defne iş başında.

Evden çıktım anca hazırlandım zaten. Taksiye binip Koray beylerin evinin oraya geldim Allahım adamın kapısı bile süslü hatta zile kendi fotoğrafını koymuş.

Ding dong

"Ayy sen mi geldin?"

"Yok Koray bey bu benim babaannem onu size getirdim. Tabiki ben geldim."

"Safozmusun kızım ahh bu zayıflık kafaya da vuruyor dimi."

"Sabır yani ben size meraklı değilim yani Koray bey çekim için geldim o kadar."

"Çok konuştun hadi kuru kız geç kuru kız Yasemin gelicek zaten o gelmeden çekelim."

"NEEE!"

"Ne bağırıyosun kulağımın dibinde ayy bayılıp düşücem şuraya."

Kuru kız diyor birde ya benim kuruluğumdan zayıflığımdan size ne dimi ama yook. Koray beyin bayıldığını düşünsenize yer sallanır 12 şiddetinde deprem olur :)

"Evet kuru kız şimdi poz ver"

"Peki."

"Ayy sen hiç poz vermedin mi biraz gül benim gibi etkileyici ol."

"Sizin gibi ay hiç güleceğim yoktu.:)"

"Ben acıktım önce yemek mi yesek acaba he ne dersin"

"Artık çekin Koray bey de bende gideyim artık diyorum."

"Tamam tamam eğer açlıktan ölürsem sorumlusu sensin."

"Sabır sabır tamam Koray bey."

Adam 7/24 aç ya hep aç beni yiyecek yakında ona korkuyorum. Bir kaç poz verdirdi ve bitti şimdi.

"Bunlara montaj yapıcam çook düzelecek yerin var ondan yarın gel al Ömere götür bunları kuru kız."

"Tamam Koray bey ben çıktım o zaman."

Yastık fırlattı

"Git artık hadi git yemekte yedirmedin zaten bak kilo verdim sıfır bedene düştüm"

"İyi günler."

Sonunda çıktım sıfır bedene mi düşmüş valla hiç güleceğim yoktu.

Zırr zır (Ömer arıyor)

"Efendim"

"Nasılsınız Defne hanımcım yüzünüzü gören cennetlik oluyormuş."

"İyiyim siz nasılsınız Ömer bey."

"Valla ben sizi özlemekle meşgulüm şuan siz?"

Aşk KırıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin