Gerçekten kusura bakmayın bölüm çok çok çok gecikti 1 aydan fazladır yazamıyorum okul vardı sınavlar vardı bir türlü vaktim olmadı başka ailevi olaylar da vardı. Bir yakınımızı kaybettik ve yazamadım anca toparlandım. Ama bunu artık düzelticem zaten tatil girdi araya evdeyim bol bol bölüm yazıcam. Umarım ki beğenirsiniz bölümü.
"Bazen sadece onun sende bıraktığı izIeri özIersin, her şarkıda ayrı bir hatıra sakIıdır sanki; istesende siIemezsin.(Turgut Uyar)"
(Defne'den)
Eve geldim üstümü değiştirip salona indim. Anneannem tabiki sabah ki olaydan sonra baya telaşlı görünüyor. Birşeyler uydurmam lazım yoksa elinden çekeceğim var.
T:Eveet sonunda buyurdunuz hanımefendi.
D:Anneannecim yaa off ne güzel kokuyor yemek bir bilsen.
T:Yemeği bırak ve sorularıma cevap ver. Dün gece nerdeydin sabah niye ağladın ve kimde kaldın aa yoksa o oğlanda mı kız yoksa şeymi yaptınız.
D:Oha anneanne yani sende varya aştın kendini bildiğin yani level attın.
T:Cevap ver sorularıma kaçmak yook.
D:Düün Nihandaydım
T:O burdaydı yalan söyleme.
Oha yani tam da zamanı artık mecbur doğruları söyleyeceğim.
D:O oğlanın adı Ömer çok ince nazik biri ayrıca ondaydım ama düşündüğün fesat şey olmadı anneannecim rahat olabilirsin.
T:Nee! Kızım sen delirdin mi? Niye kalıyorsun elin adamında.
D:Anneanne o elin adamı değil ya herşeyim o benim.
T:Sabır kızım bu adamlar böyledir bak kandırır seni.
Anneanne şimdi o dizideki kız gibi "evlençem ben onunla mı" desem sana ayy kalbine iner valla.
D:Annecim bak o öyle biri değil diyorum sana.
T:Ay iyi ne halin varsa gör akşama sarma var bakalım çağır şu oğlanı.
D:Anneanne çağıramam kavga ettik onunla o yüzden çağıramam.
T:Ben böyle olucağını biliyordum yani ver şu telefonunu ver.
D:Hayır anneannem canım birtanem saçmalama istersen.
T:DEFNEE!
Mecbur elimdeki telefonu vermek zorunda kaldım. Telefondan Ömeri buldu şuan arıyor açma Ömer açma. Oha açtı konuşuyor anneannemle. En sonunda davet etti 2 saat sonra Ömer bize yemeğe gelicek bize gelicek hani şu bizim eve.T:Ne ince çocuk ama çok güzel konuştu benle. Sende git üzerine düzgün birşey giy pijama ile mi çıkıcan karşısına Ömer oğlumun.
D:Ömer oğlum? Fazla açılma anneanne fazla açılma.
(2 saat sonra)
Zil çaldı ay zil çaldı sakin Defne sakin. Canım sevgilim benim ya elinde bir çiçek birde tatlı ile gelmiş. Ay istemeye mi geldi acaba? Yok canım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kırıntıları
FanfictionBir kadın... Bir adam... Birbirlerinde aşkı bulurlar ve herşey değişir...