Selam:) Bu bölümün sonlarına doğru birşeyler yaptım birşeyler okuyunca anlarsınız. Eveeet bu haftaki müzik Barış Arduçun söylediği Nayino Adamın sesine kurban bu bölüm koymasam olmazdı.
İyi okumalar hepinize. Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum.
Multimedya foto-Defnenin toplantıda giydiği elbise
"Ve aşk; o omzuna yattığında, rahatsız olmasın diye kılını bile kıpırdatmamaktır."
(Bukowski)O olaydan sonda konuşmadık toplantı oldu güzel geçti anlaştılar her halde ama yarın da konuşacaklarmış bir daha. Bu yüzden bir gün daha burdayız sonra dönücez İstanbul'a. Yemek yedik, birazda oteli dolaştık yüzüne filan bakmaya utanıyorum ki o bunu çoktan anlamıştır. Sanki yüzüne baktığım zaman yine öpecekmiş gibi geliyor. Korkuyorum valla korkuyorum böyle gelcek öpecek diye tuhaf ama gerçek.
"Defne ben uyumaya gidiyorum sen ne yapacaksın?"
"Ben biraz dolaşırım Ömer Bey"
"Peki kendine dikkat et."
"Sağolun"
Çok güzel konuşma bayıldım ohh.
Zırrrr zırr zır.
Yine gizli numara bu kim ya açımıycam bu sefer telefonu. Ha kapattı zaten, aaa yine arıyor.
"Alo kimsiniz?"
"Defne beni tanıdın mı?"
"Ee tanımadım acaba kimsiniz?"
"Çok yakında öğreneceksin zaten...."
Dıt dıt dıt
"Ya anlamıyorum hep mi ben ya hep mi. Bu kimdi şimdi off çıldırıcam valla kafayı yiyeceğim. Ayy bu otelin yiyecek yeri nerde açım dünden beridir açım."
"Efendim lobiyi geçtikten sonra bir asansör var 2.kata çıkın orda ya da havuz başında da var."
"Asansör deme bana kardeşim. Peki teşekkür ederim sen bana bakma ben deliridim de."
Ömer bende kafa bırakmadı Adam hem kalbimin hem beynimin dengesini bozdu. Ne güzel uyuyordur şimdi acaba yanına çıkıp izlesem mi. Şştt Defne adamı tersliyorsun zaman filan diyorsun sonra da birde geçmiş onu izlesem mi diyorsun. Cacık beyinliyim valla bir tarafım başka bir tarafım başka diyor ya şu muhteşem yüzyıldaki Hürremi oynayan kadın Meryem Uzerli gibi tükenmişlik sendromuna giricem kadın ne yapsaydı oda kesin düşünmekten bu hale gelmiştir bende öyle oldum. Acaba 46 raporumu alsam Ömer'i kessem hapiste yatmam sonuçta deliyim:) Ayy iyice manyadın Defne kendine gel ya hepsi açlıktan valla ben gidip midemi doyurayım. Buldum zaten restorandı aaa yaprak sarma var nasılda çekiyordu canım çok iyi oldu. Sarmayı alıp bir masaya oturdum iştahlı iştahlı yerken bilin bakalım kim geldi Rüzgar ya çocuğun önünde öptü beni nasıl bakıcam yüzüne şimdi.
"Naber Defne?"
"İ-iyi sen!"
"Bende iyi sevgilin nerde"
"Haa şey o ya o bir yoruldu bir yoruldu malum toplantısı filan vardı da neyse sen oraları boşverde öyle mışıl mışıl uyuyor sevdiceğim." -sevdiceğim ne ya ama çok tatlı oldu
"Oturabilir miyim?"
"Tabikide"
"Defne nasıl tanıştınız Ömer'le. Ömer'di dimi?"
"Evet Ömer. Ya yazın tanıştık nasıl yağmur yağıyor filan bu arabayla bir geçti ki önümden ıslattı beni filan oraları geçiyim öyle işte ilerledi filan sevgili olduk"-bende ne güzel yalan söylüyorum ya helal Defne ama tanışma kısmı doğru
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kırıntıları
FanficBir kadın... Bir adam... Birbirlerinde aşkı bulurlar ve herşey değişir...