Öncelikle selaam herkese. Gecikme için çok çok özür dilerim. Hasta oldum malum salgın mı ne varmış zaten ne varsa gelir beni bulur :)) Bu gecikmenin telafisi için pazartesi akşamı yb yi atıcam.
"Eğer hala beyaz atlı prensinin gelmesini bekliyorsan, Bil ki bu devirde ancak beyaz atı olan bir jokey gelir..."
(William Golding)
Mehmet Güreli-Kimse Bilmez
Multimedya daki foto da Yasemin ve Defnenin diyaloğunda 👇🏻 okuyunca anlarsınız olan görüntü.
İyi Okumalar(Defne'den)
Hiç kimse ne olucağını bilemez zaten bilseydi olmazdı da. Korkardık, üzülürdük, ağlardık belki de kimine göre mutlu olurduk bilseydik. Her gün kesintisiz ağlayan bir insanla her gün gülen bir insan nasıl oluyorsa buda dünyanın acımasızlığı. Şuan tamda bir uçurumun kenarındayım sanki bir adım atsam düşecek bir adım geri gitsem yine düşücem ama arkamda Ömer var önümde uçsuz bucaksız bir yer. Güvenmek nedir sizce? Birine güvenmek, ona güvenmek, şuna güvenmek bütün meselede o işte. İnsanlar acımasız göründüğü gibi değil ne kadar çok korkarsan o kadar çok başına gelir derler ben Ömer'e güvenip ardından üzülmeye korkuyorum. En doğru cevabı verdim kesinlikle zaten oda emin değilmiş ki. Neyse daha fazla burda duramam ben bu şekilde.
"Ömer bey ben iş yerine gidebilirmiyim"
"Tamam Defne de benim bugün toplantım var bir kaç tane ondan sonra bana gelirmisin?"
"Tamam gelirim tabi iyi günler size"-adam resmen oo akşam gel işi pişirelim dedi ayy ne diyorsun Defne ya dilini eşek arısı soksun.
Tamam saçmalamam bitti. Bir taksi çevirip yolu söylüyorum. Taksicide ne tuhaf ya adamın bıyıkları var turuncu, saçları siyah ve kaşları sarı bu kadar da olmaz dimi. Komikte olsa yolculuğumuz sanki 12 saat yol gittik de geliyoruz işte. Parayı uzatıp iş yerine giriyorum girer girmez zaten biraz yürüdükten sonra karşıda asansöre binip 3. kata basıyorum. Bu asansörde ayy burasıda Ömer bey kokuyor. Ben Ömer diye diye kafayı yedim diye boşuna demiyorum.
"Yalnız bugün Yasemin hanım geliyormuş duydunuz mu?"
"Oha bugün mü geliyor"
"Evet 4 ay üzerine de olsa geliyor ama bomba gibi gelecektir yine."
"Birşey sorucam bu Yasemin hanım kim?"
"Ya bizim şirketin bir yöneticilerinden 4 aydır yoktu ordan ilgileniyordu bugün geliyormuş."
"Hmm peki."
"Aynı zamanda Ömer beyin eski sevgilisi ama Ömer bey sevmiyor çok yakın arkadaşlar zaten 5 sene öncemi ne çıkmışlar yani benden başka bilen yoktur öyle yani."
"Teşekkürler neyse iyi işler sana."
Yasemin hanım birde Ömerin eski sevgiliymiş ne Ömeri ya Ömer bey olucak o ben iyice adamı sevgilim ilan ettim yani. Hem zaten 5 sene olmuş Ömer hatırlamaz ki bak yine aynısını dedim.
"Selam Defne"
"Merhaba Sinan Bey. Nasılsınız?"
"İyiyim de Defne Ömer nerde?"
"Bugün toplantısı varmış çok yoğunmuş iş yerine hiç gelemiycekmiş her halde. Yasemin hanım gelicekmiş birde bugün"
"Ha toplantı olsa bende bilirdim Yasemin geliyorsa buluşmuşlardır kesin."
"Peki nerde buluşmuş olabilir?"
"Niye sordun Defne?"
"Ya Ömer beyde beni çağırmıştı o yüzden yani başka bir nedeni yok.Birde ben çıkabilirmiyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kırıntıları
FanfictionBir kadın... Bir adam... Birbirlerinde aşkı bulurlar ve herşey değişir...