3 Bölüm:İstediğimi yaparım!

2.2K 101 8
                                    

Herkese merhaba umarım hayat güzel gidiyodur her zaman gülümseyin.
İyi okumalar.
Gif- alıntıdır.:)
Müzik-Lay Me Down (Sam Smith)
"Benim en sevdiğim söz ,"sen"den duyduğum "ben"dir."
(Özdemir Asaf)

(Ömer'den)

Açık sözlü insan görmüştüm ama bu kadarı fazla. O kadar farklı ki hem dış görünüşü hemde iç görünüşü olarak. Kızıl saçları, bal rengi gözleri, küçük bir beli ve porselen gibi bir teni var zaten herkesten farklı olduğunu bu özellikleriyle de belli ediyor. Ancak oda bir kadın diğerleri gibi ama o kadar çocuksu ki benle konuşurken eli ayağına karışıyor.
Neyse ömer bu kadar konuşma yeter çalışman lazım diyordum ki kim gelmiş olabilir sizce tahmininiz doğru Koray.(Valla benim aklıma defne gelirdi.)

"Ömüş bebeğim nasılsın?"

"İyiyim Koray da senin bu saatte burda ne işin var?"

"Ya hayatım ben çikolatamı burda unuttum biliyorsun ki çok zayıfladım 111.5 dan 111 e düştüm de."

"Ya çok çok ee tamam al çık o zaman Koray!"

"Aslında birşey konuşmam lazım senle"

"Konuş Koray konuş. Zaten ne zaman sustun dimi."

"Kalbimi kırıyorsun ama. Neyse benim manken işini hallettin dimi Ömüşüm."

"Evet Defne adı."

"Tamam hayatım ben çikolatamı alıp çıkıyorum öpüldün."

Allahım sen sabır ver ne ilginç insanlarla uğraşıyorum ben. Bunlardan çok var her halde neyse Ömer kendine gel ve çalış.

"Öme--"

"Efendim Koray efendim. Ha Defne senin ne işin var burda?"

"Şey ben benim ya ben burda çantamı unutmuşum nasıl mı oldu ben de bilmiyorum."

"Peki. Al ve git istersen."

"Peki."

Kıza al ve git dedim ben dimi. Bugün bende birşey var ne dediğimi bilmiyorum daha hem isterse gider isterse kalır Ömer sanana dimi ama ben karışıyorum. Birde düzgün karışsam sövmek serbest haklısınız. Ama siz şimdi kıymazsınız bana.

(Defne'den)

Adam git diyor işte sen de gelmiş burda çantayı bahane ediyorsun. Acaba çıkmadan bir daha mı baksam ona. Bence ben ne yapmalıyım? Yani bakın akıllı bir insan hiç tanımadığı bir adama karşı yakın ve hoş hissedebilir mi yani bence saçma. Adam da adam olsa Yunan Tanrı'sı mübarek. Çıkıyım bari ama bir göz ucuyla bakıyım şuraya aa orda değil çıkıyım bari.

"Ahh"- Ne yaptım gittim Adama çarptım ya benim bu sakarlığıma çözüm bulun ne olur olur olmaz kişilere çarpıyorum.

"Defne dikkat et bence!"

"Bilerek çarpmadım her halde."

"Senin bu ses yükseltmen filan ne onu sorayım önce"

"DAHA SESİMİ FİLAN YÜKSELTMEDİM. ÖNCELLİKLE PATRONUM OLABİLİRSİNİZ AMA İŞ SAATLERİ İÇİNDE ŞUAN NORMAL BİR İNSANSINIZ YANİ İSTEDİĞİMİ Y-A-P-A-R-I-M!"

"Tamam."

Aptal Defne aptal o senin patronun niye sesini yükseltiyorsun sana iş vermiş hemde. Adama bağırmakta ne, yarın atılırsın görürsün gününü. Birde mankenlik teklifi etmişti off ya bütün hayallerim yıkıldı darma duman oldum. Psikolojim bozuktu iyice bozuldu, bizim bu şirketteki yiyip yiyip kilo alıp kendini zayıf gören adama benzedim.

"Ayy kuru kız ya varya seni görünce aklıma şiş kebap geliyor. Ama içindeki şişi aklıma getiriyorsun kebap dediğin etli butlu olur sen çirozz gibisin"

"Teşekkür ederim bende size bakınca nedense hamburger akılıma geliyor ama siz bildiğiniz hamburgerin bütünüsünüz.:) Kenarı filan da değil yani bildiğimiz bütün."

"Fenalar geldi bana karıncalar kovalasın seni, bir giydiğini 3 keez giy, evindeki bütün rujlar bitsin bütün elbiselerin yırtılsın."

"O ne biçim söz öyle. Böyle beddua mı olur?"

"Seni yolarım kuru. Ayy bana ne oluyor yolarım filan demeler. Koray Sargın kendine gel."

Başka türlü dayanamazdım gitmeseydim bu adam delirmiş gerçi tek o olsa bu işyerindeki hepsi deli. Bende benden daha delisi varmı diye düşünürken karşıma Ömer'i ne Ömer'i hepsini çıkardı. Acaba çıkmışmıdır? Sana ne Defne istediğini yapar dimi. Çokta geç kaldım anneannem şimdi bir konuşur bir konuşur siz tahmin edin. Bu sefer sarmadan kaçış yok kazam mübarek olsun. Evet asansöre biniyim kaçıncı kata basıcam acaba tabiki de "0" ben niye düşündüm ki hah geldi.  (Tabikide bunu buraya yazmasam olmaz o meşhur asansör sahnelerimiz burdan itibaren başlamıştır jdjd). Ohaa Ömer bey....

Burda niye bıraktın diye soruyorsanız merak edin diye. Şaka şaka birşey bulamadım devamına:]  😂

Aşk KırıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin