Yalın o gece Mete'yi aradı.
"Müsaitsen görüşelim." diye direk söze girince, "Olur." dedi Mete. "nereye gelmemi istiyorsun?"
Yalın boğuk bir sesle, "Sadece aşağı in. Ben bekliyorum seni."
Mete camdan bakınca yalının bahçe duvarına yaslanmış, beklediğini görünce, "Geliyorum." dedi.
Gömleğini üzerine geçirince aşağı doğru yürüdü. Yalın'ın Aria'dan bahsedeceğini tahmin edebiliyordu.
Aşağı inince kapıyı kapatıp, "Seni dinliyorum." diye kollarını bağladı.
Yalın yaslandığı yerden bir adım öne atıp Mete'nin gözlerine baktı. "O." dedi. "Onun çok yarası var. Eğer bir kriz olay daha geçirirse bunu kaldırabilir mi bilmiyorum. Eğer diğer kızlar gibi Aria'yı da kullanacaksan geri dur. Çünkü böyle bir şey söz konusu olursa, ne olacağını biz bile tahmin edemiyoruz."
"Hayır." dedi Mete gülümseyerek. "O benim için çok farklı. Diğerleri gibi sadece bir hatadan ibaret değil. Sanırım ben-" dedikten sonra duraksadı. Sonra tekrar söze girdi. "ben galiba bu defa gerçekten aşık oluyorum."
Yalın ellerini cebine koydu. Saçlarını karıştırdıktan sonra alay edercesine sırıttı, "Bugüne kadar seni sadece egoist insanın teki olarak gördüm. Ve bugün benden sana güvenmemi istiyorsun. Üstelik Aria konusunda güvenmemi istiyorsun. "
Mete surat ifadesini değiştirdi. "O mutlu olacak. Güven bana."
"Tamam." dedi Yalın bir adım geriye giderken. "İlk ve son şansın bu. Bu gece sadece onun mutluluğu için düzenlendi. Hadi bakalım." diye koşar adımlarla uzaklaştıktan sonra Mete kendi kendine söylendi.
"Bari bu defa adam ol be oğlum!"
***
Aria'dan:
Perdeyi aralarken bir yandan da saatime bakıyordum. "Off! Bora! Nereden çıkardın bu kutlamayı?" diye söylenirken kapı çalındı. İçeriye giren Damla idi.
"Sıkma canını bu kadar. Ben Cemre'yi aradım. Bora ile Yalın'ı bekliyorlarmış. Bize yakınlar, hadi biz de çıkalım tatlım."
"Peki." dedikten sonra kapıya doğru yürüdüm. Damla'nın ellerini beline koymuş şekilde bana baktığını görünce, "E hadi! Gelmeyecek misin?" diye çemkirdim.
Damla, "Pantolon. Hmm." diye kollarını kavuşturunca baştan aşağı süzdükten sonra, "Niye?" dedim. "bence çok güzel."
"Benimle gel!" diye elimi tutup odasına çekti beni.
Dolabını açıp içerisinden pek de renkli olmayan bir etek çıkardı. "E madem renkli vıcık şeyleri sevmiyorsun, bu tam sana göre ha ne dersin?" diye bana gösterdi.
"Uf hayır." diye kapıya doğru yürüdüm.
"Lütfen ya." diye arkamdan seslenince ona döndüm.
"Off! Damla!" diye elindeki eteği alıp odama doğru yol aldım.
***
Yalın'ın koşarak yanımıza geldiğini görünce hepimiz hapishaneden çıkmış zanlı gibiydik. "Neredesin be oğlum?" diye söylendi Bora.Cemre Yalın'ın tenine dokundu. "Kan ter içindesin. Bir sorun yok değil mi?"
Yalın'ın, "Hadi hadi geç kalmayalım." diye geçiştirmesi dikkatimi çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOSYOPATİK
Fiksi RemajaHepimizin minik bir dünyası var. İçimizde sakladığımız, kimsenin zarar vermesini istemediğimiz bambaşka bir dünya. Hepimizin minicikken ya balonlarla ya çikolatalarla ya da oyuncak arabalarla dolu bir hayal dünyamız vardı. Oranın rüya olduğunu biliy...