O camionetă roşie staţionă în faţa primăriei cu un scrâşnet de roţi. Puzderia de oameni care se adunase părea aidoma celei din ziua în care sosiseră în oraş Damian Jacobsen şi Raiza Arroyo, singura diferenţă fiind ţinutele de gală, rochiile vaporoase şi bijuteriile ieftine, dar strălucitoare cu care se făleau tinerele. Din camionetă coborî un tânăr dichisit şi chipeş, cu un costum negru radios. Leonard înconjură maşina prin faţă şi deschise cele două portiere. Coborî mai întâi Nora, care purta o rochie scurtă, conică, până la genunchi, conferindu-i un aer copilăresc şi mai apoi Sara, căreia Leo îi oferise braţul. La apariţia Sarei, mulţimea rămase înmărmurită. Cine era această tânără misterioasă care parcă venea din altă lume? Rochia din smarald, diamantele care îţi luau ochii, părul strălucitor, pantofii înalţi, cu sclipiri prăzulii, toate acestea în amestec cu frumuseţea ieşită din comun a acestei creaturi mirifice îi făcură pe toţi să se dea din calea lor, formând o alee pe caldarâmul ce înconjura primăria şi fastuoasa sală de festivităţi. Cei trei defilară în lumina bliţurilor jurnaliştilor care nu puteau pierde prilejul de a imortaliza această splendoare desprinsă parcă din Victoria's Secrets. Nora mergea în faţă, iar cu câţiva paşi mai în spate Leo şi Sara o urmau la braţ. Toţi şuşoteau între ei şi îşi dădeau coate, exprimându-şi admiraţia, dar şi invidia. Sara se simţi ca o vedetă de la Hollywood, una dintre acelea care defilează ţanţoşe pe covorul roşu, aşa că adoptă şi ea o atitudine similară. Deodată un reporter se apropie de ei şi îi întrebă dacă vor să-i acorde un interviu pentru o televiziune foarte importantă. Leonard încercă să se eschiveze, dar Sara consimţi entuziasmată.
- OK, suntem în direct în 3, 2, 1... Reporterul făcu un semn operatorului, iar acesta începu să filmeze.
- Petrecerea care va avea loc în seara asta e pe cale să se dezlănţuie, continuă el, iar tinerii nerăbdători care vor să îi întâlnească pe Damian Jacobsen şi Raiza Arroyo s-au adunat deja în faţa marii săli în care se va ţine evenimentul. Lângă mine se află o frumoasă tânără împreună cu partenerul ei, dornici să se distreze şi să-şi vadă idolii. Cum vă numiţi? microfonul se deplasă către Sara.
- Eu sunt Sara, iar el e Leonard...
- Oh, Sara Marcus cumva? întrebă reporterul plin de speranţă.
- Ăă, da...
- Doamnelor şi domnilor, ea este faimoasa fată pe care Damian Jacobsen a salvat-o de la moarte acum câteva zile, şi, după cum vedeţi, arată formidabil, bufni el făcând cu ochiul la cameră. Draga mea, arăţi demenţial, trebuie să ţi-o spun, dar suntem curioşi să ştim dacă ai reuşit să treci peste acea zi neagră din viaţa ta!
Sara nu se aşteptase ca discuţia să devieze până în acest punct. Acum toată lumea o recunoştea şi realiză cu stupoare că se afla în mare pericol să fie descoperită de Raiza.
- Din fericire am reuşit să depăşesc acea zi sumbră şi acum încerc să merg mai departe, mulţumită lui Damian Jacobsen, spuse ea.
- Trebuie să admitem că Damian este un tânăr fermecător... Reporterul încercă să obţină ceva impresionant pentru materialul său, aşa că forţă nota. Nu-i aşa că te-a vrăjit şi pe tine?
Mulţimea de oameni începu să chicotească şi Sara simţi un val de ruşine năpădind-o.
- După cum vedeţi, pe mine nu a reuşit să mă cucerească, declară ea, după care se apropie de Leonard şi îl sărută uşor pe buze, gestul fiind întâmpinat de zeci de suspinuri.
- Nu sunt un cuplu minunat? se adresă reporterul telespectatorilor. Mulţimea începu să aplaude frenetic, în vreme ce reporterul anunţa încheierea transmisiunii în direct.
CITEȘTI
Praf de stele
Roman d'amourÎntr-un orășel uitat de lume, Sara, o tânără orfană, rămasă în grija unei măicuțe, înzestrată cu o frumuseţe răpitoare şi cu o pleiadă de calităţi sufleteşti remarcabile, nutreşte o dorinţă pe cât de puternică pe atât de irealizabilă: este îndrăgost...