Bölüm 7 Değer

27 5 0
                                    


Aman banane ya ben niye sorguya çekiyorsam bu sığırı. Ondandan Zeyneptende.

"Sanane" deyip önüme döndüm

»»»Iyi okumalar«««

Barın öne geldiğimizde Yağızı beklemeden arabandan indim, önden hızlıca içeri girdim. Bulduğum ilk masaya oturdum. Arkamdan Yağız geldi karşıma oturdu. Yağıza inadına gözlerimi dikerek bakıyordum.

"Ne var? Ne bakıyorsun?" Dedi.

"Bakarım göz benim değil mi?" Dedim.

"Çocukmusun" dedi.

"Sanane" dedim.

Ardın güldü. Ne var ne gülüyorsun.

"Bu lafı çok kullanıyorsun"

"Sende adamı sinir ediyorsun"

Birden kaşlarını çattı. He şöyle bir kerede bir sırıtma. Ardından sırıttı. Yok ya olmuyor. Bu heriften olmuyor.

Gözlerimi etrafta dans eden insalara kaydırdım. Ardında Buse sürtüğü yanımıza geldi. Yanındada yakışıklı bir adam vardı ikisi sarmaş dolaşlardı.

"Hayal hanımda gelmiş.ooo. Ve Yağız yakışıklısı" dedi. Kahkaha atarak.

Sarhoştu. Geber, seni sürtük.

Buse bana ve Yağız baktı, yerinde duramıyordu yanındaki adamdan destek alıyordu.

"Hayal tatlım sana bir şey diyeceğim Yağız gibi bir yakışıklı adam bulmuşsun ben olsaydım varya direk yatağına atlardım. Aslında kötü bir fikir değil"dedi.

Şaşkınca Buseye baktım. Buseyse yanındaki adama dönüp öpüşmeye başladılar. Buse adamın kucağına çıktı. Bense bu anı böldüm. Busenin karamel rengi boyalı saçlarını tuttum, geriye sendeledim. Buse adamın kucağından indi. Yere düştü geri saçlarında tutup kendime çektim. Acıyla inledi.

"Sen kendinle beni bir mi görüyorsun, kaşar. Ben sürtük değilim"

Yağız kolumdan tuttu beni geri çekti. Saçları ellerimden kurtuldu. Ama bir kaç koparılmış saçlarının teli ellerimdeydi. Artık nasıl yolduksam saçlarını. Buse bana sinirle baktı. İşaret parmağını bana uzattı.

"Hayal bunu ödeyeceksin" dedi.

"Ne zaman istersen" dedim

Buse arkasını dönüp gitti. Bende kolumu Yağızın elinden kurtarıp masadan çantamıda alarak bardan çıktım. Yağız arkamdan geliyordu. Birde önüme geçti.

"Çekil önümden"dedim.

"Hayal bi sakin olurmusun"

"Olamam sakin falan çekil"

"O sürtüğün laflarına mı alındın, saçamalama Hayal"

Haklı. Neden o kaşarın laflarını takıyorsam.

"Doğru" dedim.

"Hadi evine bırakayım seni" dedi.

Başımı evet anlamında salladım. Arabasının yanına gelince Yağız kapımı açtı. Arabaya bindim. Oda arabaya bindi.

»»»»»»»»»»»»

"Hayal hadi kalk ya" dedi. Bu Zeynepin sesiydi.

Gözümü açtığımda beni dürtüyordu.

"Ne dürtüyorsun? Ne var?" Dedim aniden. Zeynep yerinden sıçradı.

"Ne bağırıyorsun ya. Saat yedi olmuş kahvaltı yapacağız seni bekliyoruz. Okulunda var"

Hayal Dünyamda Sen (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin