Evet baya yakışıklı olmuş. Genel olarak siyah giyinmiş, buda onu baya çekici göstermiş.
Zeynep Yağızın koluna girdi beraber evden çıktılar.
Ikinizinde canı cehenneme.
»»»Iyi okumalar«««
Nerde kaldı bu kız.? Bayada geç oldu. Ne halt yiyor bunlar ya.? Yok Zeynep öyle şeyler yapmaz. Ne diyorum ben ya. Ne halt yerse yesinler, banane.
Mutfağa gidip büyük kaseye cipsi koydum, yanınada büyük bardakta siyah kola koyup oturma odasına gittim. Kumandayı alıp televizyonda kanalları gezmeye başladım. Televizyon izlerken babam içeri geldi. Annemde arkasından geldi, annem beni umursamadan karşı koltuğa oturdu. Babam ise benim yanıma oturdu.
"Dün gece nerdeydin Hayal?" dedi babam.
"Arkadaşlarla dışarı çıktık baba. Zeynep sana söylemedi mi?" dedim.
Babam kaşlarını çatarak bana baktı.
"Söyledi. Gece gece nasıl bir yermişte, arkadaşlarınla gidiyorsun?" Dedi.
Neden bu sorgu ben anlamıyorum.
"Boş ver baba" dedim, geçiştirerek.
Annem hemen atladı.
"Kesin barlarda sürtüyordur, kıymetli kızın"dedi.
Ben senin. Annem olmasan çoktan sana göstermiştim, ama mecburum benimde bir saygım var.
Babam bana üzgünce baktı.
"Doğru mu Hayal?" Dedi.
Kafamı eğdim.
"Evet" dedim, fısıldayarak.
"Neden kızım, ben seni korudukça sen neden öyle uğursuz yerlere gidiyorsun ben senin güzel hanfendi bir kız olmanı isterken sen neden böyle yapıyorsun?" dedi.
Babama baktım, o hiç birini haketmiyor benim gibi bir kızı asla haketmiyor.
"Haklısın baba. Ama oraya gitmemde ne gibi sakınca olabilir ki?"
"Kızım senin için sölüyorum. Öyle yerler zararlı" dedi.
"Bilirsin tabi öyle yerleri sonra gelirsin sonra kızını uyarırsın." dedi, annem.
Ne demek babam oraları bilir.? Ne diyor bu kadın? Babama anlamadığımı belli eder ifadeyle baktım. Oda bana acı çekermiş gibi baktı. Ayağa kalkıp oturma odasından çıktım. Anneme sinirle baktım. İşaret parmağımı ona doğru uzattım.
"Babama bir daha üzücek birşey daha söylersen, annem falan demem söylediğin laflar için seni pişman ederim. Bir dahada seni uyarmam." dedim.
"Terbiyesiz. Hiç bir şey bilmeden karşıma geçipte bana hiç bir laf söyleyemezsin" dedi, annem olacak kadın.
Cevap vermden hızla odadan çıktım. Ama hâla annemin söylediği laflara aklım ermiyordu. Ne demek istedi anlamadım. Ama hayırlısı, çıkar kokusu.
Tam odama gidecekken kapı sesiyle yolumdan geri döndüm, kapıyı açtığımda sırıtan Zeyneple karşılaştım. Sırıt bakalım, neye sırıtıyorsan artık.
"Hayal" dedi, çoşkulu sesiyle.
Mal mal bana bakıyordu.
"Ne var? Ne bakıyorsun? Girsene içeri" Dedim.
Sırıtmasını bozmadan kendi odasına gitti. Bende kendime engel olamayarak arkasından bende odasına gittim.
Zeynep hoplayarak kendi yatağında zıplıyordu. Noluyor ya? Neden bu deli zıplıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Dünyamda Sen (DÜZENLEMEDE)
Fantasy~HAYAL&YAĞIZ~ Pişmanlığın hikayesi. ©Tüm hakları saklıdır.