"Zeynepi kullanmana asla izin vermeyeceğim" dedikten sonra kafeden hızla çıktım.
»»»Iyi okumalar«««
Eve gelmiştim, kendimi hızla odama attım. Kullanacak. Izin veremem. Asla.
Tamam Zeynepe gıcıcık oluyorum ama bunu haketmiyor. Zeyneple konuşmalıyım, onu bu zihniyetten kurtarmalıyım. Ama ben Zeynepe ne diyeceğim ki?
Kendi odamdan çıktım, Zeynepin odasına girdim. Zeynep yatağında oturmuş, kulaklıklarıyla müzik dinliyordu. Beni görünce kulaklıklarını kulağından çıkardı.
"Bir şey mi oldu Hayal?" Dedi.
"Yok bişi olmadı, senle bir konu hakkında konuşmak için gelmiştim" dedim.
Kaşlarını çattı.
"Konuş ama hangi konu için konuşacaksın?"
"Yağız konusu"
Kaşları iyice çattı. Merak ediyordu, bende merak ediyorum bu konuşmanın sonucu nereye varacak.
"Bak ben Yağız denen çocuğa hiç güvenmiyorum"
Sanki annesiymiş gibi konuşuyordum. Ama bu konuşmayı yapmak zorundayım.
"Nedenmiş o?" Dedi.
"Zeynep adamın ınstagramında bile kız kaynıyor, bide o adamı sen seviyormusun?"dedim.
"Bak bana Hayal, Yağız benden hoşlanıyor vede ilerde beni sevecek, kimsede buna engel olamaz"dedi.
"Zeynep ben senin için-"derken Zeynep benim sözümü kesti.
"Hayal sen benim için bunca zamandır hiçbir şey söylemedin bundan sonrada söylemezdin. Bana bakılırsa sen beni kıskanıyorsun"
Ben? Seni? Lan yürü git. Seni kıskanan senin gibi olsun.
Hiddetle ayağa kalktım.
"Kıskanılacak son insansın" dedim bağırarak.
"Iyi o zaman, hani sen bana karışma diyordun ya bende sana diyorum, Hayal. Karışma" dedi.
"Iyi, ne halin varsa gör" deyip odadan çıktım.
Bende salaklık, sen ne demeye bu kızı düşünürsün ki. Görsün bakalım o aşk onun için nelere sebeb olacak.
»»»»»»»»»»»
Oturma odasında telefonla uğraşırken teyzemin sesini duydum.
"Hayal" dedi.
"Teyze" dedim. Babamda yanındaydı, annemde hemen onun yanındaydı.
"Hayal napıyorsun canım" dedi. Karşımdaki koltuğa oturdu.
Telefonu göstererek.
"Görmüyormusun, teyze"dedim. Annem teyzemin yanına oturdu. Babamda tekli koltuğa oturdu.
"Görüyorum, vede görmez olaydım. Şu telefon ne buluyorsun, ben anlamıyorum"
He bir telefonum vardı, hemen de gözlerine battı. Zeynep bence teyzeme çemiş, sonuçta halası.
"Başlama teyze ya" dedim.
"Başlarım" dedi.
Teyzem anneme döndü.
"Zeynep nerde bide onu göreydim" dedi.
Aman eksik olsun.
"Odasındadır gelir şimdi"
Gelmez olsun. Ben nerde Zeynep orada.
Ardında Zeynep hanım oturma odasına lütfetti.
Zeynep halama bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Dünyamda Sen (DÜZENLEMEDE)
Fantasy~HAYAL&YAĞIZ~ Pişmanlığın hikayesi. ©Tüm hakları saklıdır.