Bölüm 5 Bitti

40 6 1
                                    


Zeynep beni sinir etme. Adamı pişmanda ettirme" dedim. Odadan ayrıldım. Kendi odama geçtim bende baya yorgundum dinlenmek bana iyi gelebilirdi. Sonra telefonum çaldı arayana baktım. Of ya senden kurtulamayacakmıyım.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

"Ne var?" Dedim.

"Sevgilimi arıyorum daha ne olabilirki?"

Özelliklemi hepiniz gönderildiniz bana ben anlamıyorum ki.

"Yağız beni deli etme" dedim sinirle.

"Aşkım ama böyle yapma hiç olmuyor"

Ne aşkından bahsediyor lan bu. Kusura bakma ben o mantık çerçevesinde kendimi göremiyorum. Yok ya bilerek yapıyor beni sinir etmek için yapıyor vede malesef başarıyor.

"Başlatma lan aşkına" dedim, bağırarak.

"Agrasif sevgilim bak sana ne diyeceğim? Buluşalım diyorum. Birbirimize kavuştuğumuzdan beridir görüşemiyoruz, Sevgilim" dedi.

Sevgilim kelimesinin üzerine vurgu yaparak dedi. Beni sinir ediyor, bence bu saçma ilişki bitmeli, bu gereksiz insan sıfatlı hayvanla daha böyle devam edemem. Bırakmak içinde tabiki buluşmam gerek.

"Tamam buluşalım. Nerede?"

"Sahilde" dedi telefonu suratıma kapattı. Küstah.

Oh be. Senden kurtuluyorum. Neydi öyle, beni ikide bir rahatsız ediyordu. Bide benim canımı sıkıyordu.Gıcık.

Hemen odama gidip odamda üstümü giyindim. Sade, rahat giyindim. Şu anda o heriften ayrıldığım için bayram edesim var neyse eve gelince kendi çapımda kutlarım. Evden çıkarken Zeynepe baktım, mutfakta yemek yiyordu. Aç. Ona senlenmeden evden çıktım.

Evden çıkıp yürüyerek direk sahile gittim. Insan bir kafeye falan davet eder ama napalım adam hıyar.

Gözüm Yağızı aradı. Ve göz Yağızı görmüştü. Beni bekliyordu sanırım. Yok başkasını bekleyecek. Tabikide beni bekleyecek.

Gıcıklı olsun diye acaba biraz daha bekletsem mi ki bu zevzeği.? Mantıklı. Ama bu adam için vaktimi hiç boşuna harcayamam.

Yavaş adımlarla Yağıza gittim. Yanına vardığımda benim geldiğimi farketmedi. Gözleri denize dalmış bakıyordu. Ne var ki orada diye denize baktım. Hiç birşey yoktu sadece dalga ve su vardı.

Bilmiyorum artık beyfendi ne düşünüyorsa, denize bakarak.

"Oturayım mı?" Dedim. Sessizce.

Bana baktı ve beni süzdü. Süzgeç. Ardından yine o sinsi sırıtmasına engel olamadan bana sinsi sinsi sırıtıyordu. Yok ya bilerek yapıyor eminim.

"Bi düşüneyim"dedi

Sonra düşünür gibi yapıp ardından gözlerini bana çevirdi.

"Iyi otur" dedi kısaca.

Yağıza dik dik bakıp.

"Yağız adamı deli etme, sinirinide bozma"

Hem bundan niye izin alıyorum ki. Otur gitsin. Ona ne soruyorsam. Hemen oturdum. Kafamı Yağıza çevirdim ve gözlerine odaklandım oda benim gözlerime kitlenip baktı. Saçma bakışmadan sıkılıp gözlerimi başka yere çevirdim.

"Yağız"dedim. Tekrar Yağıza baktım.

Denize bakarak,

"Efendim Hayal" dedi.

"Benim için saçma olan, senin için ise sevgili ile tabir ettiğin saçma ilişkiyi, ben bitirmek istiyorum."dedim.

Yine bakıp sinsice sırıttı. Yok ya sen bence dünyada boşa yaşıyorsun. Yaşama, sen öl bence.

"Tabiki, bende sıkılmıştım zaten. Ve şunuda söyleyeyim içimde kalmasın asabisin, cinsel anlamda hiç işe yaramıyorsun vede çok sıkıcısın"

Diyosun. Bence deme beni deli etme. Işaret parmağımı kendime uzatarak.

"Ben? Sıkıcı ve işe yaramaz? Hadi canım. Ve bende şunu söyleyeyim içimde kalmasın. Tipsizsin, hıyarsın, rahatsız eden tacizcisin vede en büyük özelliğin gerikalısın." dedim.

Bana yine bakıp.

"Bitti mi?" Dedi. Rahatlıkla.

"Bitti" dedim.

"Tamam o zaman" dedi. Gıcıksın işte gıcık. Malsında.

Hızla ayağa kalkıp yanından uzaklaştım.

Hıyar herif, hemde en hakikiyle. Orjinali ve tescillisi. Mal.

Homurdanarak sinirle eve girdim. Direk kendimi odama attım. Sinirden şuan odamdaki herşeyi parçalayabilirdim.

Hem ben neden o işe yaramaz herifin laflarını kafama takıyorum ki. Salla gitsin. Asıl o benim laflarımı kafaya takılsın kalsın.

Odamdan çıkıp oturma odasına geçtim. Zeynep elindeki telefonla uğraşıyordu.

"Bide bana der?"dedim.

Zeynep bana baktı. Dediğim laftan hiç birşey anlamamışa benziyordu. Anlasa şaşardım. Üstün zekalı kuzenim benim.

"Telefon diyorum. Bir zamanlar birileri bana uyarıda bulunuyordu o sosyal ağlarda ne buluyorsun diye diyorum. "

Dediğim lafa afalladı. Bana baktı.

"Yok canım ne gezeceğim ben o sosyal ağlarınızda. Şey ben sadece telefonun ayarlarına bakıyordum."

Yok artık. Bence sen bitmişsin Zeynep.

"Bence sen asıl kendi ayarlarına baktır Zeynep. Özellikle beyinin olan kısmına bi baktır derim. Kendin için sölüyorum. He bu arada şunu söyleyeyim hiç yalan söylemeyi beceremiyorsun"

Zeynep gözlerini devirdi. Ardında telefona baktı.

"Hala o sosyal ağları saçma buluyorum. Sadece bir arkadaşın instagram da profiline bakıyordum"

"Kimmiş o arkadaş?"

Zeynep üzgün halde telefona bakıyordu.

"Boş ver, saçma birisi" dedi.

Saçma birisi vede Zeynep saçma dediği adamın profiline bakıyor. Kesin bir haltlar karıştıyor.

"Annem ve Yengem nerde?"dedim.

Bana baktı.

"Dışarıda geziyorlar" dedi.Oh mis valla.

"Iyi tamam. Gezsinler bakalım" dedim.

Zeynep ayağa kalktı.

"Ben mutfaktayım. Annemler gelene kadar yemek yapacağım"

"Iyi, marifetli hanım kızımız" dedim gülerek. Oda güldü.

"Evet benim kocam çok şanslı olacak" dedi. Ve oturma odasından çıktı gitti. Bende Zeynepin telefonuna dikkat kesildim. Acaba bi baksam ne olur? Aman ne olacak ya? Bak gitsin. Zeynepin ne özeli olabilir ki.?

Hemen telefonu elime aldım. Gözümle oturma odasının kapısının girişini kontrol ettim, belki gelirse diye kontrol amaçlı.

Emin olduktan sonra telefonu elime aldım, ekrana baktığımda benim zeki kuzenim telefonuna şifre koyduğunu farkettim. Artık meşhur telefonunda ne varsa.

Acaba şifre ne olabilirdi.? Tabiki, benim üstün zekalı kuzenim şifre olarak koysa koysa kendi adını koyar. Çünkü dediğim gibi üstün zekalı. Hemen telefona Zeynepin adını yazdım telefon hemen açıldı. Ya ben malımın huyunu biliyorum.

Hemen ne işler karıştıyor diye telefonu kurcaladım. Instagrama girdiğimde Zeynep hanım yine beni şaşırtmadı, çünkü kendi hesabından çıkmamış. Mâdem çıkmıyorsun, o zaman sende telefonuna güçlü bir şifre koy. Zeki kuzenim benim.

Önümdeki profili görünce şok oldum. Bu herifin profiline mi bakıyordu. Uğursuz.

Umarım beğenmişsinizdir iyi okumalar. :)

Hayal Dünyamda Sen (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin