Bölüm 4 Memnun Oldum

32 8 1
                                    

Evden çıkar çıkmaz. Taksiye atlayıp alışveriş merkezine gittik. Içeri girdiğimizde Zeynep hemen karşıdan gelen bir adama sarıldı. Yok artık.

Bunun burda ne işi var. Bide niye Zeynepe sarılıyor.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Zeynep Yağızdan ayrıldığında Zeynep bana dönerek.

"Bak bu Yağız. Eskiden Samsunda oturuyordu. O zamanlar, en iyi arkadaştık" dedi.

Zeynep Yağıza dönüp.

"Yağız bak bu benim kuzenim Hayal."

"Ben o-" ben tam tanıyorum diyecektim ama Yağız lafımı bölüp.

"Memnun oldum Hayal" dedi elini uzatarak.

Bende ona şaşkınca baktım. Nasıl ya? Niye? Beni neden tanımamazlıktan geliyordu? Bende elimi şaşkınca uzatarak elini sıktım.

"Memmun oldum Yağız" dedim.

Yağız Zeynepe bakarak.

"Senin ne işin var. Sende mi buraya taşındın?"dedi.

"Keşke. Burda kuzenimin yanına geldik. Ama sık sık burdayız"

Nasılda biliyor bizi rahatsız ettiğini sık sık geliyormuş. Aman ne güzel.

"Bana niye haber vermedin, arada bir görüşürdük"

Oh muhabbet koyu ben neyim burda.

"Ben seni yine taşınmışsınıdır diye haber vermedim"

"Evet babamın taynı çok çıkıyordu ama bu aralar çıkmıyor artık hep Bursadayım. Neyse kızlar ben sizi bölmeyeyim siz gezin"

Zeynep Yağıza bakarak.

"Tamam sonra görüşürüz" dedi.

Zeynepe baktığımda Yağıza çok başka bakıyordu. Zeynepe tuhafca baktım
Niye böyle bakıyordu. Lütfen düşündüğüm olmasın. Lütfen. Yağıza baktığımda o ise Zeynepin baktığı gibi bakmıyordu.

"Görüşürüz" dedi.

Yağız bana bakarak.

"Görüşürüz Hayal"

Itiraf etmek gerekirse aşık olunmayacak bir adam değil. Yakışıklı, bal rengi gözleri, siyah saçları dikkat çekici ama benim dikkatimi çekmiyor orası ayrı. Ben Keremden sonra aşk defterini tamamıyla kapattım.

"Görüşürüz" dedim.

Yağız arkasını dönüp gitti. Zeynepe tekrar baktığımda arkasından bakıyordu. Ay birde Leyla olmadığın eksiti, oda oldu tam oldu. Zeynepin kolunu dürtüğümde yerinde sıçradı.

"Yeter bakıp bakıp durma hadi daha işimiz var."

Zeynep bana bakıp başını salladı. Ofladı. Insan nasıl alışveriş yapmayı sevmez. Özellikle kız isen. Bu kızı hiç çözmüş değilim. Yürüdüğümüzde hemen mağzalara daldım.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

"Hayal yeter yoruldum, ayaklarımda ağrıyor. Hadi eve gidelim. Halim kalmadı"

Ben önde Zeynep arkada yürüyordu.

"Zeynep ne kadarda mızmızsın ve dayanıksızsın. Alışverişten sitres arayacağına sitresini gider, emin ol iyi geliyor. Bir kaç mağza daha gezelim ondan sonra gideriz eve." Dedim.

Tekrar oflayarak.

"Bir kaç mağza daha mı gezmek? Bari şu elimdeki poşetleri al, bir işe yaramıyorum diye sabahtan beridir taşıttırıyorsun bana."

Hayal Dünyamda Sen (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin