Bölüm 6 Âşığımdır

35 5 0
                                    

Hemen ne işler karıştıyor diye telefonu kurcaladım. Instagrama girdiğimde Zeynep hanım yine beni şaşırtmadı, çünkü kendi hesabından çıkmamış. Mâdem çıkmıyorsun, o zaman sende telefonuna güçlü bir şifre koy. Zeki kuzenim.

Önümdeki profili görünce şok oldum. Bu herifin profiline mi bakıyordu.?

»»»Iyi okumalar«««

Neden bu herif.? Neden bu insan sıfatlı hayvanın profiline bakıyor.? Umarım duyguları bir saçmalığın peşinde değildir. Sanmıyorum, yani Zeynep doğru insanı seçecek kadar olgun bir insan. Yağızı seçecek kadar salak olamaz umarım.

Yağız profilinde gezinmeye başladım. Fotoğraflarını inecelediğimde genelde kızlarla çekilmiş. Azgın. Bide marifet gibi o kızları instgrama koymuş. Sığır.

Acaba Zeynep buna mı bozuldu? Yok artık. Değmez, bu sığır için değmez.

Telefonu hemen kapatıp aldığım yere koydum. Kafamı çevirdiğimde Zeynep bana ters ters bakıyordu. Hangi ara geldin lan sen.

"Telefonumu mu karıştıyorsun sen?"

Yok çorba karıştırıyorum. Zeki.

"Evet" dedim.

Bana şaşkınca bakıyordu. Ben kimseden birşey gizlemem. Yaptıysam yaptım.

"Hayal niye bakıyorsun benim telefonuma?"

"Aman ne bakacam ben senin değerli telefonuna sadece instagramında arkadaşının profiline bakıyordum"

Bana anlamaz ifadeyle baktı.

"Kimin?"dedi.

"Mesela?" Dedim.

Bilerek yapıyordum. Az köşeye sıkışsın. Benim elimden öyle kolay kolay kurtulamaz.

"Bilmem Hayal bir sürü arkadaşım var. Ben nerden bileyim ben senin kimin profiline baktığını?"

Senin bir sürü arkadaşın var? Ilginç. Bakalım daha ne ilginçlikler göreceğiz.

"Diyorsun. Şunu belirteyim arkadaşın biraz pardon biraz demek ayıp olur. Baya aç ve azgın olduğu belli profilinde. Neydi adı? Evet hatırladım adı Yağız Sönmez"

Zeynep bana şaşkın vede üzgün bakıyordu. Saçma, aşk saçma sevmek saçma acı çekmek saçma. Onlar sadece sel misalinde hayatını alıp götürür.

Zeynep telefonu orta sehpanın üstünden alıp oturma odasında çıktı gitti. Acı. Olacak olan sadece bu acı.

»»»»»»»»»»»»

"Noldu Buse yine ne var?"

"Akşam arkadaşlarla bara gideceğiz. Sende gelsene."

Anca böyle yerleri gezmeyi bilir. Aslında iyi olurdu, zaten canım sıkılıyor. Gitmemde bi sıkıntı olmaz.

"Iyi tamam geliyorum"

"Görüşürüz o zaman" deyip telefonu kapattı.

Odama gidip gardolabımın başında kıyafet seçmeye başladım. Yeni aldığım bordo elbiseyi elime aldım.
Üzerime giydiğimde aynaya baktım. Sarımsı olan saçlarıma yakışmıştı.

Siyah topuklu ayakkabılarım ve hafif siyah göz makyaj yaptım ruja gerek duymadım. Saçlarıma hafif dalga yaptım. Tekrar aynaya baktığımda kendimi güzel buldum. Odadan çıktım. Oturma odasına gittiğimde, Zeynep bana gözleri yerinden çıkaracakmış gibi baktı.

"Gerçektende giymişsin. Ben seni giymez zannediyordum"dedi

"Ya ne sandın. Tabikide giyeceğim dolabıma süs niyetinde almadım herhalde."

Hayal Dünyamda Sen (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin