Joël
'Niet doen.' Hoor ik nog in mijn hoofd galmen en zie het meisje van mijn dromen gebroken in mijn armen.
Hoe kon ik het zover laten lopen? Hoe kon ik niet zien dat het helemaal niet goed ging? Zachte jammerende geluiden vullen langzaam mijn trommelvliezen, het breekt mij om haar zo te zien.
Zonder na te denken sla ik beschermend mijn armen om het gebroken meisje heen. 'Waarom niet?' fluister ik zachtjes en wrijf rustgevend op haar rug, het helpt want ze trilt niet meer zoals eerst. 'Ik wil geen misbruik van je maken.' Mompelt ze in mijn nek gezien ze nog altijd haar gezicht verbergt wat ze altijd doet als ze zich ergens voor schaamt.
'Niet doen.' Ik plaats een kusje op haar slaap en speel wat met haar lange zwarte lokken, 'Heb jij je haar geverfd?' Eigenlijk weet ik het antwoord al maar wil het van haar horen 'Ja, terug naar mijn eigen haarkleur.' Ik kijk opzij en zie een klein glimlachje. 'Het staat je prachtig, bruin ook maar ik vind dit mooier.' Jasmine 's gelach vult mijn oren wat een glimlach bij mij levert.
'Je maakt geen misbruik van mij.' Moeilijk kijk ik haar aan terwijl ze haar hoofd weer in mijn nek rust 'Je maakt geen misbruik van me want ik wil hier met je zitten.' Schaapachtig kijk ik rond 'Oke misschien niet midden op het pad op de grond maar goed.' Ik zie Davy kijken en geeft hem een knikje dat het goed is, Davy kijkt me hoopvol aan en gaat dan naar zijn auto.
'Ik wil er voor je zijn en ik ga er ook nu voor je zijn.. Als je vriend of als een gewone vriend.' Auw dat deed toch best pijn om te zeggen. 'Ik ben zo moe'. Jasmine kruipt nog verder in mijn armen voor zover het kan en kijkt me verdrietig aan. Ohh meisje toch wat is er in die 4 maanden dat ik weg was allemaal gebeurd?
'Iedereen is lief voor me, Jasper, Lasse gewoon iedereen maar dat is niet genoeg.' Ik zie hoe ze mijn hand pakt en die op haar hart legt ondertussen sluit ik mijn ogen en geniet van het moment. Ik hoor haar ritselen en voel dan haar adem tegen me wang aan, zachtjes voel ik hoe een vinger mijn kaaklijn volgt tot bij mijn lippen.
Ze stopt even en voordat ik wat kan zeggen voel ik hoe zacht en teder haar lippen die van mij vergezellen. In dat moment maakt het me niet uit hoe raar het eruit ziet, ik kan haar eindelijk in mijn armen sluiten al is het voor even.
'Mijn hart voelt leeg zonder jou, hij klopt wel maar voelt koud aan.' Een traan ontsnapt en rolt zonder enige schaamte over mijn wang. 'Ik ben niet meer dat meisje van vroeger, nadat je in Barcelona bleef heb ik me wekenlang opgesloten in mijn kamer Marc stond zelfs op het punt om je per direct terug te halen maar ik wou het niet. Je deed het zo goed, ik wist dat wanneer je wist dat er iets met me was je prestaties erdoor zouden lijden'.
Geschrokken kijk ik haar aan 'En ook al zit jij in de put, je denkt nog altijd aan andere dan aan jezelf'. Ik veeg mijn traan weg en knik dat ze verder kan 'Ik voelde me zo stom, ik ben bij je weggegaan en heb rivieren bij elkaar gehuild. Joël, ik zie nu pas in hoeveel je voor me betekend en wat jouw aanwezigheid in me leven met me doet.' Jasmine pakt mijn hand en trekt me zonder enige moeite omhoog. Ze grinnikt 'Marc was het zat en vond dat ik mijn woede en verdriet moest verwerken, hij dwong me om te trainen.' Wanneer ze voor me staat zie ik haar naar iets zoeken.
Vragend kijk ik haar aan en zie dan dat ze een doosje tevoorschijn haalt 'Nee het is geen trouwaanzoek!' Ze geeft me een knipoog 'Dat is jouw taak en ik zal me erop verheugen als die dag aanbreekt.' Wanneer ze hem opendoet zie ik dat het matching armbanden zijn. '1 voor jou en 1 voor mij. Waar je ook bent ik zal altijd bij je zijn en andersom.' Verbaast en geschrokken kijk ik het allerliefste meisje aan.
'Je denkt Joël is er weer, laat ik hem is emotioneel verassen?' plagend kriebel ik haar in haar zij waardoor ze een gilletje geeft. 'Nee ik heb wat goed te maken'.
Glimlachend pakt ze mijn hand en kijkt me vragend aan 'Be mine once agian, this time i am sure we will stay together.' Zonder na te denken leg ik een hand op haar heup en de anderen op haar wang en leun naar voren 'Without a doubt' en verzegel mijn antwoord met een kus.
JE LEEST
My Little Fight - Joël Veltman
Fanfiction"I excused u for a while, While I'm wide-eyed and so damn caught in the middle. Yeah, I might seem so strong. Yeah, I might speak so long. I've never been so wrong. Have you wondered for a while. I have a feeling deep down you're caught in the middl...