I.

984 23 3
                                    

Konečne sa vraciam do svojho milovaneho L.A. , celi rok som žila v upršanom Londyne. Rok bez mojej užasnej mamky a sestri. Už sa tešim domov konečne moja milovana domovina. Moja mamka je zubarka , ja zo sestrou ešte študujeme. Ja manažment a sestra len zakladku. Otec nam zomrel na rakovinu .
Mam 22 rokov. Na svoju 21 som ani nebola doma ,ale v upršanom Londyne . Bolo tam dobre ale moc pršalo. A volam sa Rox . Roxana je moje cele meno ale inak ma volaju Rox. Moja sestra sa vola Lili je to otravna pubertiačka ktoru moc nemusim. Ale je to sestra.
Na fotke je Rox.

Sedim v lietadle a pozeram sa na L.A ako pristavame . Už chcem vystupit a ist von za svojimi kamaratmi. Konečne už lietado zastavi a ludia začnu vystupovat a ja mam čas. Ked sa dostanem na rad hned už kufre premavaju tak si zoberem svoje dva kufre a idem pred letisko kde by mala byt moja mama . Taham ich cez skledene dvere a ked vojdem do velkej plnej ludi hali zbadam moju mamku ako mava nanma. Usmejem sa a rozbehnem sa knej.
,,Roxanka." Povie a obime ma. Ja pravda že som vyšia než moja mamka ale aj tak som ju objala ako ked som bola mala 5 ročna Rox.
,,Moje zlate dievčatko." Povie mi a začne mi hladkat vlasi. Nemam moc rada ked mi niekto hladka vlasi ale od maminky si to necham.
,,Chybala si mi maminka ." Odtiahnem sa a premeriam si ju. Dokonala postava ako vždy , elegantne oblečena , vlasi tip-top. Proste moja maminka.
,,Pod ideme domov." Povie mi a už mi bere jeden kufor. Ja taham jeden a moja maminka druhi.

Ked sa dostaneme pred naš dom hned sa usmejem. Ako mi to tu chybalo. Mamina vlastni jeden celi barak , tak trošku mimo centra v jednej kludnej časti L.A. , hore uplne mame mi dom. Dole maju volaky ludia kaviaren a v strede ma mamina ordinaciu.
,,Pod. " vystupim z auta a idem dovnutra. Vyšlapem si to v lodičkach na 3 pochodie a otvorim dvere.
Kufre si dam do izbi a hned zaklopem sestre na dvere.
,,Neni doma je u Loli maju tam babsky večierok." Oznami mi mama a ja sa zavrtam ksebe do izbi. Zatvorim dvere a pustim si svoju hudbu. Mama išla do ordinacie a ja mam čas sa vybalit.

Ked mam hovore pozrem sa von oknom a tam na streche druheho domu uvidim velky plagat. "Vytaj doma ty upršana :-D:-D" Usmejem sa a uvidim v okne v ktorom plagat visi svojho najlepšieho kamoša Bena.
Oblečem sa , obujem sa a idem knemu.

,,Ahoj Angličanka." Povie mi a silno ma obime. Nato že je chudi ako palička ma dobte silne objatie.
,,Ahoj Benik." Poviem a odtiahnem sa odneho . ,, Maš to tu ako v dzungli." Uznam a pozrem sa navokol.
,,No hej snažim sa. Maš tu rastlinku ?" Opyta sa ma a ja sa nanho usmejem.
,,Oni mi to na colnici zhabali . Vieš vraj sa vzacne rastlini nemožu vyvažat s krajiny podla mna blost." Poviem a Ben len zosmutnie.
No pravda je ina ja som tu kventinu zelievala a ona vykapala. No čo už.
Naraz mi začne zvonit telefon .
,,Ahoj Rox kde si cica ?" Ozve sa moja kamaratka Iva.
,,Ahoj Iva ideme von ?" Opytam sa hned lebo viem že ju potrebujem .
,,Daj mi 5 minut a možeš ist dome." Povie mi a ja sa usmejem na Bena.
,,Okey 5 minut." Zrušim a idem si nastavit časovač. Musim tam byt prestne inak ma spinda ako male decko.


Ajojky. Po dlhej dobre nova story čo ? No hej mala som vela roboti. Všetko zo školou s intrakom a tak ale podarilo sa mi sem niečo napisat. Nemajte strach možno že to zatial ako BVB story nevyzera ale slubujem že v dalšej časti to tak bude. Prajem prijemne čitanie dalšich časti a prepačte mi chybi. -Rox :-*:-*:-*:-*

Nezadaný [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat