,,CC netlač sa namna." Zrevem ponom a zhodim do zo svojej posteli. Ash sa začne chytotat a ja sa pozrem dole.
,,Ty sa moc nesmej lebo aj teba zhodim." Poviem mu a Ash sa začne ešte viac smiať.
,,Ako toho chceš dosiahnuť ? Ved si inde ako ja." Povie a ja zoskočim dole a pozrem sa nanho.
,,Ashley ja som nezmar ako CC. Tak ticho." Poviem mu a Ash sa zakrije a zatiahne si zavesí .
Pozrem sa na CCho.
,,Ahoj ." CC sa postaví a pobozka má.
,,Ahoj laska." Povie a zoberie má má ruky.
,,CC daj má dole." Zasmejem sa a on si má ešte viac dvihne až si buchnem hlavu .
,,CC laska nezabi má ." Napomeniem ho a on má hneď zloží na zem.
,,Poďme dnes niekam ? Len mi dvaja ." Povie CC a ja ho taham už dole aby sa najedol.
,,Nikdy žiadna baba má netahala dobrovoľne do kuchyni." Povie mi a ja vybuchn smiachom .
,,CC ale ja tá mám rada aj ked si hladní aj ked si dobručky a napapani." Uznam a CC si má stiahne dole na nohy , obkročmo si naňho sadnem a pobozkam. Obime má okolo pasu a tlači ksebe. Zaprem sa kolenami o sedačku a nadvihnem sa.
CC má kusne do spodnej peri a ja sa vzdychnem a tak mu aj pootvorim ústa a on vnikne domna svojim jazykom a začne vojna medzi jazykmi.
Ale ako vždy nás chalani vyrušia. ,,Pre boha choďte sa niekam inam jebat." Povie Jinxx a ja sa postavím a skočim mu na chrbát. ,,Mama Jinxx čo sa deje ?" Začnem ho pusinkovat po licach a CC a aj Jinxx sa smejú.
,,Nič Roxanka . Čo si dáte na raňajky ?" Opyta sa a ja zneho zlezem a idem do kupelky sa umyt.
Ked znej vylezem pred dverami je rada. Usmejem sa na Andyho a obimem ho.
,,Ahoj Andy." Postavím ho a on len niečo zammrle a vojde do kupelky. Posadim sa vedľa CCho a oprem sa oňho. Jinxx mi poda môj čierni čaj tak jak ho mám rada a tousti .
,,Ďakujem Mama Jinxx ." Poviem a napijem sa.Ked sme všetci najedeni a už prebudeni je asi tak 14 hodin poobede. Ja zo CCm sa rozhodneme ísť von. Nikam zájsť proste rande.
,,Ahojte milačikovia." Poviem a zamavam chalanom. Oni mi tiež zamavaju a taham CCho preč z busu.
Ked sme veľmi ďaleko od busu CC si má zoberie na rameno a ja sa smejem.
,,CCnko toto nerob nemám rada ked má niekto nosí na ramene . Som tažka." Poviem a CC má capne po zadku.
,,CC!" Zápyštim a ešte dostanem jednu. Potom už má to spieranie prestane baviť a tak sa začnem hrať zo CCho vecami na ktoré mám dosah.
,,Sme na mieste ." Povie a zloží ma na zem. Poobzerám sa navôkol a zostanem úplne hotová. Sme vo volakom parku kde je všade slnečno a všade sú kveti , pobehujú deti a smejú sa. Mamičky klabosia a pariky sa prechadzaju držiac za ruky , volaktori sa bozkavaju a tak.
,,CC to jak si našiel ?" Opýtam sa úplne prekvapene.
,,Neviem išiel som podľa seba." Povie a ja sa zasmejem.
,,Ak sa stratíme zabijem tá !" Upozornim ho a on má pobozka.
Ale hneď sa odtiahne odomna CC. ,,Rox niečo ti musím povedať." Povie a ja sa naňho vystrašene pozrem.
,,Neboj sa laska neboj sa." Povie A pohladka má po tvári. Pozrem sa do jeho oči a nadychnem sa.
,,Rox veľmi som hladal babu ako ty. Dlho som sa sklamaval ale teraz som tá našiel.
Rox ja tá milujem." Povie a ja sa naňho pozrem.
,,CC ty si taký dilino. Ja som sa bála že má opustiš a ty že Milujem tá. Aj ja teba milujem a veľmi ale toto bože skoro som umrela od strachu." Buchnem ho a on sa začne smiat. Bože môj ja zneho raz chytím infarkt.
,,Milujem tá." Povie a vášnivo ako to vie len on má pobozka. Hneď začnem spolupracovať.
,,Aj ja teba ti trulko môj." Poviem a ďalej prehlbujem naše bozky.Ahojky .
Takže táto nová časť je pre tich ktorí sú buď doma lebo v škole a nudia sa tak ako ja. Toto som písal na Ekonomike takže prepáčte mi za chytí . Mám všadeočnu profesorku.
Dúfam že páčila táto časť.
S láskou Rox. :-*:-*:-*:-*:-*