CC.
S Rox je všetko iné. Nevníma svet okolo. Vnímam len ju a jej oči , úsmev , peri , telo . Sedela len v mojom tričko a tangach naproti mne a usmievala sa. Kolená ksebe tlači jak keby sa bala že jej roztiahnem nohy a prefiknem ju. Usmial som sa nanu a zdvihol sa . ,,Pod niekam vypadneme ." Podám jej ruku a ona hneď chytí má zanu a vyskočí na nohy. Chytím ju za boky a pritolačim na seba. Chytím ju za krk a pobozkam. Hned sa pridá a už si vyzlieka moje tričko ked zrazu niekto zaklope na dvere.Rox.
,,Pre boha čo chcete ?" Zreve nahnevane CC a už ide k dverám. ,,Máme skúšku a potom koncert okamžite ideme." Povie Andy a už je vnútri v apartmane aj s chalanmi.
,,Ahojte." Poviem a dávam naseba rifle.
,,Ahoj Rox." Povedia zborovo a mne to pride smiešne.
,,Že ideš snami ?" Opýta sa Jinxx ked vylezem s kupelky už oblečená.
,,Neviem Jinxx." Poviem a prídem k CCmu ktorí si hádže do tašky pár veci.
,,Chod sa umyť ja ti to zbalim." Poviem a pobozkam ho na potetovanu ruku.
,,Ďakujem anielik." Odíde a ja mu to znova vyberiem a ešte raz a pekné pobalim.
,,Toto je jak možné ?" Opýta sa Ash a sadne si na posteľ.
,,Čo presne ?"
,,Nikdy nenechal babu ani nikoho aby ho pobalil. Ty snim robíš zázraky." Povie a usmeje sa namna. Pozrem sa do kupelky.
,,Vieš Ash ja nič nerobím ja som len snim." Poviem a oni všetci sa začnú smiať.
,,Zo CCm hoci ktora nevydrží." Povie mi Jinxx a poda mi pár veci a ja ich hneď dám do tašky. Potom mi podajú aj paličky asi 10 párov a ja ich dám tiež do tašky. CC vyleze z kupleku prestane v tedy ked má všetko v taške a ja ju zatvaram.
,,Boli ste slušní na Rox ?" Opýta sa CC a pozre sa na každého a hlavne na Asha.
,,Oni vždy CCnko." Poviem a CC sa má otočí k čelu a pobozka.
,,Dobre ide sa banda ." Zahlasi Andy a už nás ťahá preč z apartmanu a hlavne od seba . Ja sa zavesim na Jakeho a ten ide somnou aj s Jinxxom a Andy a Ash si berú CCho ktorí sa snaží vymotat odnich až kumne.Andy.
Prudko sme zastali s Ashom a CC sa zvalil na zem lebo zakopol o Ashovu nohu .
,,Kurva tam Ashley ." Zanadava CC a postaví sa na nohy. Pozrieme sa na Rox , Jakeho a Jinxxa a ti traja sa skoro valaju od smiechu. Každý jeden je opreti o toho druhého a smejú sa.
,,Čo sa smejte ?" Opýta sa CC a Rox sa narovna a pozre sa namna.
,,Zjebal si sa ako vrecko zemiakov ale to je to že vrece je tučnejšie ." Povie a CC sa ponej rozbehne ale Rox sa schova za Jinxxa a Jake znova potkne CCho a ten sa zpotaca a vrazi do jednej starej bábky ktora ho hneď začne mlatit kabelkov .
,,Kurva chalani pomôcť." Kričí CC a my všetci sa smejem. Rox sa odvaži ísť knim . Babka stale bije CCho a ten sa brani.
,,Prepáčte mi ale moj brať je veľmi retardovani." Povie Rox a pritiahne CCho ksebe . Tá stará babka sa pozrela na CCho a potom na Rox.
,,Je to chuligan ." Povie A odkrača preč.
,,No pod ty moj retardik." Povie Rox a ťahá CCho knam. Nástupime si všetci a Rox sa nanas usmeje.
,,Poslední koncert a potom pol roka tour ." Povie Ashley a prehrabne si vlasi.
Rox.Nechápavo sa nanich pozerám a potom sa pozrem na CCho ktorí má sklopeni pohľad a hrá sa s mojimi prstami.
,,Nerieš potom ty to vysvetlím." Povie mi CC a opre sa omna. Začnem ho hladkat po vlasoch a on začne jak keby vrnet , ako mačka.Dodávka zastala a mi sme vystúpili. CC si má držal pri tele a hladkal po hankoch. Došli sme dnu a nanas všetky pohľady. Schovala som sa k CCmu do mikini a išli sme ďalej. Vošli sme do šatny a ja som sa usadila na gauči.
,,Čakam vysvetlenie " poviem a on sa pozre na chalanov a oni odídu. Čupne si kumne a chytí mi ruky.
,,Vieš tento koncert a potom ideme na tour po celom svete. Dnes som sa tá chcel spytat či pôjdeš snami . Rox bol by som veľmi rád keby si išla snami." Povie a pozre sa mi do oči. Usmejejm sa naňho a hodím sa mu okolo krku.
,,Jasné že pôjdem ." Poviem a CC sa začne smiať . Chalani vojdu dnu a kukaju sa na nás ako na zjavenie.
,,Pridate sa ?" Opýtam sa a oni sa začnu smiať a skočia na gauč.
Postavím sa a Andy si má stiahne na seba a ja sa nanom uložim.Ahojky.
No neviem ako to povedať ale rozmýšľam nadtim že túto story buď vymažem alebo pozastavim . Neviem už nemám nápadi. Hoci kto kto sa ponúka že by mi stim pomohol beriem. Píšte do komentu a ja sa svámi spojim
Dakujem ak mi pomožete nechcem ju vymazat ale ked sa inak nebude dať tak ju vymažem.
S láskou Rox .