IX.

138 13 1
                                    

Sedela som v tour buse a len tak hopala nohami sem a tam.
,,Ahojky." Zamava mi Ash a ja sa naňho pozrem .
,,Zdavim pán Purdy." Poviem a usmejem sa nanho.
,,Čo sa deje karkulka ?" Opýta sa a opre sa o posteľ na ktorej sedím. Je to tak rozdelené že moja posteľ je hore nad CCho a oproti mojej je prázdna posteľ a dole oproti CCmu má Ashley posteľ.
,,Nič prečo ?" Poškrabkam ho po vlasoch a Ash sa namna pozre.
,,Rox už tá poznám 3 tyžne. Prosím zver sa svojej vile Ashovi." Povie mi a ja sa začnem smiať. Ash a moja vila ? Dobri for aj ked je pravda že s Ashom sme ako dve kamošky. Ale on je chlap a ja baba. CC sa snaží držať odomna Asha čo najďalej ale ja som Rebelka a mám nahaku.
,,No hovor smejo ?" Povie A posadi sa na svoju posteľ a ja si lahnem a kuknem naňho jednim očkom.
,,Neviem cítim sa divne ." Poviem a Ash namna vyvali oči.
,,Rox prišli ti ? Ved vieš ženské." Povie celi vystrašení Ash a ja sa začnem smiať.
,,Samozrejme že hej. Nie tak divne ale divne že vám tu zavadzam." Ash si prehrabne vlasi a usmeje sa namna.
,,Rox odkedy Kim zomrela som nevidel CCho takého šťastného ako je teraz. Je veseli. Je to decko ktoré to bývalo byt." Povie a ja sa zasmejem. ,,Niesi nam tu na obdiaž ver mi ." Povie a odchadza preč dole za chalanmi. Ja sa otočim na bok , odhrnem jako keby záves ale automaticky a uvidim ako ideme po diaľnici a okolo nás prebiehajú auta a aj mi ich predbiehame.
,,Ashley mi povedal čo sa deje . Zlato ty si to či my chyblo v živote." Povie a vytepe sa hore na moju posteľ a ja sa začnem smiať. ,,CC padneš." Poviem ale to CC už nevníma a hladka má po bokoch a bozkava na ramene . Prehnem sa v chrbte a obtrem sa o jeho rozkrok .

Zobudila som sa na zastatie. Pozrela som sa pod seba a tam bol CC. Úplne nahy a spokojne si spínkal. Mali sme zatiahnuté zavesí a ja som vedela že som nahá a len prekrita dekou ktoru CC zobral zo svoje posteli a zákril nás.

,,Hej vy dvaja stavať. Na sex budete mať čas večer teraz je koncert." Povie Ash a odostre zavesí. Ja sa naňho nevine usmejem a oprem si hlavu o CCho hruď.
,,Dobre chápem máš nato 10 minút." Povie a ja sa naňho usmejem.
,,Dik Ashley ."

,,Mmm laska ty si tak nádherná po sexe a ked sa ponahlaš." Povie CC a ja naseba natahujem rifle.
,,Nesnivaj tu omne a pod už. Máte koncert." Poviem a vytiahnem ho z posteli. CC sa hneď postavi na nohy a pritlači má k stene.
,,Nikdy sa somnou bejby nezahravaj." Povie mi a vášnivo ako len on má vie pobozkat má pobozka.

Sedela som za CCho bubnami na schodoch. Mala som v ušiach sluchatka aby som neohluchla náhodou. Pohmavam si ich pesničky a zamýšľam sa ako to bude ďalej. O pár dni ideme do Európy , a aj do upršaneho Londýna. Ale aj sa teším na ostatné mesta. Ako je napríklad Paris , Berlín , Viena atď. Bude toho dosť. Zacitim zasebou CChp ruky ako si má postaví a ja sa naňho usmejem.
,,Je ti dobre laska ?" Opýta sa má CC. Ja so obmotam okolo jeho krku ruky a pobozkam ho.
,,Somozrejem že je . Máte prestávku ?" Pozrem sa pred seba a skoro sa poskladam. Každý sa nanas pozerajú a chalani si medzi sebou tapnu a ja sa nanich vražedné pozrem.
,,Vy ste to namna naplánovali ." Poviem naštvame ale zasmejem sa . Buchnem CCho do hrudi a pobozkam ho. Dav začne jasať a Andy si vyleze knam. Obimem CCho a Andy sa namna pozre a potom na CCho. Ten sa pozera na Ash a niečo si dorozumievaju.
,,Dami je nam ľúto ale CCnko je zadani." Povie Andy a ja sa cela začervenam a odtiahnem sa od CCho.
,,Dokončite čo si začali ja váš počkám v šatňy." Poviem pobozkam CCho , prejdem k Andymu tomu dám pusu na lice. Zoskočim si z bubnov dole a idem k Jakemu ktorí tiež dostane pusu , Jinxx tiež a Ashley dostane tiež ale odtoho si vylužim capanec po zadku , lebo mám kratase. Otočim sa nanho a CC mu v tedi hodí do hlavi paličko a tá ho trafí prestne do hlavi.
Otočim sa lebo detičky sa už prejavujú. Bože oni sú hrozné deti.
Uložim sa na gauči. Pod hlavu si dám CCho mikinu a ostatnimi mikinami sa zakrijem nech tu nezamrznem.

Ahojky.
No takže story bude pokračovať. Vďaka jednej babe ktora mi poradila a dodala napadi @TannyBlack ďakujem ti že si mi poradila veľmi si toho vážim.
S láskou Rox :-*:-*:-*:-*:-*:-*

Nezadaný [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat