XXIII.

129 12 0
                                    

Tretia osoba.
Rox celé dni len ležala a nevimala. Chalani odišli na Tour. CC jej každý deň volal ale ona to nikdy nedvihla . Alice a Cassie ju chodili pozerať každý deň a podávali CCmu sparvi aj chalanom. Po konci mesiaca sa knim pridala aj Juliet.
Ale jedného dňa sa nedostali nikam. Barak bol zavreti . Celá budova bola bez jednej živej duši. A po Rox zostal len list. Bolo nanom napísané : Pre Christian Róbert Mora a chálanov.
Dievčatá to aj tak otvorili.

Dráhy Christian.
Prepač mi že som odišla ale musela som . Nevedela som tám žiť ďalej. Všetko aj celé L.A. mi pripomínalo mamu. Prosím odpust mi. Ži ďalej a buď šťastný.
Nikdy nezabudni že moje srdce patrí len tebe CC. Milujem tá. Veľmi .

Chalani .
Vy sa mi postarajte o CCho. Nech nevymyšla blbosti. Dom dom predala a chatu som napisala na Andyho , teraz je to už vaša chata. Nehľadajte ma , nesnažte sa somnou kontanktovat.
Mám vás všetkých rada .
S láskou Rox.


CC.
Ked som došiel domnou hneď som išiel za Rox. Ale ona tam nebola. Nemohol som sa dostať do jej baraku. Všetko bolo zavreté.
Zazvonil mi telefon a ja som ho dvihol.
,,Prosím ?"
-Kde si CC?
,,Pred Roxinim barakom ale všetko je tu ako bez duši."
-Prid do vili prosim.
,,Čo sa deje ?"
-Len prid musíme pokecat.

Zrušil som a išiel som do vili. Celú cestu som sa snažil dovolať Rox ale ona nedvihala. Kurva čo sa deje ?!
Došiel som pred vilu a všetci tam boli. Vošiel som dnu a každý sa namna smutné pozrel.
,,Čo sa deje ?" Opýtal som sa a oni mi pohádali len list a ja som začal čítať.
,,Čo ?" Pozrel som sa na chalanov a oni mi podali kľúče od chaty a ešte niečo. Nahrdelik ktorí som kúpil Rox. Ale len jednu časť. Náramok mala s mojím menom stale na sebe. Dúfam.
,,Nie nie ja ju potrebujem." Poviem a začnem vyšilovat. Príde kumne Andy a jednu mi facne a ja sa hneď znormalizujem.
,,Nájdeme ju neboj sa." Povie Jake a hneď aj s Ashom niekomu telefonujú. Ja sa posadim do kresla a len sa pozerám do blba. Ona sa musí vrátiť. Ja to beznej nezvladnem. Ona je moja jediná. Vyberem z vačku čiernu škatulku a otvorím ju.
,,Tak preto si bol tak dlho v tom zlatníctve." Povie Andy a pozera sa namna.
,,Hej pretoto." Poviem a podám mu otvorenú škatuľku. Je tam nadherni snubni prsteň s diamantom v strede.
,,Je to prekne CC." Povie Andy a poda mi ho spet.
,,Schovaj ho lebo ja ho stratim ked ju nájdem tak jej to dám ." Poviem a Andy len prikývne. Postaví sa a ide to odložiť asi do trezora.
Kde si mi len zmizla laska moja.



Rox.
Zobrala som rychlo farbu na vlasi a utekala zaplatiť. Ked som došla domou hneď som sa prezliekla a išla sa prefarbit na čierno. Už žiadne spomienky. Dala som si dole náramok od CCho a usmiala sa nanho. Hneď mi začali strkať slzi. Prečo som vlastne odišla ? Potrebovala som to. Musela som ostatnim dovoliť ísť ďalej. Ja som už nežila. Nevedela som sa na nikoho pozert lebo som začala plakať. Musela som sa najprv sama dosta z toho. Aj ked viem že sa do L.A. znovu nevrátim. Boli ma to hrozne. Strata rodini , CCho , chálanov , bab a tak celej svoje rodini.

Ked som ležala na posteli pozerala som sa n svoje čierne vlasi. Bolo to zvláštne mať takéto vlasi ale páčilo sa mi to. Postavila som sa a išla si hľadať prácu.

Asi po hodíne som si našla robotu v jednej kaviarke a zároveň v cukrárni. Nebolo toho veľa ale páčilo sa mi tam. A kde som ? V Londyne. Je to taká mala odlahla časť ale veľmi ticha. Kúpila som si malinky bungalovik. Nebolo to najmenšie lebo tam bolo 5 spálni ale bolo to nádherné a lacné. Hlavne lacne. Malo to aj podzemie . Hrozné sa mi to páčilo. Utulne som si to tu zariadila.
Začala som nový život aj ked to bolo hrozné ťažké. Nikdy som neprestala milovať CC . On umna vždy bude v srdci. A nik ho odtiaľ nedostane.


Ahojky. Ďalšia časť. Táto ešte kratčia ale ešte dnes napíšem jednu možno aj dve. Uvidm. Dúfam že páčila.
S laskou Rox.

Nezadaný [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat