Opierala som sa piano. Andy hral a ja som spievala snim. Po chvilke sa pridal aj Ash a všrci traja sme spievali.
,,No toto pôjde ." Povedal Andy a tapol si somnou.
,,To znamena čo ?" Opytam sa a sadnem si vedľa neho lebo ma boli moha.
,,To že akonáhle prídeme domou pôjdeš somnou do študia a bude sa nahravat ." Povie a ja sa usmejem. Ash si ma postaví a obime.
,,A teraz sa zblazniš lebo s Andym skušat a nahravat je smrť." Povie mi Ash a Andy ho buchne po hlave.
,,Čo na biješ ty pako." Osoči sa naňho Ash a začnú sa tam doberat ako malé deti.
,,Dosť lebo vás vykartrujem oboch !" Zakričim nanich a obydvaja odeseba odstupia a začnú si chranit rozkroky.
,,Debili." Poviem a idem na terasu kde trávim naviac času . Je to tu nadherne. Pokoj a možem rozmýšľať.Po týždni
CC.
Dnes idem od mamičky už domou. Trošku som sa schopil a zmieril sa stim že s Rox je konec.
Šoferujem a začne mi vyzvanat telefón . Andy .
,,Tu CCnko prijem. "
-Ahoj CCnko. Dnes sa vraciame a zajtra by si mohol prist do študia. Len na hodku dohodnúť si termíni na Tour čo buďme mať po Amerike."
,,Jasné maličkosť Andy a ako bolo ?"
-Dobre ved zajtra pokecáme jednorožec.
,,Jasné . Čau." A zrušim. Odložim telefón na bok a ďalej šoferujem. K mámeke to nemám ďaleko . Je to len hodinka cesti po dialnici. Pozrem sa vedľa seba a uvidím tam Rox ako sa namna usmieva. Hneď sa pozrem pred seba a ked sa pozrem spet už tam neni. Piče! Ja ju výdim všade. Uplne všade.
Po dvoch hodinách som dorazil pred svoj barak. Zaparkoval som auto a vošiel dnu. Mám mali bungalov medzi podobnimi domami. Je tu kľud. Hneď akonáhle psov vypustim do záhrady je tam bordel. Usmejem sa a zalezem dnu.Rox.
,,Strč sa Andy." Poviem a prehodil sa na druhy bok.
,,Rox!" Zareve namna a ja sa zobudím.
,,Bože je 6 ráno ." Poviem mu a Juliet sa namna sucitne pozre. Prečo ja krava som pristúpila na to že budem bývať o Andyho vo vile ? Bože som ja krava.
,,Pod už ." Povie mi a sa už trepem do kupelky. Oblečem sa , umyjem sa , namalujem sa a idem dole kde už namna čaká Andy aj s Juliet. Usmejem sa nanich a s barlami sa trepem dole schodmi.
,,Bože môj." Poviem a konečne sa dostanem dole a idem.Vojdeme do študia a ideme chodbou dalej. Ash a Jake sú už tu a hrajú ma giatrach.
,,Ahojky zlatička." Dala som im pusu na líca a posadila sa do kresla. Začnem sa točiť a potom ma Andy zastaví a usmeje sa namnam.
,,No pod skúsime si tvoje hlasivky." Povie a ťahá ma do volakej miestnosti.
,,Voda , stolička , suluchatka a text. Spievas sem do mikrofónu." Ja prikyvujem a sadnem si na tu stoličku a barle dám na bok.
Dám si sluchatka a v nich za ozve hlas.
,,Pripravna ?" Opýta sa Andy a aj sa nanho usmejem.
,,Jasné bejby . Pod domna." Poviem a Andy s Ashom sa začnú smiať. Započujem toni New Years Day. Hned som začala spievať slová ktoré som mala pred sebou.CC.
Ako som vošiel do študia započul som nadherni hlas ktorí spieval.
Jinxx sa len usmial a išiel ďalej.
,,Hej Jinxx kto je to ?" Opýtam sa a Jinxx sa len ďalej smeje . Hneď ako som vošiel dnu zastal som. Bola to Rox a spievala. Mala zatvorené oči a spievala refren pesničky Rebel Love Song. Musel som sa usmiat. Mala nadherni hlas ktorí bol prenikavi a chraplavi.
,,Dobre moja daj si prestávku a potom dáme Lost It All." Povie Andy a Rox lem prikývne a sadne si na stoličku.
,,Ahojte." Pozdravim zvišok a sadnem si na svoje miesto.
,,Dobre ked sme tu už všetci. Rozhodol som sa po dlhom zvažovani že Rox pojde snami na Tour. Uvidí sa ako nanu budú fanúšikovia reagovať a potom ju buď pribereme do kapeli alebo ju volako preslávim." Povie Andy a zatoči sa na stoličke.
,,Dobre." Povieme zborovo a ja sa pozrem sa Rox. Pozera sa namna a hrize si spodnú peru. Zamavam jej a ona mne naspet a potom odvarti pohľad. Čo som to urobil. Na tvari ma stale modrini a jazvy ale malé .
,,Dobre Rox spúšť Lost It All." Povie jej Andy a Rox sa usadi a začne spievat. Je dokonalá. Vie čo ma robiť a aké výšky ma dávať. Bude to tažke byt snou na Tour po tom čo som urobil.Rox.
Ked som dospievala aj In The End chalani si ma zavolali spet a ja som sa uložila vedľa Jakeho a hrala sa s jeho vlasmi ktoré mal ostrihané. Riešili sme Tour a jeho dátumi.
,,No a ešte niečo. Ked sa skonči Tour po Amerike máme mesiaca voľno. Vtedy bude aj svadba takže nech už maťe pripravene obleky a ty Rox šaty." Povie nam Andy a ja prikývnem.
,,Bude to týždeň pred koncom Tour. Ja a Juliet pôjdeme na týždeň do Španielska a vy tam o týždeň prídete tiež a odtiaľ oštartujeme Tour po Európe." Povie a ja sa usmejem na Juliet. Tá sa radostné zasmeje a obime Andyho. Ten ju pobozka na vlasi a ďalej keca.Ja som sa stale opierala o Jakeho a ten ma hladkal po ruke.
,,Dnes mám rande." Povedal mi naraz a ja sa nanho pozrem.
,,Hej a ako sa volá ?" Opytam sa ho . Som veľmi zvedavá. Už je to volaky čas čo sa snim Rola rozišla.
,,Cassie ." Povie a pozre sa na hodinky. ,,A už budem muset ísť . Pa. " povie a už ho niet.
Usmejem sa na Jinxxa a ten pomne mrkne a ďalej sa baví s Ashom .
,,Andy mohli by sme ísť ?" Opytam sa a ten sa odthne od debati s Patrikom. To je producent a manažér celej kapeli.
,,Nech tá niekto hodí kumne ja ešte musím zostať." Povie a ja sa zatváril kislo.
,,Ash !" Poviem a ten len zákrutu hlavou a Jinxx to isté.
,,Pod ja tá hodím domnou aj tak už ja musím ísť." Povie CC a ja sa nanho pozrem ale hneď uhnem pohľadom a pokrčim ramenami. Andy mi sa kľúče od baraku a ideme . Ked ideme k autu je mnedzi nami take napetie že by sa dalo krajat. Nastúpim si a CC si tiež sadne. Naštartuje a stale ani ja ani on nehovoríme. Na toto auto mám dobre spomienky. Išli sme domnou a ja som sa chcela tupit tak som si preliezla k CCmu obijala ho a sedela nanom. Alebo ked sme stali na červenej a vedľa nás zastal volaky snob a pokukoval pomne. CC si toho všimol a ja tiež. Usmiala som sa na CCho a začala ho vášnivo bozkavat. Sadla som si naňho obkročmo a potom sa pozrela na toho snoba. Ukázal mu prostrednik a znova pobozkala CCho. Ked sa auta pohli aj mi sme sa pohli a ja som si sadla normalne.
Musela som sa nadtim pousmiat.,,Rox ..... Ja ... " nevedel sa vykoktat ale ja som ho hned zastavila.
,,Nechcem to počuť ." Poviem a obratim sa von oknom.
,,Dobre." Povie skleslo a povzdychne si. Začnú mi tiecť slzi lebo som túžila počuť odneho .Moc tá milujem urobil som chybu a chcem aby sme nato zabudli a boli znova spolu lebo ty si môj život a bez teba to nejde , ale toho sa asi nedočkam.
Auto zastala a ja som poďakovala a išla do baraku. Oprela sa o dvere a sklzla som ponich dole a slilno sa. Rozplakala. Ja ho tak milujem.CC.
,,Milujem tá Rox." Poviem ked zabuchn dvere do baraku a ja sa pozrem pred seba. Spametaj sa chlape. Znova som naštartoval a išiel som domnou. Ale pretim ešte urobiť nákup potravín a chlastu a až potom domnou. Nebola to stará Rox. Toto bola ubolena Rox. Ja ju tak nechcem videt. Ja ju chcem videt veselú a smiacu sa ako kedysi.
Celé som to postral.Ahojky. Dúfam že nová časť páčila a zajtra je konečne piatok a to znamena že bude vykend a bude viac časti aspon dúfam.
S láskou Rox.