XV.

137 15 0
                                    

Ashley.
Spal som pokojne ako vždy sám v posteli. Jake zaspal na gauči a tam sa ho aj nechali. S Rox máme postele oproti a ked sme zaliezli do posteli v pyžamach tak sme sa bavilim . Niečo som Rox hovorila a potom som jej dal volaky otázku a ona spala. Neviem či som bol tak nudni alebo ona to ma vo zviku. Ale docela ma dnes prekvapila. Ten jej hlas ! Pre boha ako keby ste počuli Andyho len v ženskej verzii . Andy povedal že nieco znej urobí . Som zvedaví čo vymyslí s Juliet.

Naraz ked sa mi snivalo a nádhernej blondatej prstanetej babenke sa ozval krik. Hneď som sa prebudil a pozrel sa na Rox ktora sa triasla na posteli , jednu nohu mala u tela a druhu vyrovnanú.
,,Zlí sen ?" Postavím sa z posteli a idem knej.
,,Hej hrozné hrozni." Povie a ako sedím tak ma hneď obime a schuli sa do klbka ako len vie a obimam ma.
,,Budem tu pri tebe dobre." Poviem a ona cez vzliky povie áno a tak si s Rox nasebe lahnem. Zakrijem nás a Rox sa kumne ešte viac schova.
Naraz sa dvere otvoria a Rox sa vystrašene pozre odnich a tam je Jake.
,,Čo sa deje?" Opyta sa a zavre dvere.
,,Zlí sen. Rox chceš tu aj Jakeho ?" Opytam sa a ona len prikyvla. Jake si ľahol z druhej strani a objal ju. Rox si ľahla rovno a každému stiskala ruku a zaspavala s Jakeho vlasmi v tvári a s mojou hlavou opretu o jej . Prsti aj somnou aj s Jakem mala prepletene a silno držala. Ale pp chvíľke stisk začalo povolovat až to bolo len slabé držanie a to už Rox spala.

Ja som znova zaspal a už sa nič nedialo. Chudatko malé naše.

Rox.
Ráno som sa zobudila a posteľ bola úplne prázdna. Ani Ash ani Jake tu už neboli. Pozrela som sa na hodinky a zistila že je 13 hodina poobede. Postavila som sa zobrala barel a išla von z izbi len v tričku a gatkach čomu ja vravím pyžamo.
,,Dobre ráno Šipokova Ruženka." Povie mi mama a dá mi pusu na čelo a začne mi prestierat na obed. Posadim sa vedľa Andyho a oprem sa oňho.
,,Čo sa deje moja ?" Opýta sa Juliet a usmejem sa namna.
,,Unavená som stoho spania." Poviem a mama mi náloží polievku a ja si hneď zoberme do ruky ližičku a začnem jesť.
Ked sa najem pozrem sa na mamu. Niečo sa deje!
,,Čo sa deje ?" Opytam sa a pozrem sa na každého.
,,No my sme to neodmysleli. Ty maš sadru a mi ideme na loď ale keďže máš sadru tak nemožeš ísť." Povie mi mama a ja sa začnem smiať.
,,Nevadí aspoň niečo ukuchtim ked sa vrátite." Poviem a mama sa namna usmeje.
,,Len nepodpal dom." povie a ja sa zatvárim ako urazena.

Oni vyrazia a ja sa posadim na terasu a skumam internet čo by som mohla navariť alebo napiect. Nájdem koláč na ktorí netreba rúru tak ho hneď začnem prichystavat.

CC.
Sedel som na terase doma. Mama sa kumne posadila a podala mi moje obľúbené kakaao so sušienkami. Len som sa nato pozrel a odvrátil pohľad pred seba.
,,Ďakujem mami." Poviem a ďalej sa pozerám pred seba.
,,Christianko musíš niečo zjesť. Už aj tak si jak modelka ktora nič neje." Povie mi a ja sa nanu pozrem . Všade ju vidím. Rox . Moju Rox. Rox ktora je teraz z chalanmi niekde na chate a biavia sa tam.
Načo je mi milon fanušiou ked nemám tu jedinú fanušičku. Tu ktora ma brala takého aký som a nesnažila sa ma zmeniť áno o milimetre. Proste Rox. Kde je to moje dievča ? Jaj ja som zabudol . Bol som taký debil že som si to inej dojebal na plnej čiare. Čo ak ju nikdy neuvidím ? Čo ak namna už nikdy neprehovori ? Ani sa namna nepozre ? Zabilo by ma to ! Toto bola tá posledná vec po ktorej som tužil. Najprv Kim a teraz Rox. No vdaka bohu Rox je nažive.
Pozrel som sa na mamu a zobral si sušienky a namočil si ju do kakaa a mama sa namna usmiala a spokojne odišla .
Kde si mi laska ? Ja som nechcel , prisaham .
Teraz možeš prisahat hoci komu ti dilino Rox je preč ! Prečo by sa mala zaoberat s hajzlom ktori ju podviedol !?

Prehrabol som si vlasi a išiel dnu niečo robiť lebo toto ma raz zabije.

Rox.
Ked bol kolač urobeni dala som ho do chladničky a uložila sa na terase a opakovala sa. Zobrala som si do ruky knižku a začala čiat. Kniha sa volala Alfa. ( každému odporúčam si to prečítať úplne brutálna knižka )
Ako som tak sedela a čítala započula som smiech a pozrela sa pred seba. Cela banda išla už dnu a ja som sa nanich usmiala. Ash mi zobral knižku a kusok si prečítal a potom znehuchutene mi ju podal spet a ja som sa zo smiechom na perach naňho pozerala. Bože Purdy Purdy. Kto tá len vychovaval ?!

Ked bola po večeri všetci okrem Lili ktora bola unavená sme si sadli na terasu a pozerali sa na spln mesiaca ktorí sa znášal nad jazerom.
,,Prenadhera." Povie Jinxx a ja si snim na suhlas tapnem a usmejem sa na vyhlad.
,,Koľko je hodín ?" Opytam sa ked už aj mama a Paul išli spat a Juliet spí na Andym a Alice s Jinxxom tiež už ledva držia viečka pri živote.
,,Jedna ráno." Povie mi Jake a ja sa postavím.
,,Tak teda dobrú noc a uvidíme sa zajtra." Poviem a s barlami sa pomali dobivam do izbi. Tam vlezem do kupelky . Umyjem sa , odmalujem sa , učešem si vlasi a dám sa do pyžamka a šup do posteli. Ked už len tak tak som pri živote prídu do izbi Jake a Ash a každý mi dá pusu na lice a tiež si idú ľahnúť. Awww to bolo cute odnich.

CC .
Celú noc neviem spat. Len sa prehadzujem z boku na bok a pozerám sa na prazdne miesto vedľa seba. Ked som spaval s Rox bolo to iné. Nemal som nikdy rád ked niekto spal somnou v posteli ale Rox som si ksebe tlačil. Potrebujem ju aj k blbemu spánku. Ja sa už asi nikdy nevyspim ak ju nebudem mať znova pri sebe.
Prechadzala mi po rozume jedna sponienka. Boli sme vonku a sedeli sme na kameni. Ja zanou a ona predomnou. Silno som ju obimala a ona bola omna oprena a niečo som jej hovoril , volaku prihodu a ked som sa jej ničo spital neodpovedala mi. Po chvilke som zistil že mi zaspala v naruči. Nechal som ju spat a preniesol som ju do auta a ked sa počas jazdy prebrala povedal som jej čo sa stalo a ona sa začala smiat. Vraj je to unej normálne. Zapsi hoci kde ked je v teplé.
( toto je cista pravda. Je to dokázané že ked niekto namna hovorí a ja som unavená a v teplé tak ani neviem ako ale zapsim aj posediačky )
Musel som sa zasmiat nad tou spomienkou. Bože ako mi chýba jej smiech , jej irónia , jej humor , jej peri , jej telo , ona sama a cela vec alebo veci čo knej patria.
Milujem ju ako sám seba ! Ešte viac ako seba. Dal by som zanu život. Všetko na svete by som prenu dal .


Ahojky.
Dúfam ze páčila časť. Na dnes už kočim lebo som dost unavená a nevladzem. Dúfam že ste si ju užili a nebuďte taký sprosti ako ja že stavam o 5 ráno len koli škole . Zabijem sa raz zato.
A tato čast je venovana tím ktori stávajú o 5 ráno alebo ktorí chodia dalej do školi ale samozrejme aj pre ostatnich čitatelou ktorim sa moje story páčia .
S láskou Rox :-*:-*:-*:-*:-*

Nezadaný [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat