Rox.
Stali sme na balkóne a pozerali sa na vysvietene L.A. , je to nádhera. Naraz zafukal vietor a mňa striaslo. Lebo aj mi zo CCm sa musíme trepat na balkol len v prikrivkach . No ja mám okolo seba deku a len to. CC má volajú plachtu a ale len okolo pasu a tiež je nahi.
Môžte si omne myslet čokoľvek , nevyspala som sa zo CCm len tak. Proste cítila som to tak že mu môžem dovoliť všetko. Že má proste nesklame. A aj tak bolo. Nesklamal. Bolo to úžasné. Nikdy v živote som tak užasni sex nemala. Detaili si nechám preseba :-D:-D.
,,Je ti zima ?" Opýta sa má CC a viac má obime a natlači sa namna. Stojí zamnou a ja cítim jeho ... Ved vieme čo , ako mu zasa stojí.
,,Pre boha CC máš ty niekde volake hranice ? Robili sme to za dve hodiny 3krat a ty stale chces ?" Opytam sa ho prekvapene a otočim sa naňho.
,,Ale ked ja sa tá neviem nabažiť." Povie a pobozka má. Chytí má za zadko a zdvihne. Obmotam si okolo jeho bokov nohi a nechám sa nech má bere dnu a pritom mu oblizujem krk. Trošku si ho značkujem , čo on už stihol urobiť po celom mojom krku a prsiach.
Hodí má na posteľ a ja sa zasmejem. 4 kolo ! Cink cink.Zobudila som sa na jemné chrapkanie. Nebolo to chrapanie ktoré nedovolí človeku spat. Bolo to skoro nepočutelne ale bolo to pri mojom uchu. Pozrela som sa na CCho a ten sa usmial.
,,Konečne si nekopala." Poviem zo zatvorenimi očami a ja sa naňho vystrašene pozrem .
,,Kedy som tá kopala ?" Opytam sa a CC si má stiahne spet na moje miesto v jeho objatí.
,,Pametaš ked som uteba spal ? Tak vtedy. Asi si mala zlí sen ?" Pohladka má po vlasoch a dá mi na čelo pusu.
,,Asi už si moc nepametam." Poviem a usmejem sa mu do hrude. Bože vonia úplne úžasné.
,,Nefetuj ." Povie a ja sa začnem smiať.
,,Ale ked ti tak božsky voniaš." Poviem a CC si má pritiahne ksebe.
,,Kolko je hodín ?" Opýta sa a ja sa natiahnem pre jeho telefon.
,,11:35." Poviem a CC sa zatvari unavené.
,,Skoro idem ďalej spat." Povie otočim sa mu chrbtom a on na obime a zákriti sme spoločnim francuzkym paplonom. Viac sa natlačim na CCho a hneď po chvíľke spim.,,Pre boha to tu teda vyzer ako po 2 sv.vojne." ozvú sa hlási a ja sa viac zakrijem paplonom . Nechcem do realiti , chcem zostať tu zo CCm , v posteli nahí a maznat sa .
,,Čo je ?" Opýta sa CC a ja vystrčim jednu nohu a zakrutim snou na znak "Ahoj".
,,Ahoj Rox. Neradi rušime ale máme povinosti." Povie chraplak a ja viem že to je Andy.
,,Ehm Ahojte . Mne sa nechcem ." Poviem a CC sa zasmeje.
,,Bože CC je stebou jednu noc a užnje lenivá potebe." Povie Ash a ja sa nanich usmievam. Musím vyzerať hrozne , oni sa namna tiež usmievajú a potom na CCho. ,,No pod laska." CC si má zober na ruky aj s palonom a bere do kupelky.
,,Mi vás počkáme dole a Rox moc ho nezdržuj." Poviedia chalani a ja si silno držím pri tebe paplon a hladim na CCho. Ked započujem buchnutie dver CC sa pozre von z dverí a potom ich zámkne.
,,Su preč." Povie a chytí paľom do rúk a dá mi ho preč takže som prednim úplne nahá.
,,Dokonalosť." Povie a ja sa hneď premiestnim do sprchy.,,Zastavim sa preteba ked skončime dobre ?" Opýta sa CC a ja so upravim mokré vlasi.
,,CC musim ísť do školi. Ja som nevedela že my dvaja sa prespime až do pondelku." Poviem a CC vybuchne smiechom.
,,Omne toho zlatko ešte veľa nevieš ." Zdvihne má na ruky a ja sa začnem smiať.
,,CC daj má dole prosím ta." Poprosim ho a on má hneď zloží.
,,To moje tričko ti ohromne sekne." Povie mi a poda mi ešte mikinu. ,,Nik nemusi vydet čo patrí mne." Povie a zapne mi mikinu. Mám nasebe kratase , CCho tričko ktoré je na okrajoch vyrezané a odhaluje mi viac než by asi malo.CC.
Sedel som v zasadačke a nepritomne vnimala Patrika ako nám vysvetľoval niečo.
,,Hej CC." Buchne má do hlavi Ash a ja som spet.
,,Buď prosím ta trošku pri zmysloch a nie stale si to rozdávať s Rox v mysli." Napomenie má Ash a ja ho už zabijam pohľadom . Naraz nám začnú vybraťvat všetkým telefónu a hneď to ideme omrknut.
Bubeník kapeli BVB má novú .... Priateľku. Ako nadlho ? Koľko to snim teraz to dievča vydrží ? Nebude to ako bývalé jeho vztahy len koli tomu aby sa dostali k Andymu hlavnému spevákovi BVB ,alebo k Ashovi a v tom najhoršom pripade k sláve ? Môže zato CC že je najivni alebo to tak dievčatá ho vedia zblbnut sexom. Bude táto Rox tiež len tyždena alebo využivacka šlapka ? Čo ak sa kapela koli nej pohada? Bude to škandál a zánik tejto kapeli ?Hneď som odhodil telefon a prehrabol so vlasi.
,,Musím ísť pre Rox." Poviem a už ide ale pár rúk má zastaví.
,,Je to risantne CC . Pošleme prenu Filipa. Tvojho bodigarda." Povie mi Andy a už začne telefonovať . Okamžite zoberme svoj telefón a začnem volať Rox ale tá nedviha a stale má zruší.
CC: Rox hneď mi zdvihny je to súrne !!!
Rox : Čo sa deje CC ? Som v škole nemôžem ty dvihnut.
CC : Neopuštaj školu jasné ! Príde pre teba moj bodygard Filip a obvezie tá kumne do hotela.
Rox : Nie CC ja musím ísť domov aj s Lili je chorá musím sa onú starať.
CC : Dobre ale budeš doma ani vlas nevystrčiš z bytu .
Rox : CC čo sa deje ?
CC : Novinari si tá našli a pišu onas samé blbosti. Nečitaj to hlavne. Ako budeš doma prídeme tam aj s chalanmi a poviem to všetko.
Rox : Bože CC pre boha kľud. Sú to len novinári tich zvládnem a vôbec má nezauima čo trepu ja viem praudu a ty tiež.
CC: Kurva kde si bola doteraz ?
Rox : :-D:-D:-D:-D Čakala na svojho princa.Usmejem sa na telefón a idem k Filipovi . Dám mu Roxyne číslo a všetko mu vysvetlím . Filip je starší vojak ktorého platím aby má stražil alebo niekoho koho potrebujem strážiť .
,,Asi nebol najlepší nápad ju poprosiť o odpustenie na koncerte čo ?" Poviem a buchnem si hlavu o stôl.
,,Už je to jedno CC. Vyrieši sa to a bude pokoj." Povie Andy. ,,Nestane sa to čk sa už raz stalo to sľubujem." Dodá a ja sa pozrem von oknom. Zatvorim oči a padne jedna kvapka na moje lice. Hneď ju utrem a čakám na Roxyn hovor alebo Filipov.Rox.
Nechapala som CCho prečo tak vyvádza. Ale hneď ako som zišla na prízemie a pozrela sa von tak som sa zhorzila. Všade boli novinári a fotaky. Tlačili sa dnu ale bola tam ochranka ktoru mame v škole tak sa dnu nedostali.
,,Bože koli akej hviezdyčke je takýto rozruch je to choré. " povie jedna pipka a ide von. Ja nasucho prehltnem .
,,Roxy ?" Opýta sa volaky okolo 45 rokov muž a ja sa naňho pozrem.
,,Áno ?" Bojím sa že povie že je novinár.
,,Posiela má CC aby som sa ovas postaral môžme ísť ?" Opýta sa má a ja sa pozrem na dav ľudí.
,,Musíme sa ešte zastaviť pre moju malú sestričku." Poviem a on chapavo prikyvne.
,,Ak vám môžem poradiť dajte mi vašu tašku a dajte si kapucnu a držte sa v mojom objatí a nik sa vás ani nedotkne." Posluchne a videme von. Hneď začnu hádzať namna otázky a ja sa s Filipom dereme davom. Otvri mi rychlo dvere a ja zalezem do auta a som v bezpečí.Ked sa dostanem domov aj s Filipom aj s Lili ktora je úplne jak keby mŕtva zavolám CCmu a ten hneď ide zamnou. Uložim Lili useba v izbe a zakrijem ju poriadne.
,,Rox ?" Opýta sa má a chytí má za ruku.
,,Áno Lili ?" Opýta sa jej a pohladkam ju po vlasoch.
,,Že si neubližiš ako CCho bývalá ktora sa zabila." Povie a ja sa nanu nechápavo pozerám. Akonáhle sa jej chcem niečo spýtať zistím že Lili zaspala ako drevom . Zakrijem ju a nechám otvorené dvere do izbi a zhasnem nech si môže odychnut.Niekto zaklope na dvere a ja ich idem otvoriť.
,,Bože Rox si živá ?" Opýta sa má CC a chce má objat ale ja ho odseba odstrčim.
,,Tvoja bývalá sa zabila koli tomuto ?" Opytam sa a ukažem dole . CC sklopi zrak a nič nehovor.
,,CC hovor!" Zarevem ponom a sa čudujem kde sa to vomne zobralo.Ahojky. Takže dnes sú dve časti. Fuu moj mozog asi odpadne ale koli vám to urobím veľmi rada. Nevadí aspoň sa vyspim lepšie aj v škole .
S laskou Rox .