Rox.
Moja nadšená sestrička ma zobudila zbytočne o 13 poobede. Ona už bola celá nadšená a ja som sa ledva postavila. Naštastie keď moja sestrička niečo potrebuje je neuveriteľne milá. Doniesla mi kávu , raňajky a ešte aj sa na mňa usmievala.
,,Čo by si rada ?"
,,Noo.Mohla by som si niečo požičať?"opýtala sa ma Lili
,,Čo je toto niečo?"
,,Ten krásny čierny obojok."
,,Zato že si mi urobla raňajky môžeš."
Začala skákať po posteli a kričala stále dookola ,,ďakujeeeeem"
,,Dobre.Prosím už prestaň stále dookola kričať ďakujem.A choď už chcem so seba spraviť človeka" a zhodím ju s postele.CC
Zobudil som sa na násilné vniknutie do mojej izby.Pozrem sa koho iného nevydím ako Asha.
,,Ash zasa si najebaný?Vypadni s tejto izby lebo ťa vykastrujem a myslým to smrteľne vážne."
,,Kľud moja izba je vymknutá nemám kde spať." Povie mi a rozvalý sa na posteli.
,,Koľko je vlastne ?" Opytam sa ho ale už to mam márne lebo spí ako drevo. Pozrem sa na mobil a pretem si oči.
16:32 pre boha to je ale debil. Musí byť do 20:00 na nohách a celý plný energie . Zavolám na recepciu objednám dve kávi a raňajky. Dokým to donesú ja sa stihnem umyť a celkom sa prebrať.
,,Ash !" Zrevem naňho a on sa len prehodí a spí ďalej.
,,Ashley Purdy ! Okamžite vstávaj lebo ťa vykopnem z posteli a uvidíš potom čo ti dá Andy." Poviem a preplesknem ho po hlave.,,Dobre nebi ma ty inteligent." Povie a posadí sa. Podám mu kávu a hneď sa idem posadiť na gauč .
,,Kde si preboha bol ?" Opýtam sa ho a odpijem si z kávy.
,,Neviem volakde v bare." Zoberie si kúsok chleba s nutellov a ide si sadnúť ku mne.
,,Pekne Ashley . Vymkol si sa vieš o tom ?"
,,Uhm viem ale nevadí. Dik za nocľah a potom sa vidíme." Povie a opierajúc o stenu sa vytrepe preč z môjho apartmánu. To je dilino.Ked sme už mali ísť zobral som si pár vecí a išiel dole. Postupne sme sa pozbierali a vybrali na miesto.
Rox.
Bola som upravená a svojej sestre som zapínala obojok.
,,Ak mi ho zničíš budeš toho ľutovať moja mílá." Poviem jej a ona sa prežehná.Na obrázku je Rox čo má na koncert.
Zobrala som ségru za rameno a ťahala som ju dole do taxíka.
,,Bože Rox ja sa tak teším ." Povie mi sestra a s pišťaním ma objíme. ,,Bože kľud Lili je to len koncert." Poviem jej a prevrátim oči.
Keď dojdeme na miesto ja moc nezapadám . Všetci majú vokály ich znak alebo volako sa všetci spájajú ale ja. Ja tam nezapadám. Akože niesom vydedenec ale moc tam aj tak nezapadám. Všetci majú na sebe rifle , a mikini a tak ale ja vôbec. Šaty a vysoké topánky.
Každe sa na mňa a sestru pozerali a prepichovali pohľadom. Pre boha čo ma tu zabijú ! Viac som si sestru pritiahla k sebe a išli sme dnu.
,,Ahojky." Usmeje sa na mňa volakí SBSkar.
,,Ahoj ." Úsmev som mu opetovala a podala mu listok.
,,Fuuu špeciálna osôbka čo ? Poď sem." Ukáže mimo ľudí a ja ťahám Lili za sebou.
,,Takže máte miesta hneď v prvej rade . Pomôžeme vám sa tam dostať a potom už vás necháme si to tam užiť." Povie a dá mi na krk VIP vstupenku a sestre tiež.
,,Poďte ." Ťahá nás a dereme sa davom. Pre boha koľko ľudí. Ani som nevedela že sú taký slávni.
,,Bavte sa ." Mrkne na mňa a ja si dám pred seba sestru.
,,Rox ďakujem." Usmeje sa na mňa sestra a obíme ma.,,Je to tvoj koncert uži si ho zlatíčko." Poviem jej a ona hneď začne pyšťať lebo sa zhaslo. Pozrela som na bubni a tam vyliezol CC. Tak predca je to pravda. Najprv som nechcela veriť ale potom som ho uvidela tam jak sa pripravuje bubnovať.
Ked sa na pódium objavili aj ostatní všetci ešte viac začali jasať. Usmiala som sa na vysokého čierno vlasatého chalana ktorý sa usmieval na každú stranu. Je pekný ale inak nič nepriťahuje ma tak ako CC a potom som sa pozrela na Lili. Úplne šalela a roztápala sa nad nimi. Pre boha . Musela som sa začať smiať a potom začal koncet.
,,Dobre takže posledná pesnička. In The End . Ale predtým ešte niečo chcem povedať." Andy ako som mohla zistiť zahlásil a otočil sa na CCho a ukázal naňho mikrofónom.
,,Každý poznáme CCho. Nášho malého CCho. A tento CC už je veľký a zamiloval sa. Hrozne moc. Nikdy predtým nedával svoje špeciálne VIP lístky nikomu, podal ich hoci komu z nás ale teraz nie. Rox ak si tu táto pesnička je venovaná tebe aj keď je taká aká je je to venované tebe len tebe od CCho , a odpusť mu a daj mu šancu." Povie a začne hneď spievať. Stále sa naňho pozrám ako na zjavenie. Lili sa na mňa otočí a obíme ma.
,,Je to tvoj koncert. Len tvoj." Povie a dá mi pusu na líce a ďalej jasá. Usmejem sa na nich a začnem tiež spievať.
Keď Andy dospieva posledné slovo s davom všetci prídu na kraj pódia a poklonia sa. CC prebehuje pohľadom po celej prvej rade a keď ma zbadá naširoko sa usmeje a ja naňho mrknem a pohladkám Lili po vlasoch . CC niečo pošušká Jakemu a obidvaja naraz zoskočia z pódia a idú k nám.
,,Chyť sa ma a poďte." Povie a chytí ma okolo bokov a ja sa ho tiež chytím a CC ako keby som nevážila nič ma zdvihne a prehodí cez zábradlie a dá ma za zabráni . Hneď sa pozrem na Lili ktorú práve bere na rukách Jake a tá sa naňho usmieva.
,,Poď." Ponúkne mi CC ruku a ťahá má preč odtiaľto. Idem za ním ako kačička a CC ma naraz zatiahne do kútu a uvezní vo svojom objatí.Usmejej sa naňho a odtlačím ho od seba.
,,Poďme Lili na mňa čaká"
CC sa uškrnie a ťahá ma do svetlej miestnosti odkiaľ sa ozíva hrozný hluk.Vojdeme do miestnosti a všetci sa na mňa pozrú.
,,Kurva chalani to ste nemusely ešte nemám narodeniny" ozve sa radostne Ash a radostné ide ku mne. Pozerám sa naňho jak na zjavenie .
,,Brrrr kovboj ja niesom darček ." Poviem a pozrem sa naňho.
,,Som Roxana alebo Rox." Poviem a Ash ako mi našepkal CC sa namna pozera a potom na CCho.
,,Kurva prečo musi dilinko dostať tie úžasné baby." Povie sklamané a poda mi ruku.
,,Ashley Purdy teší má. Keby ste sa zo CCm rozišli chcem tá utešovat." Povie mi a ja mu stisnem ruku ako len viem a on dostane na tvári bolestivu grimasu.
,,Aj mna teší." Poviem a pustím mu ruku.
Príde kumne iní chalana a vidím nanom že nemá ďaleko aby vybuchol smiechom .
,,Jinxx teši má. Pekne si ho dala dole ." Uzná a ukloni sa mi. Ja sa začnem smiať a CC tiež. Potom príde kumne Andy.
,,Andy Biersack. Veľmi rád tá poznavam , babu ktora dostala tak CCho že áni mi ho takého nepoznáme. Som rád že si mu ako to povedať..... Očarovala srdce." Posledné mi pošuška do ucha a obime má. Usmejem sa naňho a poobzeram sa navôkol.
,,Kde je Lili ?" Opytam sa hneď ako ju neviem najst.
,,Tu som ." Zahlasi zámnou a ja sa obrem a tam stojí aj z Jakem ktori ju obima okolo ramen a usmieva sa namnam
,,Jake Pitts teší má." Povie Jake a ja mu zamavam .,,Poďte už môžme ísť." Povie CC ked vyde zo sprchy úplne čistí a prezlečeni. Pozrem sa na Andy s ktrim som kecala a postavím sa.
,,Rada som vás spoznala a dúfam že vás nevidím poslední krát." Poviem a Andy má obime ako len asi vie a usmeje sa namna.
,,V to dúfam aj ja ." Povie mi a usmeje sa na CCho. Rozlučim sa s ostatnimi a Lili neochotne ide somnou. CC jej sľúbil že pôjdeme von. Musel inak by neodišla.,,Slečni." Povie CC a podrží dvere do čiernej limuzíni.
Posadim sa do zadu oproti Lili a a CC si sadne vedľa mňa a chytí má za ruku. Usmejem sa naňho a prepletem si snim prsti. CC sa vytazoslavne usmeje a ja sa musím zasmiať. Je tak zlatí až to sa stoho rozpuštam.
,,Dáš si niečo Lili ? Colu alebo džus ?" Opýta sa CC Lili sa len naňho pozera.
,,Daj nej prosim tá džús lebo je celá zteba mimo." Poviem a CC poda Lili pomarančovi džús v flaške.
,,Asi to budete mať v rodine ." Povie CC a ja ho udrem do ramena a CC sa začne tváriť že som mu zlomila ruku a to má prinúti ešte viac vybuchnúť smiechom.Zastaví sa limuzína pre našim domom a ja si všimnem mamu s Paulom dole pri poháre vína a o niečom sa bavia. Lili sa pozre namna.
,,Povedz máme že som s CCm a že neviem kedy sa vrátim ale asi zajtra. " Lili prikývne zamáva CCmu a mne a vystúpi. Mama sa namna pozre a ja jej zamavam a hneď sa dvere zavrú a ja zostanem sama zo CCm.
,,Takže Rox kam ?" Opýta sa má CC a zahladi sa mi do oči, jak keby tám niečo hľadal ale bohvie čo.
,,Hoci kam ked budeme sami." Poviem a CC sa hneď usmeje.
,,Si hladná ?"
,,An trošku hej." Poviem a CC sa ešte širšie usmeje.
,,Pizza !" zareve a tak sa ide na pizzu.
,,Vitaj umna v apartmane. " povie mi CC a ja sa naňho usmeje.
,,To tu bývate všeci ?"
,,Nie len ja ale chalani majú na chodbe tiež apartmani okrem Asha ten má o poschodie nižšie." Povie CC a ja sa rozhliadam navokolo. Má to tu luxusné zariadené. No jak inak hotel dosť drahy hotel. Pozrem sa na posteľ plnú vankušov
,,Vankušova vojna ." Poviem a uz hneď chytam vankúš a bijem snim CCho. Ale ten sa začne brániť a hneď sa pridá.Nemám vankúš a cuvam dozadu. Toto som nemala robiť. Náhodou som CCmu dala takú ze padol na zadok.
,,Toto si odskačeš moja míľa ." Povie s úškrnom a ja sa nevine naňho usmejem a idem ďalej do zadu až padnem na posteľ a CC hneď je nadomnou a štekli má.
,,Dobre vzdavam sa vyhral si." Poviem mu a CC hneď prestane a zahladi sa mi do oči a potom na peri. Neváhala som a pretočila som ho nad seba takže som nanom sedela.
,,Toto sa mi páči." Uzna CC a ja ho buchnem a lahnem si vedľa neho. Zavrem oči a len vnímam jeho a svoj dych ktorí sa prekriva. Ale naraz zacitim tlak na perách ale prijemni tlak a uvedomím si že sú to CCho peri a hneď sa pridám do bozku.Ahojky. Dúfam že nová čast páčila. Prosím potešili by má komenti čo si o tejto story myslíte. Ďakujem
S láskou Rox.