III.

301 21 2
                                    

CC.
Zišiel som dole na recepciu našho hotela. Chalani ešte asi spia a ja som mal tiež ale dal som si budík. Musel som ísť zatou kraskou a vrátiť jej telefón . Má ho zablokovaní takže som nič nemohol onej zistiť. Prišiel som na recepciu. Na hlave som mal kapucnu a okuliare bol som oblečeni jak vždy v čiernom . Ja ani neviem prečo musíme byt v hoteli ked tu v L.A. mame každý vlastni byt. Jaj už viem. Máme začiatok tour a musíme byt všetci po kope kolo novinárom a aby sme ani jeden nerobili hovadinu. No a hlavne koli tomu že moja bývalá má zničila dosť. Ale teraz koli tej Rox som ako vymeneni. Spal som normálne a bez zlého sna. Nič čo by má ničilo.
Postavil som sa k recepcii a čakal kim sa mi bude venovať recepčni.
,,Želate si pan Mora ?" Opýta sa má a ja sa naňho usmejem.
,,Potrebujem vedet kde je táto adresa." Podám mu papierik.
,,O jasné privolam vam taxík zo zadného východu." Povie mi a ja sa naňho usmejem
,,Ďakujem veľmi pekne." Poviem a usmejem sa naňho. Za 10 minút som už v taxíky smerom k tej kráske. Bývam tu už veľmi dlho v L.A. ale nikdy som nebol v tejto strane a ani nepoznam taký adresu kde býva.

Rox.
Sedela som na posteli a mavala som z okná máme a jej novému priateľovi a segre. Odišli ani neviem kam. Vraj k kaminský novému frajerovi na volaaku chatu. Volá sa Paul a je milí. Je to vysoky hnedovlasi postarší chlapík. Pre mamu asi dokonali.
Znova som si ľahla na posteľ a po chvíľke som znova zaspala. Zobudil má až zvonenie na dvere. Neustále.
,,Dobre ved už idem." Poviem a prehodim si vlasi z jednej strani na druhú.
Na fokte je Rox ako sa zobudila aj v tej mikine ide k dverám.
Prudko som ich otvorila.
,,Neviem kto ste ale mohli by ste prestat .... Ou ahoj ." Usmejem sa naňho a hneď sa skludnim .
,,Ahoj prepáč zobudil som tá ?" Opýta sa a zamáva mi telefono. Mojim telefónom . Hneď si ho zoberme do ruky a Christiana obimem.
,,Ďakujem veľmi pekne." Usmejem sa naňho a pustím ho dnu.
,,Čo podnikneme ?" Opýta sa má a ja sa naňho usmejem.
,,Neviem je to natebe maš má dnes pre seba lebo si mi vrátil moj telefón ." Usmejem sa a sadnem si na linku. Príde kumne a usmeje sa.
,,Pod pojdeme niekam von ." Nastavi ruku a ja ho samu chytím a on má stiahne z linky.
,,Idem sa obliecť a môžme ísť." Poviem a cupikam sa obliecť. Ked videm z kupelky usmejem sa na Christiana.
,,Ako sa vlastne volaš ? Celim menom.?" Opytam sa ho.
,,Christian Róbert Mora ale stačí CC." Usmeje sa namna a ja si vlasi trošku upravim.
,,No pod CC."

,,Kam ?" Opýtam sa ked stojíme na križovatke.
CC má ťah ani neviem kam. Potom nastúpime do taxíka a zasa má niekam vedie. Poznám celkom L.A. ale len našu časť. Celé L.A. sa neda poznať.

,,Kam má to béreš ?"
,,Niekam kde budeme sami." Usmeje sa a mrkne namna. Zasmejem sa a neriešim.
Ked už máme dosť veľa prechodene sadneme si na pláž.
,,Čo robiš ? Ako si vlastne zarabas ?" Opytam sa ho a pozrem sa hore nad seba. Sedíme na plaži ja pred ním a on zamnou a hra sa mi s vlasami .
,,No dobre. Som bubeník Black Veil Brides." Povie a ja sa naňho pozrem. Neverím.
,,Čo ? Nerob si srandu naozaj čo robiš ?" Ešte raz sa ho opýtam.
Zasmeje sa.
,,Som bubeník BVB." Ešte raz povie a ja sa naňho nechápavo pozerám. Vytiahne telefón a ukáže mi pár fotiek. Dobre teraz mu verím . Nepoznam tu kapelu ale moja sestra je donich zažrata.
,,No povieš niečo ?"
,,Ehm ja neviem čo . Nikdy som nebola vonku s rockovou hviezdou ." Poviem a on sa začne smiať.
,,Neber má tak . Stebou som iní. Úplne iní taký uvolneni." Povie a dá mi pusu na vlasi. Ešte chvíľku sedíme a potom sa zdvihnem a rozutekam sa do vodí.
,,Neblazni pod spet." Kričí namna CC a ja sa hneď vrátim knemu a obimem ho . Je mi hrozna zima.
,,Pre boha ty si taká bláznivá ." Povie a ja sa začnem smiať.

Ideme na trxh ponakupovat potraviny. Ideme robiť domácu pizzu. Ked sa domou vrátime hneď ideme pripravovať všetko čo potrebujeme.
,,Mmm vôňa to užasne." Povie CC a obime má zozadu. Práve rozrezavam pizzu .
,,Sadni si a nekecaj. " poviem a on poslušne sa posadi. Dám pizzu na tanier a idem tam. Sadnem si knemu a oby dvaja sa pustím do jedla.

,,Film ?" Opýta sa ked dojeme a ja sa oprem o neho a napijem sa vína.
,,Úhm horor ." Poviem a on sa zasmeje.
,,Si dokonalá. Kde si bol doteraz." Povie mi a ja sa naňho pozrem.
,,V Anglicku." Poviem a on sa usmeje.
Presunemie sa na do mojej izbi a hneď si pustime na telke film . Texacky masaker podľa motorovej pili som zapla a hneď som aj zaspala na CCho hrudi.



CC.
Ked Rox zaspi viac ju prikrijem a lahnem si knej. Natlači sa namna tim svojim dokonalim telom a ja sa modlim aby sa mi nepostavil. Chvíľku sledujem ten horor ktorí má prestane baviť a vypnem telku. Viac sa zabalim k Rox a hneď aj zaspim ako sme.

Ahojky. Dúfam že páčila nová časť. Sem tam mi dlhšie trvá kim niečo napíšem ale bude to tím že má škola vyčerpáva a zo svojimi predstavami som neni spokojena a prevas chcem to najlepšie. Ale ked máte nápadi ako to zlepšiť celu story tak kludne napíšte koment a ja si sa posnažim vam splniť vaše prianie
S láskou Rox.:-*:-*:-*:-*:-*:-*

Nezadaný [BVB-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat