,,Všetko som to dosral Chalani." dal som si hlavu do dlaní. ,,A čo fb? Má?" spýtal sa Michael. Zazvonil mi mobil. Lara. Dvihol som to. ,,Čo chceš?" skríkol som. ,,Lucas j-ja asi jej to nepoviem." ,,Prečo?" sýkol som. ,,Nemám jej číslo, fb si zrušila a ja ja nemám sa ako s ňou skontaktovať." nervózne povedala. ,,Kurva!" vypol som hovor. ,,Čo?" spýtal sa Thomas. ,,Zrušila si číslo, fb. Ja už neviem." pokrútil som hlavou. ,,Ja už viem." vykríkol Harry. ,,Čo?" pozreli sme sa na neho. ,,O chvíľu sa vrátim. Čaute." povedal a odišiel. ,,Kam šiel?" spýtal sa Thomas. S Michaelom sme pokrčili ramenamy.
Harry's pov...
,,Kde kurva je ten papier!" hrabal som v kaslíku v aute. Mám hoo! Na papieriku bola adresa akejsi Mariany? Myslím. Raz som ju tam viezol a ten papierik chodila do kaslika. Vraj je to jej dobrá kamarátka. Do GPS som napísal tu adresu. Doviezol som sa až k jej domu. Zazvonil som. Otvorila mi čiernovláska. ,,Hmm...Ahoj...je tu Elizsabet?" spýtal som sa. ,,Poď dnu." milo sa usmiala. ,,Marry kto tu je?" počul som z obývačky?! ,,Marianaa!" skríkla. ,,Prepáč lásko." usmiala sa Ell a pozrela našim smerom. ,,Ha-harry? Č-čo tu robíš?" koktala. ,,Vedel som že budeš tu." objal som ju. ,,Si sám?" spýtala sa. ,,Áno som neboj." pohladil som ju po ruke. ,,Ako si vedel?" nedokončila vetu bo som jej skočil do reči. ,,Že budeš tu? Tušil som to." objal som ju. Natlačila sa na mňa ešte viac. ,,Tak ja vás tu nechám. Bella budem hore ok?" Ell prikývla. ,,Tak čo ako sa máš?" usmiala sa. ,,Ja dobre, ale neprišiel som tu preberať mňa." žmurkol som. ,,Tak ja sa mám dobre." usmiala sa. ,,Elli ja viem že ten tvoj úsmev je fake." objal som ju. ,,Mám sa hrozne Harry." šepla. ,,Tak to naprav." povzbudil som ju. ,,Nedá sa to!" ,,Všetko sa dá." ,,O-on je zasnúbený chápeš?!" rozplakala sa. ,,S tebou?" pokrútila hlavu na znak že nie. To je kokot! ,,Mám nové číslo. Dám ti ho ak chceš." utrela si slzy a usmiala sa. Podal som jej mobil. Naťukala tam číslo. ,,Máš ma uloženú ako brácho." zasmiala sa. ,,Brácho? Ty si koza." zasmial som sa. Ešte som chvíľu bol u nej. ,,Tak ahoj." objal som ju. ,,Ahoj." usmiala sa. Nastúpil som do auta a šiel domov..
Lucas's pov...
,,No ták poď s nami. Veď nič zlého sa nestane." presvedčal ma Thomas. Chcú aby som s nimi išiel do klubu, ale nechce sa mi. ,,Lucas aspoň dnes." ,,Kurva viete ako to dopadlo minule. Nejdem nikam" skríkol som. ,,Čaute chalani." prišiel Harry. ,,Kde si bol?" ,,Len som bol pri sestre niečo vybaviť. Tak čo o ktorej ideme?" zasmial sa Harry. ,,Ja už idem domov. Čaute." povedal som a išiel preč. Prišiel som do bytu. Je to tu tak prázdne. Vošiel som do obývačky. Sadol som si na gauč. Pozeral som na čiernu obrazovku televízora a čakal som. Ale načo? Na zázrak. ,,Kurva!" zakričal som. Výkrik do tmy? Ako mi len chýba. Zazvonil mi mobil. ,,Áno Jonatan?" ,,Počul som čo sa stalo a posral si to!" skríkol. ,,Ja viem Jonatan, ja viem." šepol som. ,,dosral si to." ,,Boha Jonatan ja viem! Som kokot. Kľudne ma aj odstrel, ale už nie!" skríkol som. ,,Tak prečo si to urobil? Prečo? Ona ťa ľúbi a ty? Budete mať dcéru alebo syna a ty už potrebuješ aj druhe dieťa?" ,,Chápeš že ja Elli milujem a to dieťa moje nieje! Sama sa priznala a chcela to povedať aj Ell, ale ona si všetko zrušila a tým zrušila aj mňa. Nemá cenu aby som žil bez ních. Bez ních som stratený. Prepáčte." šepol som a vypol hovor. Po líci mi stiekla sĺza a ďalšia. Rozplakal som sa. Vzal som si našu fotku. ,,Chýbate mi." šepol som. ,,Veľmi." ľahol som si. Ešte chvíľu som hľadel do blba a zaspal som.
Zobudil som sa na zvonček. Pretrel som si oči a postavil sa z gauča. ,,Už idem." povedal som a otvoril dvere. ,,Jonatan?" ,,Vieš ako som sa zľakol že sa ti niečo stalo?" ,,Myslím že to by bolo najlepšie." zamrmlal som a išiel do kuchyne. ,,Dáš si kávu?" spýtal som sa ho. ,,Kde v riti máš ten mobil? A áno dám si." ,,A čo s mojim mobilom?" ,,Volal som ti snáď milión krát." sadol si na stoličku. Dal som variť vodu do kanvice. Z poličky som vybral hrnčeky. ,,Blbé." pokrútil som hlavou. ,,A dosť." doplnil som. Do hrnčekov som dal kávu. Voda sa zavarila a zaľial som kávu. ,,Nech sa páči." dal som mu kávu. ,,Ďakujem." ,,Čo si chcel? Okrem toho že som skončil svoj život." zasmial som sa. ,,To nieje smiešne. Ona ťa potrebuje. Oni ťa potrebujú." povedal. ,,Ako to vieš? Nenavídi ma! Mysli si o mne že som sa nezmenil. Že som stále taký istý. No niesom." šepol som. ,,Presveč ju." ,,Ale ako? Keď ja neviem ani kde je." sklopil som pohľad. ,,Vieš za ten čas čo ťa poznám ti musím povedať že ti verím. Verím že to dieťa čo náš s tou babou nieje tvoje." usmial sa. ,,Naozaj?" ,,Bohužiaľ švagre." buchol ma po ramene. ,,Tak Bohužiaľ? Dobré." zasmial som sa. ,,Tak Ahoj." odprevadil som ho až k dverám.
O týždeň...
,,Čaute chalani." usmial som sa. ,,Čau bro." pozdravili ma keď som vošiel do obývačky. ,,A kde máte Harryho?" spýtal som sa. ,,Hore z niekym volá." povedal Michael. ,,Chalani pozdravuje vás Ell a dnes o... Čau Lucas." zišiel dole Harry. ,,Ell?" on je s ňou v kontakte. ,,No hej." poškrabal sa za zátylok. ,,Kde je?" ,,No ona vieš...." odmlčal sa..Takže časť 3 :D kedže dnes mám meniny a robim ľudom radosť tak som chcela aj vám :p tak tu máte ďalšiu časť :) Snáď sa páči ;)