Som nervózna. Čas neskutočne rýchlo letí. Už som na ceste do Vegasu. Bojím sa. Lucasa som poslala do roboty. Keby o tomto vedel nebol by dvakrát nadšený. Prišla mi SMS. ,,Čakám ťa vo vnútri zlatko. :*" je mi z neho zle. Vošla som dnu. Zahľiadla som ho. Išla som k nemu. ,,Ahoj miláčik." pozdravil ma. ,,Arg! Niesom žiadny tvoj miláčik." sadla som si. ,,Čo si dáš?" ,,Nič. Nezdržím sa dlho." ,,To si len myslíš." zasmial sa. ,,Čo odomňa chceš?" ,,Postav sa a ideš somnou." zvýšil hlas. ,,Nikam nejdem." postavil sa a chytil ma za ruku. ,,Pusť ma to bolí." sýkla som a do očí sa mi nahrli slzy. Drapil ma a postavil. ,,A teraz budeš dobré dievčatko inak nedopadneš dobre." šepol mi do ucha a išiel von. Ťahal aj mňa. Nasadli sme do auta. Išli sme neznámou cestou. Ideme už pol hodiny. ,,Kam nás to vezieš?" ,,Tam kde budeme už sami." usmial sa a ruku dal na moje stehno. ,,Daj somňa dole tu ruku." dal ju preč. ,,Netušil som že už používaš množné číslo. Kam nás." zasmial sa. ,,nemyslela som teba." nebol to dobrý nápad. Po ďalšej pol hodine zastavil pri nejakej chate. Vyšli sme von a šli do vnútra. Cíť sa tu ako doma. ,,Nikdy v živote." zamrmlala som. Odišiel niekde. Chcela som vytiahnuť telefôn, ale bála som sa. ,,Dáš si niečo?" ,,Nie." povedala som chladne. ,,Cica rozprávaj sa somnou slušne." zákerne sa zasmial. Ukazala som mu prostredník. ,,Ale noo. Neser ma!" ,,Kde tu v tomto väzení je záchod?" ,,Poď." postavil sa a išiel mi to ukázať. Išiel somnou dovnútra. ,,Čo ako teraz robíš?" ,,Nič." ,,Môžeš vypadnuť?" otočil sa a odišiel. Zamkla som sa. Vytiahla som mobil. Rýchlo som napísala Jonatanovi. ,,Kde v piči ste?" hneď mi prišla odpoveď. ,,Stratili sme Vás, ale nájdem ťa sestrička. Neboj." vypla som si zvonenie. Akože som spláchla. Umyla si ruky a vyšla von. Andrew tam nebol. Vošla som do tej izby kdr som bola predtým. ,,Koľko dlho ma tu chceš držať?" otočil sa a zasmial sa. ,,Navždy."
Ďalšia časť. Nudná ako vždy. Snáď sa páči :)