5

2.1K 118 2
                                    

Zobudil som sa celý spotený. ,,Bol to len sen Lucas. Len sen." vravil som sám sebe. Postavil som sa z posteľe a šiel do kúpeľne. Oplachol som si tvár studenou vodou. Išiel som späť. Ľahol som si do postele a pozeral na strop. Čo mám urobiť? Miluješ ju a ona teba tiež. Či nie? Pozrel som sa na mobil mal som jednú SMS. Zistil som aj to že je pol4 ráno. Otvoril som SMS. ,,Neznáme číslo: Ľúbim ťa :* navždy Luke❤" kiež by som vedel kto to je. Ľahol som si a zaspal som.
Pozrel som sa na hodiny. 13:05. Tak dlho som spal? Postavil som sa a šiel do kúpeľne. Urobil som rannú hygienu a šiel do kuchyne. Pozrel som sa do chladničky. Bola prázdna. Zobral som si peňaženku, mobil, kľúče a šiel do obchodu. Išiel som rovno do nákupného centra.
Mal som nakúpené všetko potrebné. Išiel som po centre, keď som videl obchod s veľkym nápisom Baby. Vošiel som dnu. Obzeral som sa po veciach. Kiežby som vedel čo to bude. Či chlapec či dievča? Pri vešaku z čiapkami som videl známu osobu. Podišiel som bližšie. ,,Ty ho ľúbiš." zasmiala sa Mariana?! ,,Lucasa nenávidim." ,,Klameš samu seba." usmiala sa. ,,Prečo ma vždy prekukneš?" zasmiala sa. ,,Poznám ťa." ,,Takže myslíš že bude šťastný keď mu poviem že to bude chlapček?" spýtala sa jej. Rozžiarili sa mi oči. ,,Bude. Mali by ste sa porozprávať. Trápiš ty jeho a aj seba. Harry je skoro stále u nás a počula si ako vravel že čo Luke dorába." ,,Najlepšie je že som mu poslala SMS z neznámeho čísla a čakám že mi odpíše." zasmiala sa a odišli. Takže to ona mi písala tu SMS ráno. Nakúpil som môjmu synčekovi vecičky. Bodyčka, čiapky, topánočky. Bol som šťastný. Zobral som mobil a odpísal jej na SMS. ,,Ahoj El❤ Mohli by sme sa stretnúť? Alebo by si konečne prišla domou? Chýbate mi❤" myslím si že sa nestretneme a ona ani nepríde. Sklamaný som prišiel domov. Vecičky pre malého som schoval do skrinky v jeho izbičke. Celý týždeň čo som bol bez ních som zariadoval jeho izbičku. Tuším že ma El opustí. Tak až má aspoň izbu zariadenú. Kedže modrá je taká aj pre dievčata aj pre chlapcov (aspoň ja si myslím :D) tak som ju dal bielo-modrú. Musím tam ešte niečo doplniť a potom je už všetko na Elizsabet. Z môjho premýšľania ma prerušil pípnutie SMS. ,,Ahoj Lucas. Rada prídem. Potrebujem sa s tebou porozprávať. Prídem okolo 5. " ,,Yes!" skríkol som. Rozmýšľal som čo urobím na večeru. Už to mám.
Elizsabet's pov...
,,Myslíš že to bol dobrý nápad sa tam trepať?" spýtala som sa. ,,Neboj El. Všetko bude dobré." objala ma Marianna. ,,Ďakujem. Čo by som bez teba robila?" usmiala som sa. ,,Tak čo si ideš obliecť?" spýtala sa ma. ,,Nič extra. Kedže už mám väčšie bruško." zasmiala som sa. ,,Ja ti niečo vyberiem." radostne skríkla. ,,Idem sa osprchovať." povedala som jej a šla do kúpeľne. Vyzliekla som sa a vliezla do vaňe. Vypla som sa. Nerozmýšľala som nad ničím, všetky problémy boli zrazu preč. Pohladila som si bruško. ,,Dnes ideme za tatinom. Bude rád keď nás uvidí." usmiala som sa. Ešte som tam pobudla a potom skm sa rozhodla ísť chystať. Bolo presne 15:59. Vyliezla som z vaňe. Zabalila som sa do uteráku. Vošla som do izby. Na posteli bol položený môj outfit. Čierne silonky, sivý sveter, ktorý siahal tesne nad kolenami. Čierny kabát a čierne čižmičky z kamienkami na boku. Čiernu listovú kabelku k tomu. Vlasy som si vyžehlila a nechala rozpustene. Na pery som si dala krvavo-červený rúž. Obliekla som sa. Posledný krát som sa na seba pozrela v zrkadle. Zaklopala som Marry na dvere. ,,Marr...Marianka ja už idem. Požičiam si auto." zasmiala som sa. ,,Nie. Ja ťa radšej zaveziem. Lebo sa to ešte zvrtne a ja auto dostanem o 3 dni." zasmiala sa....
Zaklopala som. Celá sa trasiem. Otvorili sa dvere. V ních stál Lucas. Mal na sebe iba tepláky. Nenápadne, aspoň si myslím že nenápadne som si kusla do pery. Luke sa uchechtnul. ,,Poď dnu. Prepáč že som len v teplákoch, ale nepočítal som že prídrš tak skoro." usmial sa. Bol tak krásny. ,,N-ne-nevadí." usmiala som sa. ,,Daj kabát odložim ti ho." ,,Ďakujem." ,,Posaď sa do kuchyne ja sa len prezlečiem." povedal a išiel do spálne. Nič sa tu nezmenilo. Vošla som do kuchyne. Bol krásne prestretý stôl. Sadla som si. Lucas prišiel. ,,Počkaaj. Hneď to bude." zasmial sa a z chladničky vybtal džús. Nalial nám do pohárov. Ďakovne som sa usmiala. Potom tam niečo čaroval. Mala som výhľad na jeho sexy zadok. Och keby táto chvíľa neskončila...

Zas taka krátka. Je to nudná časť. Ak ste sa dočítali až tu tak sa vám to musí veľmi páčiť. Na obrázku je detská izbička :)

Stay with me please! ✔ [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now