,,Ahoj." povedal keď som to dvihla. ,,Čo odomňa chceš?" ,,Sama to vieš, tak prečo sa pýtaš?" povedal slizko. ,,Nechaj ma už na pokoji." ,,Stretni me sa. Zajtra o 11 pri Vegase." ,,Nie!" ,,To nebola otázka. Takže zajtra. Ahoj." vypla som to. Fuj je odporný. Lucas ma zabije. Prečo ja? Teším sa keď toto všetko skončí. Pipla mi SMS ,,Dobrý deň. Sme dohodnutý tak zajtra u toho baru. Budeme tam." jasne polícia. Odpočúvajú ma stále. ,,Ahoj láska." dal mi pusu na čelo. ,,Ahoj." usmiala som sa. ,,Deje sa niečo?" pokrútila som hlavou. ,,Čo si dáš na obed večeru?" ,,Hmm...ja neviem...teba?" pobozkal ma. ,,Lucaaas." zavrčala som. ,,Ledva sa pohnem." zadržavala som vzdych. ,,Dobre. Prepáč." usmial sa a odišiel. Ježiš. Ledva som sa postavila. ,,No táááák Lucas." povzdychla som si. ,,Hmm?" otočil sa na mňa. ,,Nebuď urazený." ,,Fa nefom ufazený." povedal z plnou hubou. ,,Zas žereš? Si strašný." pokrútila som hlavou. Podišla som k chladničke. Vybrala som suroviny. ,,Urobim to..." nedokončila som to lebo som pocítila ne perách tie jeho. Chutili ako šunka. ,,Milujem ťa." povedal. Bola som mimo. ,,A-aj ja teba." usmiala som sa. ,,Čo ideš robiť?" žiarili mu oči. ,,Toasty." povedala som a začala to chystať...
,,Milujem tvoje jedlá." dal mi pusu na čelo. ,,Boli to len toasty." zasmiala som sa. ,,Ale on teba sú skvelé." usmial sa. ,,Ideme sa prejsť?" spýtal sa. ,,Ty sa chceš ísť prejsť?" ,,No." ,,Ty? Wau." zasmiala som sa. ,,No poď ty môj leňochod." zasmiala som sa. Obliekli sme si kabáty a išli sme....
,,Myslím že by si to nedal. Nato si až moc lenivý." zasmiala som sa. ,,No náhodou by som to urobil." hral sa na urazeného. ,,Lucaas." zrazu začala hrať hudba. Lucas odišiel. Zostala som stáť. Zrazu tam pribehli chalani a baby z môjho krúžku. Začali tancovať. Bruno Mars Marry me. Na konci tam vyšiel aj Lucas. Kľakol si predomňa. ,,Will you marry me?" ruka mi vybehla k ústam. Z očí sa mi vydrali slzy. Slzy šťastia. ,,Áno." navliekol mi prsteň. ,,Milujem ťa." pobozkala som ho. ,,Konečne budeš moja." zašepkal do bozku. ,,Už som tvoja dávno." usmiala som sa.Po dlhej dobe je tu časť. No snáď sa vám páči.